Huisdieren spreken tot elkaar...........

Gestart door Mathieu, 24 september 2014, 21:09:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: jerryke op 13 februari 2016, 09:55:13
Citaat van: jerryke op 30 december 2015, 01:07:51
ik de middelste heet Vino en ben een beetje droevig want mijn maatje de voorste poes is Jef loopt op haar laatste pootjes, bazinneke is al met hem naar de dokter geweest maar helaas onze Jef is veel te oud (18 jaar) en kan niet veel meer voor hem gedaan worden, eten doet Jef niet veel meer alleen nog drinken  ..... de achterste poes is van de geburen



ik heb droevig nieuws te melden, mijn speelkameraadje en vriend Jef is deze nacht naar de poezenhemel gegaan  :'( :'( :'(  :4_9_8:

Innige Deelneming jerryke

[bijlage verwijderd door de beheerder]

barabas

Vaarwel Jef, Frutterpoes & rasgenoot.

Ook veel medeleven voor je baasjes.

Flurk


barabas

Citaat van: barabas op 30 december 2015, 15:44:17
Ik heet Kitty en ben op respectabele leeftijd, ik wordt volgend jaar 17 jaar! Zelfde ras als Jef dus maar véél jonger ;D

Ter info voor Jerryke: ik ben géén konijn :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:

Vandaag moest ik naar het kattenpension daar mijn baasjes van morgen tot zondag in verlof gaan >:(

Wel heb ik een probleempje: ik plas de laaste tijd, zonder dat ik het weet, naast mijn bak :-\ De ene zegt "blaas ontsteking" de andere zegt "dementie"  :smil414ae0fb30e96: hoe dan ook: volgende week "mag" ik naar de dierenarts :fout:


Wordt vervolgt,

Kitty


Ik heb ondertussen reeds 4 maal een spuitje gehad én cortisone.

Ik heb geen honger meer en ben altijd moe.

Dat plasprobleem is er ook nog steeds :-\

Ik zou een nierprobleem hebben.

jerryke

Citaat van: barabas op 17 april 2016, 21:41:20
Citaat van: barabas op 30 december 2015, 15:44:17
Ik heet Kitty en ben op respectabele leeftijd, ik wordt volgend jaar 17 jaar! Zelfde ras als Jef dus maar véél jonger ;D

Ter info voor Jerryke: ik ben géén konijn :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:

Vandaag moest ik naar het kattenpension daar mijn baasjes van morgen tot zondag in verlof gaan >:(

Wel heb ik een probleempje: ik plas de laaste tijd, zonder dat ik het weet, naast mijn bak :-\ De ene zegt "blaas ontsteking" de andere zegt "dementie"  :smil414ae0fb30e96: hoe dan ook: volgende week "mag" ik naar de dierenarts :fout:


Wordt vervolgt,

Kitty


Ik heb ondertussen reeds 4 maal een spuitje gehad én cortisone.

Ik heb geen honger meer en ben altijd moe.

Dat plasprobleem is er ook nog steeds :-\

Ik zou een nierprobleem hebben.
ik Vino vind dat niet fijn voor je, probeer er de moed in te houden en vraag aan je baasje dat hij voor veel vers water zorgt want je moet veel drinken....dat slapen deed mijn speelkameraadje Jef op het laatst ook veel  :'(

barabas

Slapen en drinken doe ik inderdaad ook veel.

Nu ik geen cortisone meer krijg voel ik me precies weer beter! ???

barabas

Ik ben de laatste dagen liefst alleen Vino, de schoenenkast is mijn toevluchtsoord.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

jerryke

ons bazinneke had voor onze Jef overal opstapjes neergezet want Jef kon niet hoog meer springen en zo kon ze dan toch nog in haar mandje gaan liggen

Micmac

Het geheim van mijn Hond.

Onze hond slaapt bijna 20 uur per dag.
We bereiden zijn eten, hij eet wanneer hij wil.
Hij krijgt zijn eten gratis.
Hij krijgt een jaarlijks medisch onderzoek, en indien nodig meerdere keren.
Dat alles kost hem niets, we vragen hem ook niets.
Hij leeft in een mooie omgeving, in een huis groter dan zijn noden, maar hij moet het niet onderhouden.
Hij betaalt geen centiem voor het onderhoud en de kosten van het huis.
Als hij smerigheid achterlaat is het een ander die het voor hem opkuist.
Hij heeft de keuze uit verschillende mooie plaatsjes in huis om te slapen.
Hij leeft als een koning, zonder één enkele uitgave voor wat dan ook.
Alle onkosten worden gedragen door diegene die het huis verlaten om hard te gaan werken voor hun dierbare centjes.
Toen ik daarover nadacht kreeg ik een slag van de hamer bij de volgende bedenking:



Ik verdenk mijn hond ervan een moslim-immigrant te zijn !




barabas

20 november 2016, 21:11:51 #24 Laatste wijziging: 20 november 2016, 21:14:46 door barabas
Vandaag ben ik vredig ingeslapen, zonder pijn, zonder spuitje, gewoon omgevallen voor mijn drinkbak, ik werd 17 jaar.



[bijlage verwijderd door de beheerder]

Flurk

20 november 2016, 22:24:14 #25 Laatste wijziging: 21 november 2016, 12:31:53 door Flurk
Ik hoop dat ze in de dierenhemel mijn speelkameraadje wordt, ik ben hier al een tijdje en ik zal haar de weg wijzen.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

jerryke

Citaat van: barabas op 20 november 2016, 21:11:51
Vandaag ben ik vredig ingeslapen, zonder pijn, zonder spuitje, gewoon omgevallen voor mijn drinkbak, ik werd 17 jaar.



onze Jef zal wel een speelkameraadje van haar worden in de poezenhemel  :Big-Kiss: