Voorstellen

Gestart door Mathieu, 1 februari 2009, 00:35:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Welkom op het Forum "Den Heeten Joozef" 

Micmac

pipo , Welkom op het Frutters Forum

Micmac

Jean, Welkom op het Frutters Forum.

Micmac

fiiloe,  Welkom op het Frutters Forum.







Mathieu

Aan alle nieuwe leden een hartelijk welkom, laat jullie hier maar goed gaan, wij geven wel antwoord.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Bert , welkom op het forum.

jerryke

3 juli 2011, 11:45:56 #261 Laatste wijziging: 3 juli 2011, 11:49:12 door Sherlock
Citaat van: B. De Vlaeminck op  3 juli 2011, 10:42:13
Citaat van: Mathieu op 22 februari 2010, 20:05:36
Citaat van: Spook op 18 februari 2010, 20:51:08
/
B. De Vlaeminck zeker niet geloven wat dat spook hier allemaal komt te zetten. Laat je maar goed gaan en welkom aan boord.
...?!
Bewijs dan maar 'ns het tegendeel a.j.b. ... zodat je mijn respect terug verdient dat je al jaren had - tot voor kort. 't Wordt stilaan tijd.  :smil414ae0fb30e96:

ik denk dat jij ieders respect aan het verliezen bent

B. De Vlaeminck

3 juli 2011, 12:10:47 #262 Laatste wijziging: 3 juli 2011, 21:20:40 door B. De Vlaeminck
Citaat van: jerryke op  3 juli 2011, 11:45:56
Citaat van: B. De Vlaeminck op  3 juli 2011, 10:42:13
Citaat van: Mathieu op 22 februari 2010, 20:05:36
Citaat van: Spook op 18 februari 2010, 20:51:08
/
B. De Vlaeminck zeker niet geloven wat dat spook hier allemaal komt te zetten. Laat je maar goed gaan en welkom aan boord.
...?!
Bewijs dan maar 'ns het tegendeel a.j.b. ... zodat je mijn respect terug verdient dat je al jaren had - tot voor kort. 't Wordt stilaan tijd.  :smil414ae0fb30e96:

ik denk dat jij ieders respect aan het verliezen bent
Ik heb het respect van o.a. Catvys. Dat zei ze me deze week nog en dat toont ze ook in haar postings - ga maar na. En dat is samen met Fred de enige die me in levende lijve kent.

Mathieu

Welkom Freddy, en laat je maar goed gaan hier.

ps : ook welkom aan allen die in nog niet verwelkomd heb. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Hartelijk welkom bij ons Weedee. Ik zie dat je de voetbalprono al hebt ingevuld. Mooi zo hoe meer zielen hoe meer vreugde zou ik zeggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 28 juli 2011, 14:54:03
Hartelijk welkom bij ons Weedee. Ik zie dat je de voetbalprono al hebt ingevuld. Mooi zo hoe meer zielen hoe meer vreugde zou ik zeggen.

Dat is een heel bekende hé Thieu.

weedee

 Oei , zo te zien heb ik nagelaten me hier voor te stellen . Alhoewel ik ooit al iets
gepost heb in 2009 zowat .
Bij deze wordt dit rechtgezet .

Mijn naam is Weedee . In het bezit van een attribuut dat men uitsluitend bij mannen aantreft . Ben getrouwd en heb twee kinderen en drie kleinkinderen . Heb de leeftijd
bereikt van een liefdespositie in het frans . Woon in een voorstad van Antwerpen ,
waar het nog rustig is .

Zie dat er hier ook wel wat Kisterkes zitten .
Mag ik er nog bij ??? ??? ???

Micmac

Citaat van: weedee op 28 juli 2011, 23:57:46
Oei , zo te zien heb ik nagelaten me hier voor te stellen . Alhoewel ik ooit al iets
gepost heb in 2009 zowat .
Bij deze wordt dit rechtgezet .

Mijn naam is Weedee . In het bezit van een attribuut dat men uitsluitend bij mannen aantreft . Ben getrouwd en heb twee kinderen en drie kleinkinderen . Heb de leeftijd
bereikt van een liefdespositie in het frans . Woon in een voorstad van Antwerpen ,
waar het nog rustig is .

Zie dat er hier ook wel wat Kisterkes zitten .
Mag ik er nog bij ??? ??? ???


Het zijn allemaal kistertjes hé Proske

barabas

Citaat van: weedee op 28 juli 2011, 23:57:46
Oei , zo te zien heb ik nagelaten me hier voor te stellen . Alhoewel ik ooit al iets
gepost heb in 2009 zowat .
Bij deze wordt dit rechtgezet .

Mijn naam is Weedee . In het bezit van een attribuut dat men uitsluitend bij mannen aantreft . Ben getrouwd en heb twee kinderen en drie kleinkinderen . Heb de leeftijd
bereikt van een liefdespositie in het frans . Woon in een voorstad van Antwerpen ,
waar het nog rustig is .

Zie dat er hier ook wel wat Kisterkes zitten .
Mag ik er nog bij ??? ??? ???


Dat mag, den Thieu mag hier zelfs zijn :biggrinumbrella1:

Mathieu

29 september 2011, 21:26:48 #269 Laatste wijziging: 29 september 2011, 21:29:16 door Mathieu
En ondertusen is er zlfs weer een kandidaat bij gekomen. Hartelijk welkom bij de kleine bende Beastje
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.