Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 12 september 2023, 22:22:06Wat me vroeger al verbaasde doet dat nu vandaag ook weeral.
In Libië zijn duizenden mensen gestorven door een natuurramp. In Marokko zijn er ook duizenden gestorven door een aardbeving waar veel te weinig hulp aanwezig is . Er komt een muggenplaag op ons af waar we ons zeker moeten tegen wapenen (zeggen ze toch) Er is een voor heel de wereld belangrijke samenkomst van Poetin en Kim  en toch begint het nieuws voor de tweede keer vandaag met een kwartier zendtijd over een renner die iets gekregen heeft. Mijn vraag dus. Verondersteld de nieuwsredactie dat er voor een Belg niets belangrijker op de wereld is dan een coureur????  :smil414ae0fb30e96: Of mis ik ergens iets???

Ik kan me soms niet van de indruk ontdoen dat ze alle moeite doen om alle tijd rond gepraat te krijgen en dat zich niets aantrekken van de belangrijkheid van het nieuws
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

patron toernee generale ...   voor mij ne latte en een stukje zelfgebakken perencake

Mathieu

Voor mij een zwarte koffie, maar die cake lust ik ook wel, dus zet maar bij de koffie.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Voor mij nen donkere Leffe en als het kan moogt ge nen tweede klaarhouden want op één been kan ik niet lang staan............ :4_1_201:  :4_1_72:

barabas

Voor mij nen blonde Leffe, das veel beter dan die donkere versie :c_bang_20:

Mathieu

16 september 2023, 12:27:15 #4970 Laatste wijziging: 16 september 2023, 12:28:50 door Mathieu
Goede morgen en de cake was heel lekker. Dus Patron gef er nog eentje voor mij een super zwarte koffie en een groot stuk cake, als er nog is uiteraard.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

16 september 2023, 12:28:12 #4971 Laatste wijziging: 16 september 2023, 12:29:59 door Mathieu
Dat was weer lekker en nu snel naar huis want mijn madame moet haar dagelijkse soep hebben en ze is nog niet klaar.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Ik ga het vandaag bij een zwarte koffie houden maar er mag een cakeje bij..EN 2 KLONTJES;;;

jerryke

Citaat van: Flurk op 16 september 2023, 12:33:42Ik ga het vandaag bij een zwarte koffie houden maar er mag een cakeje bij..EN 2 KLONTJES;;;
doeme ik heb vandaag geene tijd om te bakken, mag het morgen ook zijn.... moet seffens bloem meebrengen van de winkel heb deze week al 3x perencake gebakken

barabas

Je ZAT dus met de gebakken peren :crylaugh:

jerryke

Citaat van: barabas op 16 september 2023, 13:20:15Je ZAT dus met de gebakken peren :crylaugh:
:deegrol: ik heb ook nog GESTOOFDE peren gemaakt

Koter

Citaat van: jerryke op 16 september 2023, 14:11:33
Citaat van: barabas op 16 september 2023, 13:20:15Je ZAT dus met de gebakken peren :crylaugh:
:deegrol: ik heb ook nog GESTOOFDE peren gemaakt

Geen muilperen?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Goede morgen aan elkeen en dat die twee gasten zich nu eens kenbaar maakten en bij ons eentje kwamen drinken op mijn kosten was toch heel plezant. Waarom doe jullie dat niet???????j
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 17 september 2023, 11:36:54Goede morgen aan elkeen en dat die twee gasten zich nu eens kenbaar maakten en bij ons eentje kwamen drinken op mijn kosten was toch heel plezant. Waarom doe jullie dat niet???????j
***zet zich bij Mathieu aan den toog**** Patron voor mij ne Latte  ;D  Mathieu betaalt vandaag  :10_1_20:

Micmac

Nen donkere Leffe kan er ook wel bij, doch ik ben vergeten hoe een toog eruitziet.