ANTWOORDEN

Gestart door Flurk, 7 december 2014, 18:06:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Om te starten het eerste gestileerde werk.
ANTWOORDEN
Lindehout natuurlijke kleur. 45 cm hoog
Gebaseerd op een uitspraak van een onderzoeker die zegde dat ieder antwoord dat hij kreeg 10 nieuwe vragen voortbracht. Dus allemaal vraagtekens.


[bijlage verwijderd door de beheerder]

Koter

Zet je die ontwerpen eerst op papier Flurk?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op  7 december 2014, 18:24:47
Zet je die ontwerpen eerst op papier Flurk?
Meestal teken ik wat men "droedels" noemt . De schets die het best beantwoord aan mijn idee gebruik ik dan om het vorm te laten krijgen in mijn gedachten.
Echte uitgewerkte tekeningen heb ik er niet van want ik kan feitelijk niet tekenen , alleen met beitels of penseel. ;D

Koter

Citaat van: Flurk op  7 december 2014, 18:36:50
Citaat van: Koter op  7 december 2014, 18:24:47
Zet je die ontwerpen eerst op papier Flurk?
Meestal teken ik wat men "droedels" noemt . De schets die het best beantwoord aan mijn idee gebruik ik dan om het vorm te laten krijgen in mijn gedachten.
Echte uitgewerkte tekeningen heb ik er niet van want ik kan feitelijk niet tekenen , alleen met beitels of penseel. ;D

Dat is wel eigenaardig. Ik zou denken dat tekenen gemakkelijker zou zijn dan die figuren uit te werken.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op  7 december 2014, 19:16:07
Citaat van: Flurk op  7 december 2014, 18:36:50
Citaat van: Koter op  7 december 2014, 18:24:47
Zet je die ontwerpen eerst op papier Flurk?
Meestal teken ik wat men "droedels" noemt . De schets die het best beantwoord aan mijn idee gebruik ik dan om het vorm te laten krijgen in mijn gedachten.
Echte uitgewerkte tekeningen heb ik er niet van want ik kan feitelijk niet tekenen , alleen met beitels of penseel. ;D

Dat is wel eigenaardig. Ik zou denken dat tekenen gemakkelijker zou zijn dan die figuren uit te werken.
Ik kan niet werken van "een prentje". Ik moet eerst het beeld drie dimensioneel" zien" in mijn hoofd, dan pas kan ik geconcentreerd werken zonder altijd naar het briefje te moeten loeren. Onderweg kan er wel nog altijd iets veranderen volgens het hout en de werkelijke lijn.

Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.