Voorstellen

Gestart door Mathieu, 1 februari 2009, 00:35:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Rosita, kom en laat je eens horen, je bentn zo weinig van zeggen. :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Welkom Jordumus op het Frutters Forum.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  5 februari 2010, 17:40:00
Ik denk dat ze allen drempelvrees hebben met Spook zijn lelijke kop of met het feit dat wij zoveel post plaatsen. Komaan zeg...............;allemaal meedoen met ons, het kost niks en doet geen zeer.

De meeste zijn registreren gewoon doch voor velen is het niet wat zij zoeken en denken meer te vinden door in te loggen, vinden dan toch niet wat ze zoeken en gaan op een andere site verder zoeken, doch blijven hier gerigistreerd en keren nooit meer weer en dan krijg je veel leden die hier echter nooit komen lezen zelfs niet komen kijken, maar een Forumborstel is dat al uitgevonden ?.

Koter

Citaat van: Micmac op 15 februari 2010, 23:23:42
Citaat van: Mathieu op  5 februari 2010, 17:40:00
Ik denk dat ze allen drempelvrees hebben met Spook zijn lelijke kop of met het feit dat wij zoveel post plaatsen. Komaan zeg...............;allemaal meedoen met ons, het kost niks en doet geen zeer.

De meeste zijn registreren gewoon doch voor velen is het niet wat zij zoeken en denken meer te vinden door in te loggen, vinden dan toch niet wat ze zoeken en gaan op een andere site verder zoeken, doch blijven hier gerigistreerd en keren nooit meer weer en dan krijg je veel leden die hier echter nooit komen lezen zelfs niet komen kijken, maar een Forumborstel is dat al uitgevonden ?.

Wees gerust Micmac. Jerryke gaat er met de grove borstel door hoor.  :crylaugh:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Spook

Citaat van: Mathieu op  5 februari 2010, 17:40:00
Ik denk dat ze allen drempelvrees hebben met Spook zijn lelijke kop of met het feit dat wij zoveel post plaatsen. Komaan zeg...............;allemaal meedoen met ons, het kost niks en doet geen zeer.

Hééééééla, zijde gij zone schone????????????????????????????????,

Micmac

Pierdan, Welkom bij de Frutters

B. De Vlaeminck

Dag allen :hi_smiley:, mijn hobby's zijn wan :zoeken:delen, inter :grrr_pc:netten, uit :10_1_20:gaan & socia :4_1_201:lizen, ... en ik kom hier van tijd tot tijd een kijkje nemen. Aan iedereen veel Fruttersplezier gewenst. :a_thumbsup_20:

jerryke

Citaat van: B. De Vlaeminck op 17 februari 2010, 23:10:43
Dag allen :hi_smiley:, mijn hobby's zijn wan :zoeken: delen, inter :grrr_pc: netten, uit :10_1_20: gaan & socia :4_1_201: lizen, ... en ik kom hier van tijd tot tijd een kijkje nemen. Aan iedereen veel Fruttersplezier gewenst. :a_thumbsup_20:

wandel je veel ?

B. De Vlaeminck

Goeie morgen Jerryke (en aan de anderen ook natuurlijk),
dank je voor de verwelkoming.
Ik wandel nu in de winter  :16_6_18: wel nauwelijks, maar anders - als het   :zon:weer wat gunstig is - in het weekend: enkele keren per maand. De afstanden variëren van 10 tot 20 km, naargelang de vorm en het  :polon:gezelschap. Het doet me deugd: in vorm blijven.

jerryke

Citaat van: B. De Vlaeminck op 18 februari 2010, 11:16:36
Goeie morgen Jerryke (en aan de anderen ook natuurlijk),
dank je voor de verwelkoming.
Ik wandel nu in de winter  :16_6_18: wel nauwelijks, maar anders - als het   :zon: weer wat gunstig is - in het weekend: enkele keren per maand. De afstanden variëren van 10 tot 20 km, naargelang de vorm en het  :polon: gezelschap. Het doet me deugd: in vorm blijven.

mijn man doet er 2 maal per week 15 km en een maal per week 8 km lopen....en in het weekend is hij nog scheidsrechter

B. De Vlaeminck

... scheidsrechter? Als 't voetbal is, ...: ik heb zelf nog actief recreatief  :voetbal: voetbal gespeeld en ben nu nog supporter/sympathisant.

jerryke

Citaat van: B. De Vlaeminck op 18 februari 2010, 13:21:31
... scheidsrechter? Als 't voetbal is, ...: ik heb zelf nog actief recreatief  :voetbal: voetbal gespeeld en ben nu nog supporter/sympathisant.

ja op zaterdag bij de veteranen en op zondagvoormiddag bij KVV

kabar

Daniella, stel je eens voor.

barabas

Citaat van: B. De Vlaeminck op 17 februari 2010, 23:10:43
Dag allen :hi_smiley:, mijn hobby's zijn wan :zoeken:delen, inter :grrr_pc:netten, uit :10_1_20:gaan & socia :4_1_201:lizen, ... en ik kom hier van tijd tot tijd een kijkje nemen. Aan iedereen veel Fruttersplezier gewenst. :a_thumbsup_20:

Hallo B. wees welkom!

Spook

Welkom B. De Vlaeminck, van mij moet je niet bang zijn er zijn véél ergere snodaards, Koter, Mathieu, Flurk, ... oppassen met die lieverdjes :biggrinumbrella1: