Deze griezels leven in je gezicht

Gestart door Koter, 2 februari 2015, 19:29:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Het zijn gezichtsmijten. Ze leven in je bed, planten zich voort op je gezicht en zijn kleiner dan het punt aan het einde van deze zin.

Gezichtsmijten overleven in de haarzakjes van ons gezichtshaar. Ze zijn zo klein dat een tiental van hen kunnen dansen op een speldenkop. Ze doen hun dansje echter eerder op ons gezicht, 's nachts namelijk wanneer ze zich voortplanten en voor ze terug in de haarzakjes kruipen om te eten. In deze kleine kooitjes worden ook hun eitjes gelegd. Zo'n gezichtsmijt leeft maar enkele weken, want door gebrek aan een anus vullen ze zichzelf met uitwerpselen tot ze er aan sterven en hun lichamen ontbinden in onze hoofden. Dit melden wetenschappers via National Geographic, gruwelijk, niet?

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Nog niemand zijn gezicht afgeschuurd?  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Nu ben je wel micro en macro aan het vergelijken, de foto is wat groot volgens de punt. :biggrinumbrella1:
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

jerryke

nu ben ik toch de hele nacht wakker gebleven om die dingskes te zien, maar noppens geen gezien  :deegrol:

Micmac

Citaat van: jerryke op  8 februari 2015, 09:50:59
nu ben ik toch de hele nacht wakker gebleven om die dingskes te zien, maar noppens geen gezien  :deegrol:

Ze zien er zo lief uit maar zijn alleen te zien met een microscoop.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.