Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

dat ik geen bloemen heb gekregen voor mijn Valentijn, zijn excuus ze waren allemaal niet goed, maar pover excuus hé !!!!!!!!!!!!

jerryke

Citaat van: xofie op 13 februari 2021, 16:59:45dat ik geen bloemen heb gekregen voor mijn Valentijn, zijn excuus ze waren allemaal niet goed, maar pover excuus hé !!!!!!!!!!!!

seg Fieke het is MORGEN pas Valentijn  :Doh3:

Koter

Citaat van: xofie op 13 februari 2021, 16:59:45dat ik geen bloemen heb gekregen voor mijn Valentijn, zijn excuus ze waren allemaal niet goed, maar pover excuus hé !!!!!!!!!!!!

Moet gij nu altijd maar krijgen?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Die gepensioneerden die TE VOET met de auto rijden, wat een hinder-nissen-ramp.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

Citaat van: Koter op 13 februari 2021, 19:03:23
Citaat van: xofie op 13 februari 2021, 16:59:45dat ik geen bloemen heb gekregen voor mijn Valentijn, zijn excuus ze waren allemaal niet goed, maar pover excuus hé !!!!!!!!!!!!

Moet gij nu altijd maar krijgen?  ;D

1 keer per jaar mag wel zekers hapchard

Micmac

Op bijna alle wegen word er geflitst of er zijn trajectcontroles, mijn remblokken zijn 10 maal sneller versleten dan 5 jaar geleden.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Koter

Citaat van: Micmac op 19 maart 2021, 11:32:26Op bijna alle wegen word er geflitst of er zijn trajectcontroles, mijn remblokken zijn 10 maal sneller versleten dan 5 jaar geleden.

Dan ben je een slechte chauffeur, je moet uw rijstijl aanpassen aan de omstandigheden.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :denken: Micmac gedijt toch geen 20 jaar meer, van die gasten kon ik dat aannemen. :smil414ae0fb30e96:

Willy

Micmac

Citaat van: stevens-willy op 19 maart 2021, 12:35:24:denken: Micmac gedijt toch geen 20 jaar meer, van die gasten kon ik dat aannemen. :smil414ae0fb30e96:

Willy

Hoe ouder hoe zotter, ik leef nu pas als een 18 jarige.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Mathieu

Goede morgen en ik lees dat nu eerst. Micmac ik dacht dat jij dat reeds meer dan 20 jaar zo had. Wordt je dan niet ouder of wet ( sorry voor de vraag) :bye_smiley:  :bye_smiley:  :bye_smiley:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Sommige bestuurders hebben geen richtingslichten op hun voertuig staan, gelijk wat maneuver dat ze uitvoeren en dat frustreert me wl. Als je dan weeet wanneer ze de wagens zien die verschillende gekleurde strepen dragen en een paar blauwe lichten op het dak dan zijn ze de braafste mensen en denken ze aan alles.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 29 mei 2023, 11:34:01Goede morgen en ik lees dat nu eerst. Micmac ik dacht dat jij dat reeds meer dan 20 jaar zo had. Wordt je dan niet ouder of wet ( sorry voor de vraag) :bye_smiley:  :bye_smiley:  :bye_smiley:

Dat heet ik vlotjes rijden, ik zie liever sportwagens voor mij dan die gepensioneerde sukkels, het is echt triest hoe sommigen rijden, ik begrijp ook wel dat de meeste auto's 6 tot 10 km te veel aanduiden maar daarom rijden als een slak is erover.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 29 mei 2023, 11:36:07Sommige bestuurders hebben geen richtingslichten op hun voertuig staan, gelijk wat maneuver dat ze uitvoeren en dat frustreert me wl. Als je dan weeet wanneer ze de wagens zien die verschillende gekleurde strepen dragen en een paar blauwe lichten op het dak dan zijn ze de braafste mensen en denken ze aan alles.

Als je maar in één richting afslaat waar er pijlen op de weg staan moet je de richtingaanwijzers niet gebruiken, in Nederland kan je dan een PV krijgen voor overmatig gebruik van de richtingaanwijzers.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Mathieu

In dat zelfde NL : gistere terug kerend van Aachen, drierijstroken. Is er toch een kieken die de middelste gebruikt om tegen 70 per uur daar te blijven rijden. Had die madame in haar gat willen rijden, maar dan zit je met die miserie ook nog eens en dus lat laatste niet gedaan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

De drugdealers worden steeds jonger in Limburg en Antwerpen, ze rijden met auto's die zo'n 200.000 euro kosten en de wetgeving telt niet voor hen, ze rijden alsof elke straat een circuit is.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.