Tesla 3

Gestart door Micmac, 4 april 2016, 18:40:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

4 april 2016, 18:40:43 Laatste wijziging: 30 april 2016, 00:22:27 door Micmac
Tesla komt met zijn model 3 op de Europese markt eind 2017, de auto zal iets over de 30000 euro gaan kosten en behoud zeer veel opties van zijn huidige modellen, alleen de optrek tijd is zes seconden wat toch de helft meer is dan de Tesla S maar zes seconden van 0  naar 100 is toch zeer snel voor een auto die je niet hoort afkomen, het actieradius zou 350 km bedragen wat ruim voldoende is voor de modale Belg en er gaat op tijd een waarschuwing als de auto op het stroomnet moet gehangen worden.

[bijlage verwijderd door de beheerder]
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Micmac

Dat dit model-3 een evolutie teweegbrengt is vanzelfsprekend.
Tesla heeft in 24 uur 180.000 bestellingen gekregen voor de Model 3.
Dat meldde Tesla-topman Elon Musk vrijdag via Twitter.
Op zaterdagavond stond die teller al op 276.000.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Micmac

Het regeneratief remmen wat geen stof produceert is ook een must voor deze auto, maar of de Fabriek gaat kunnen volgen met de productie en of ze winst gaan maken na het miljard dollar verlies in 2015 zal nog koffiedik kijken zijn, de aandeelhouders zullen ook wat winst willen zien want anders gaan hun centjes de mist in.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Micmac

De proefmodellen rijden al rustig rond, doch van het interieur word weinig informatie gelost al heeft het een A-4 scherm aan boord dat horizontaal is aangebracht tegenover vertikaal bij de vorige modellen.

http://www.bloovi.be/nieuws/detail/video-de-eerste-tesla-model-3-gespot-in-op-straat
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Micmac

Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Micmac

Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Micmac

Men zal kunnen spreken van een Tesla revolutie als de 500000 stuks tegen Augustus volgend jaar gehaald worden, Tesla haalt veel geld op om zijn productie te verhogen, het is net als Ford begin de jaren 1900 met zijn T-30 model er konden toen niet genoeg auto's geproduceerd worden.

Ondertussen heeft men ook waterstof auto's wat zeer goed is voor de huidige tankstations, het vraagt weinig ombouw en met een volle tank kan je makkelijk 6 a 700 km rijden, deze auto's hebben ook een electromotor en zijn goedkoper te produceren.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.