Overlijden Fred

Gestart door Koter, 11 januari 2015, 12:42:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Rust in vrede Fred.

Innige deelneming Vyske en de familie van Fred.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

11 januari 2015, 13:09:38 #1 Laatste wijziging: 11 januari 2015, 13:17:08 door barabas
Fred,

Jaren ben je de bezieler & "Chef" van de huidige Frutters geweest, de enige Frutter die ik trouwens persoonlijk kende.

Uiteindelijk heb je de ongelijke strijd verloren.

Rust in vrede mijn vriend, leeftijdgenoot (1951), dorpsgenoot & Frutter voor eeuwig.

Met mijn deelneming aan de familie.



Barabas

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Den Heeten Joozef

Heb Fred nooit persoonlijk ontmoet. Kwam hem eerst op het forum van GVA tegen en daarna op vele andere fora.
Heb van hem altijd een zeer goede indruk gehad. Vrolijk, ook soms ernstig en zeer gedreven.
Sterkte Nadia.

Jef

Tarziebie

Rust zacht Fred. Innige deelneming Vyske en familie. Ik en mijn gezin hebben Fred goed gekend in het verleden. Hij is enkele keren bij ons in de DR op vakantie geweest en dat was heel fijn. Ook heeft hij onnoemelijk zijn steentje bijgedragen bij de adoptie van mijn kinderen. Op een bepaald moment is het contact tussen ons verbroken en hadden we geen contact meer. Tot enkele dagen geleden ik een berichtje kreeg dat hij me toegevoegd had als facebook vriend. Ik was blij, heel blij met dit bericht. Ik zocht al lang contact met hem maar zonder resultaat tot...  Gisterenavond dan ineens een bericht dat Fred heen is gegaan. Het is allemaal zo onwezenlijk... zo onverwacht. Rust zacht Fred... ik zal je nooit vergeten.               

Groetjes, Tarziebie,
Supporter Standard.... in hart en nieren.

Huiselijk geluk... het mooiste wat er bestaat!

jerryke

Ik heb Fred wel leren kennen samen met Vyske, die ontmoeting is en zal me altijd bijblijven in Deurne...2 toffe mensen  :a_thumbsup_20:...daar kreeg ik de vraag van Fred om op gepaste tijd zijn werk als opperfrutter over te nemen, iedere keer als ik op dat voetbalplein kom denk ik daar nog aan terug...Fred het ga je goed en heel veel sterkte voor degenen wat met veel verdriet achter blijven  :'(

Koter

De eerste keer dat ik Fred ontmoette was op een meeting in Kalmthout. Vyske, Tarziebie en Suzanne waren daar ook met de kinderen. Later is Fred hier nog enkele keren thuis geweest toen hij nog in Kalmthout woonde.

Hij was ook nog een tijd manager van "The Excello's" die ook hier in Ekeren zijn opgetreden. Daar een gezellige avond met Fred en de bandleden gehad. Ik heb daar nog een CD van.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Oprechte deelneming aan de familie en bekenden en veel sterkte. Heb hem nooit persoonlijk ontmoet, maar niets dan goed over hem gehoord. Gelijk waar je ook weze mag Fred, het ga je goed daar
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

11 januari 2015, 20:17:25 #7 Laatste wijziging: 11 januari 2015, 20:21:13 door Flurk
Spijtig dat ik hem niet persoonlijk gekend heb. Volgens ik op dit forum gelezen heb was hij wat men "een goede mens " noemt en daar heeft de wereld er nooit genoeg van..
Innige deelneming Vyske.


[bijlage verwijderd door de beheerder]

proske


  Ik heb Fred nooit gekend . Want zolang ben ik nog geen Frutter . Hier aan de reacties te zien , was hij wel een uitzonderlijk iemand . Spijt dat ik hem nooit gekend heb . Ik wil hierbij dan ook  mijn medeleven betuigen aan Vyske en familie .
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Suzanne

Wat een triestig nieuws... ik heb me heel lang afgevraagd hoe het met hem was. Ik vond Fred een supersympathiek mens. Sterkte aan de familie!

Micmac

Ik heb Fred ook nooit gekend, ook mijn medeleven aan Vyske en familie .

janmettepet

Een tof mens is heengegaan. Rust in vrede Fred en misschien zien we elkaar weer bij de Grote Frutter.
Wij hebben elkaar eens ontmoet in Bilzen op een tentoonstelling.
Steun aan de familie in deze droeve dagen.

vyske

12 januari 2015, 11:29:22 #12 Laatste wijziging: 13 januari 2015, 11:23:48 door vyske
Dank u voor deze mooie woorden en oprechte eerbetuigingen.

Freddy was een prachtmens, met groot hart voor iedereen, vol levenslust en blijdschap,
ondanks het zwaard van Damocles dat 10 jaar geleden boven zijn hoofd kwam te hangen.
Een voorbeeld van moed en strijdlust, optimisme en gulheid, voor al wie met tegenspoed geconfronteerd wordt.

Ik heb met Fred tien onvergetelijke jaren mogen delen in lief en leed.
Vijf jaar van onbeschrijfelijk geluk samen, verbonden door een liefde die het menselijke vaak
overschreed en waarmee hij me uit een verstikkende duisternis heeft getild.

Ik heb het geluk en de eer gehad, om aan zijn zijde te staan als zijn wingmate
in heerlijke en op het einde, onmenselijk zware dagen. Maar ondanks...
steeds vond ik rust en vrede bij hem.
Hij verliet ons zaterdagmorgen 10 januari 2015 en maakte hiermee een einde
aan zijn fysieke en mentale strijd van de laatste jaren.

Zijn laatste verstaanbare en nuchtere woorden enkele dagen geleden waren:
'Wat doe ik jullie toch aan' en 'Ik ben het beu'.

Daarmee is alles eigenlijk gezegd over de mens die hij was.
Een sterke coach, die in iedereen het beste naar boven haalde en die zichzelf steeds wegcijferde
voor zijn geliefde naasten. Iemand die zich nooit gewonnen gaf en de eer aan zichzelf hield
als het doek gevallen was.

Zijn levensmotto was : 'Al wat je geeft, krijg je in veelvoud terug'.
En hij had gelijk, we kregen zoveel terug van onschatbare waarde, we gaan dat koesteren voor altijd.

Hij heeft ervoor gezorgd dat we allemaal ontelbare mooie herinneringen aan hem over hebben.
Zijn visjes hebben een centrale plaats in onze woonkamer gekregen en we zullen ze met
veel liefde verzorgen, zoals ook hij al die jaren voor ons en vele anderen, heeft gezorgd.

Rust in vrede mijn engel, mijn hartsvriend, mijn steun en toeverlaat.
Je zit voor altijd in ons hart en gedachten gegrift.

Je Vyske forever.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Sherlock

Innige deelneming met dit verlies, ik wens iedereen veel sterkte

Suzanne

Waar en wanneer is de begrafenis? Ik zou , als het kan, hem graag een laatste groet brengen. Ik heb hem gekend als een zeer warm persoon, en ondanks alle strubbelingen wil ik graag afscheid nemen.