Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 22 maart 2024, 13:27:35Oeps juist op tijd binnen zo te zien. Patron geef er ons nog eentje en voor mij het gekende een grote sjat zwarte koffie. Schol allemaal.

hoho nog eene Latte patron ... schol Mathieu

Flurk

Patron , ne platte water mer een Aspirinneke. Ik heb nog koppijn van gisteren...

Micmac

Citaat van: Flurk op 22 maart 2024, 22:55:51Patron , ne platte water mer een Aspirinneke. Ik heb nog koppijn van gisteren...

Doet me aan iets denken.

https://www.youtube.com/watch?v=euwMaeg3pos
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Citaat van: Micmac op 23 maart 2024, 12:38:47
Citaat van: Flurk op 22 maart 2024, 22:55:51Patron , ne platte water mer een Aspirinneke. Ik heb nog koppijn van gisteren...

Doet me aan iets denken.

https://www.youtube.com/watch?v=euwMaeg3pos
:4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:

Flurk



Micmac

Geef ze eens allemaal een pintje, als er nog bier is tenminste.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Flurk

Terwijl er geen volk is kan ik op mijn gemakske de gazet lezen zonde er een deel te moeten van afstaan. Patron ne strafe h-koffie en zoals ze zeggen;; met zonder melk en suiker... :biggrinumbrella1:

Mathieu

Patron geef mij ook zo iets geen melk en zeker geen suiker. En als er nog gluurders zijn laat die ook maar drinken als ze ten minste binnen gekomen zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Toen ik Poetin hoorde zeggen wie de opdracht aan IS gegeven heeft voor die anslag zakte mijn broek af. Als hij dat aan de Russen kan wijsmaken is hij nog straFfer dan Trump. :d_clap_20: Geef me nu maar iets uit die fles waar dat wandelend manneke op staat, dat kan ik nu gebruiken en niet te gierig schenken hé of ik betaal in RoebeL

jerryke

Citaat van: Flurk op 26 maart 2024, 22:15:01Toen ik Poetin hoorde zeggen wie de opdracht aan IS gegeven heeft voor die anslag zakte mijn broek af. Als hij dat aan de Russen kan wijsmaken is hij nog straFfer dan Trump. :d_clap_20: Geef me nu maar iets uit die fles waar dat wandelend manneke op staat, dat kan ik nu gebruiken en niet te gierig schenken hé of ik betaal in RoebeL
die proberen dat toch en je hebt nog altijd gekken wat daarin trappen

Flurk

Citaat van: jerryke op 27 maart 2024, 08:02:15
Citaat van: Flurk op 26 maart 2024, 22:15:01Toen ik Poetin hoorde zeggen wie de opdracht aan IS gegeven heeft voor die anslag zakte mijn broek af. Als hij dat aan de Russen kan wijsmaken is hij nog straFfer dan Trump. :d_clap_20: Geef me nu maar iets uit die fles waar dat wandelend manneke op staat, dat kan ik nu gebruiken en niet te gierig schenken hé of ik betaal in RoebeL
die proberen dat toch en je hebt nog altijd gekken wat daarin trappen
Blijkbaar is er toch gelijkenis tussen US en USSR.......Het lage gemiddelde IQ.

Mathieu

Goede morgen en Patron g eef ons iets te drinken, voor mij het gekende een grote sjat zwarte koffie zonder melk en zonder suiker . En als die twee gluurders binnen komen geef ze dan ook maar iets. Schol.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Ik lees juist van die valpartij. Erg, heel erg voor die jongens, maar ik begrijp niet dat ze zo rap en met zoveel op een hoop reden. Moesten die op tijd op hun werk zijn?? Indien ja, konden die dan de bus niet nemen, dat was toch veiliger?

Mathieu

Goede morgen. Als ik dat peloton soms zie rijden dan vraag ik me af waarom dat er niet meer val partijen zijn. Ik zou er niet willen tussen hangen, maar ja ben dan ook zeker geen beroeps renner. Ze mogen het hebben van mij, maar het is wel soms heerlijk om naar te kijken van uit onze luie zetel.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.