Welkom aan onze nieuwe administrator

Gestart door jerryke, 16 september 2017, 23:58:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben is er een nieuwe administrator.....het is een jongere gast die een beetje over alles kan meepraten.....het is de bedoeling dat hij mij over een tijdje gaat vervangen ( de ouderdom begint door te wegen )....ik wens Driver veel succes en hopelijk gaat hij zich hier goed thuis voelen


Micmac

Moest een administrator niet aanblijven tot 100 jaar, je laten vervangen als er maar 3/5 van je tijd opzit is een beetje kort door de bocht.

barabas

Citaat van: Micmac op 17 september 2017, 00:03:21
Moest een administrator niet aanblijven tot 100 jaar, je laten vervangen als er maar 3/5 van je tijd opzit is een beetje kort door de bocht.

:4_1_201: toonbeeld van vadsigheid ;D Toch bedankt Jerryke voor al die jaren :Tip-Hat:

Driver, succes met die ruim betaalde functie :Beer-Chug:

xofie

Jerryke je blijft dan toch gewoon onder ons meepraten hoop ik

xofie

welkom Driver
laat eens wat van je horen

Driver

Een goede dag aan alle Frutters. Ik ben dus Driver, de nieuwe administrator van de Frutters.

Ik woon in Kalmthout, dezelfde gemeente waar Fred, de oprichter van de Frutters, die ik ook gekend heb, heeft gewoond.
Ik ben van het bouwjaar 1961 en ben na jaren dienst aan de staat op rust gesteld.
Ik hoop dat we het samen kunnen vinden en dat alles hier verder gaat zoals voorheen.

Micmac


barabas

Citaat van: Driver op 17 september 2017, 20:13:04
Een goede dag aan alle Frutters. Ik ben dus Driver, de nieuwe administrator van de Frutters.

Ik woon in Kalmthout, dezelfde gemeente waar Fred, de oprichter van de Frutters, die ik ook gekend heb, heeft gewoond.
Ik ben van het bouwjaar 1961 en ben na jaren dienst aan de staat op rust gesteld.
Ik hoop dat we het samen kunnen vinden en dat alles hier verder gaat zoals voorheen.

De jongste dus blijkbaar, niet de slimste, dat ben IK :c_bang_20:

Koter

Welkom Driver, laat de prof maar in zijn gedacht, wij doen dat ook.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: barabas op 17 september 2017, 21:23:48
Citaat van: Driver op 17 september 2017, 20:13:04
Een goede dag aan alle Frutters. Ik ben dus Driver, de nieuwe administrator van de Frutters.

Ik woon in Kalmthout, dezelfde gemeente waar Fred, de oprichter van de Frutters, die ik ook gekend heb, heeft gewoond.
Ik ben van het bouwjaar 1961 en ben na jaren dienst aan de staat op rust gesteld.
Ik hoop dat we het samen kunnen vinden en dat alles hier verder gaat zoals voorheen.

De jongste dus blijkbaar, niet de slimste, dat ben IK :c_bang_20:

   :LOL: :LOL: :LOL:

Driver

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik de professor beter goed in het oog zal moeten houden, dat lijkt mij een echte oproerkraaier.  ;D

xofie

Citaat van: Driver op 18 september 2017, 00:51:57
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik de professor beter goed in het oog zal moeten houden, dat lijkt mij een echte oproerkraaier.  ;D

een nieuwe administrator met inzicht, leuk welkom driver, I like you

Driver

Citaat van: xofie op 18 september 2017, 00:55:45
Citaat van: Driver op 18 september 2017, 00:51:57
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik de professor beter goed in het oog zal moeten houden, dat lijkt mij een echte oproerkraaier.  ;D

een nieuwe administrator met inzicht, leuk welkom driver, I like you

Dat is toch geen liefdesverklaring?  :crylaugh:

Micmac


xofie

Citaat van: Driver op 18 september 2017, 00:57:30
Citaat van: xofie op 18 september 2017, 00:55:45
Citaat van: Driver op 18 september 2017, 00:51:57
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik de professor beter goed in het oog zal moeten houden, dat lijkt mij een echte oproerkraaier.  ;D

een nieuwe administrator met inzicht, leuk welkom driver, I like you

Dat is toch geen liefdesverklaring?  :crylaugh:

der is een verschil tussen i like you, and i love you he....................