Huisdieren spreken tot elkaar...........

Gestart door Mathieu, 24 september 2014, 21:09:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Goede avond.
Mijn naam is Poezie en ik heb heel veel geluk gehad. Ik ben bijna drie jaar geleden opgevangen door een lief baasje en bazinneke. De kleine die toen nog achter mij liep heeft het niet overleefd. Maar ik voel me uitstekend, mocht eerst niet binnen maar lig nu al een hele tijd in de beste zetel van het huis. Zijn er hier nog beestjes die met me willen babbelen, komop en doen zou ik zeggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske


Ik ben Doeska . Volgens Xofie een verwend nest . Zit daar toch niks mee in .
Trouwens ben mijn baasje zijn dikste vriendin . Ik word binnenkort beroemd . Want ze komen me filmen van den TV . Over baasje vanavond zelfs gepraat , ook op TV. Wij worden dus allebei beroemd .
Xofie toch jaloers ...........hihihihi :hi_smiley:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

proske


Hè , Sara . Heeft uw baasje al een foto laten zien van mij ? Snoep jij ook zo graag ? Stuur eens een fotoke . Ben kurieus hoor .  :Big-Kiss:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Pozie hir, miin baasje laat me er uit als ik het vraag. 's Nachts ben ik bijna altijd buiten en dan zit is in de morgen omstreeks 07.30 uur aan de deur en gelijk ik beweging zie begin ik te miauwen of op de deur te tikken met mijn linker pootje en dan laat het bazinneke mij binnen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Louka is er ooknog hoor. En Sara hoe valt het mee bij dat baasje, is hij niet te boos op je of heeft hij je al een bijkomend oor aangenaaid omdat je volgens hem niet alles verstaat. Dat heb ik ergens horen waaien. Voor de rest komt de buurman mij nog af en toe halen om te wandelen en dat jonge ding dat me anders kwam halen en naar de buurman brengen zie ik ook al niet meer. Waf waf en een dikke poot van me, ik hoor of lees nog wel wat over jullie.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske


  Morgen met baasje naar de kapper . Hij heeft mijn nieuw frakske tegen de koude al klaar gelegd . Alhoewel ik uit het gebergte van Tibet kom , en goed tegen de koude (zou moeten kunnen ) kan . Als mijn natuurlijke bedekking er echter wordt afgehaald , komt dat frakske wel van pas .

Moeten voor 13 u terug thuis zijn , want baasje moet weer naar het ziekenhuis . Controle van zijn heup . Heb ik allemaal nog geen last van . Het enige dat ik mankeer , is dat ik altijd honger heb .  :4_1_72:

Doei gasten . Tot fluuuus ...................
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

kabar

Onze Gust was daarjuist niet voor de luidspreker van de radio weg te slaan. Ze zongen van "Busje komt zo". Hij had zeker verstaan "Gustje komt zo".

Flurk

1 december 2015, 18:34:28 #7 Laatste wijziging: 1 december 2015, 18:36:11 door Flurk
Dikke ambras met baasje. Baasje wil mij een jasje aandoen om te gaan wandelen. Eén keer heb ik dat gedaan om mijn goede wil te tonen maar hij moet daar geen slechte gewoonte van maken. Ik vind dat dat mijn figuur niet ten goede komt Punt. Daarbij , ik kan mij daar niet goed in bewegen en dat jeukt waardoor ik me altijd moet schudden. Baasje heeft de lijn dan in de kast gestoken om me te pesten en ik ben om tegen te wringen helemaal in het hoekje van mijn bench gekropen en daar kom ik direkt niet meer uit. groetjes van Sara.


[bijlage verwijderd door de beheerder]

proske

Citaat van: Flurk op  1 december 2015, 18:34:28
Dikke ambras met baasje. Baasje wil mij een jasje aandoen om te gaan wandelen. Eén keer heb ik dat gedaan om mijn goede wil te tonen maar hij moet daar geen slechte gewoonte van maken. Ik vind dat dat mijn figuur niet ten goede komt Punt. Daarbij , ik kan mij daar niet goed in bewegen en dat jeukt waardoor ik me altijd moet schudden. Baasje heeft de lijn dan in de kast gestoken om me te pesten en ik ben om tegen te wringen helemaal in het hoekje van mijn bench gekropen en daar kom ik direkt niet meer uit. groetjes van Sara.


En SARA , nog altijd elastische veren in je poep ?
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Goede avond. Ik ben ongeveer de baas in huis en krijg de beste plaatsen om te slapen. Kijk maar eens wat een mooie zetel ik heb om op te slapen. Ik mag buiten als ik wil en loop meestal in de nacht buiten rond. Want dan is het me te warm binnen in huis van mijn baasje. maar de dag nadien sta ik wer op tijd aan de deur, om mijn lekker eten binnen te happen.

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

30 december 2015, 01:07:51 #10 Laatste wijziging: 30 december 2015, 01:13:11 door jerryke
ik de middelste heet Vino en ben een beetje droevig want mijn maatje de voorste poes is Jef loopt op haar laatste pootjes, bazinneke is al met hem naar de dokter geweest maar helaas onze Jef is veel te oud (18 jaar) en kan niet veel meer voor hem gedaan worden, eten doet Jef niet veel meer alleen nog drinken  ..... de achterste poes is van de geburen


barabas

30 december 2015, 15:44:17 #11 Laatste wijziging: 30 december 2015, 16:04:05 door barabas
Ik heet Kitty en ben op respectabele leeftijd, ik wordt volgend jaar 17 jaar! Zelfde ras als Jef dus maar véél jonger ;D

Ter info voor Jerryke: ik ben géén konijn :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:

Vandaag moest ik naar het kattenpension daar mijn baasjes van morgen tot zondag in verlof gaan >:(

Wel heb ik een probleempje: ik plas de laaste tijd, zonder dat ik het weet, naast mijn bak :-\ De ene zegt "blaas ontsteking" de andere zegt "dementie"  :smil414ae0fb30e96: hoe dan ook: volgende week "mag" ik naar de dierenarts :fout:


Wordt vervolgt,

Kitty


[bijlage verwijderd door de beheerder]

barabas

Het is dus een nier ontsteking, daarnet heb ik van die gruwel (dierenarts)  :16_6_8: een spuit gekregen!

Mathieu





Nu dat is mijn vriend ook niet. Gelukkig ben ik nog nooit ziek geweest en wordt ik thuis heel goed behandeld. Ik ben een vrouwtje dat wel geen kleintjes meer kan krijgen. Heeft die dwaze veearts ook gedaan maar mijn baasje wilde niet met diverse nakomelingen rondlopen bij hem thuis. En dus blijf ik maar alleen, binnen in huis. Als ik buiten rond loop heb ik wel een vijftal vrienden en vfriendinnen. En we verstaan ons wonderwel, hebben feitelijk nog nooit gevochten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: jerryke op 30 december 2015, 01:07:51
ik de middelste heet Vino en ben een beetje droevig want mijn maatje de voorste poes is Jef loopt op haar laatste pootjes, bazinneke is al met hem naar de dokter geweest maar helaas onze Jef is veel te oud (18 jaar) en kan niet veel meer voor hem gedaan worden, eten doet Jef niet veel meer alleen nog drinken  ..... de achterste poes is van de geburen



ik heb droevig nieuws te melden, mijn speelkameraadje en vriend Jef is deze nacht naar de poezenhemel gegaan  :'( :'( :'(  :4_9_8: