Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Goede donderdag morgen. Kil hier en winderig. Amper 15 gr. Maar het zal nog wel verbeteren, enfin dat hoop ik dan ten minste. Geef er ons allemaal eentje en voor mij het gekende.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Patron een bruine Leffe, en geef de rest er ook eentje.

jerryke

Citaat van: Micmac op 14 april 2024, 22:39:15Patron een bruine Leffe, en geef de rest er ook eentje.
mag het ook ne koffie zijn Micmac zo vroeg drink ik nog geen bier  ;D

Flurk

Foei Jerryke, Ik dacht dat gij op dat uur al aan het kokkerellen waart en ge zit al in de kroeg........  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :biggrinumbrella1:

jerryke

Citaat van: Flurk op 15 april 2024, 11:58:34Foei Jerryke, Ik dacht dat gij op dat uur al aan het kokkerellen waart en ge zit al in de kroeg........  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :biggrinumbrella1:
jama ik moet eerst goed wakker worden he voor dat ik begin te kokkerellen  ;D

Micmac

En daarbij kokkerellen met bruine Leffe is zeer goed, je moet dan wel de flesjes hebben met een hoedje over de stop want de andere komen van Frankrijk en zijn smaakloos.

Flurk

Goede morgen Patron. Voor mij een straffe filter, de gazet a.u.b.en een kommeke water voor de hondjes...... en vraag die drie gasten eens wat ze drinken.

jerryke

Citaat van: Flurk op 18 april 2024, 12:17:45Goede morgen Patron. Voor mij een straffe filter, de gazet a.u.b.en een kommeke water voor de hondjes...... en vraag die drie gasten eens wat ze drinken.

:denken: welke filter zou hij willen ? koffiefilter , eene vijverfilter, een waterfilter of ne luchtfilter  :angel:

Flurk

Citaat van: jerryke op 19 april 2024, 07:57:56
Citaat van: Flurk op 18 april 2024, 12:17:45Goede morgen Patron. Voor mij een straffe filter, de gazet a.u.b.en een kommeke water voor de hondjes...... en vraag die drie gasten eens wat ze drinken.

:denken: welke filter zou hij willen ? koffiefilter , eene vijverfilter, een waterfilter of ne luchtfilter  :angel:
Fieke ....welk soort filter serveren ze in Spanje in een kroeg.....?? :4_1_72:

jerryke

Citaat van: Flurk op 19 april 2024, 12:45:08
Citaat van: jerryke op 19 april 2024, 07:57:56
Citaat van: Flurk op 18 april 2024, 12:17:45Goede morgen Patron. Voor mij een straffe filter, de gazet a.u.b.en een kommeke water voor de hondjes...... en vraag die drie gasten eens wat ze drinken.

:denken: welke filter zou hij willen ? koffiefilter , eene vijverfilter, een waterfilter of ne luchtfilter  :angel:
Fieke ....welk soort filter serveren ze in Spanje in een kroeg.....?? :4_1_72:

:Doh3:  :Doh3:  :denken:  :denken: ik denk dat je mijne bril eens moet opzetten  :LOL:

barabas

Citaat van: jerryke op 19 april 2024, 15:10:38
Citaat van: Flurk op 19 april 2024, 12:45:08
Citaat van: jerryke op 19 april 2024, 07:57:56
Citaat van: Flurk op 18 april 2024, 12:17:45Goede morgen Patron. Voor mij een straffe filter, de gazet a.u.b.en een kommeke water voor de hondjes...... en vraag die drie gasten eens wat ze drinken.

:denken: welke filter zou hij willen ? koffiefilter , eene vijverfilter, een waterfilter of ne luchtfilter  :angel:
Fieke ....welk soort filter serveren ze in Spanje in een kroeg.....?? :4_1_72:

:Doh3:  :Doh3:  :denken:  :denken: ik denk dat je mijne bril eens moet opzetten  :LOL:

Fieke komt niet in kroegen

Mathieu

En waarom zou ze daar niet komen????? Schrik dat ze er eentje moet geven en dat het een dure kwestie wordt misschien??????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Goede morgen zekere morgen allemaal. Patron geef er eens eentje voor mij het gekende zonder koekje. Mag niet meer snoepen van de dokter en dan zullen we maar luisteren zeker. :denken:  :denken:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: vyske op  5 februari 2009, 16:39:35ik hoest me ongeluk met die snotvalling; voor mij een hete grog graag  :koffie:

Oeps dat is niet gezond en last van de pollen misschien????? Hopelijk is dat snel achter de rug. Neem er nog eentje van mij ook, en verzuip gewoon die bacterieen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Zit al met twee flessen vliersiroop in mijn zakken, kwestie van evenwicht (aan elke kant één fles), maar het is de eerste keer dat ik met hoestbuien zit.
Patron een borrel aub en geef de klanten hier ook iets.