Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Oeps cafe hopelijk niet gesloten en als het toch zo is geef er ons dan toch nog maar ééntje voor het definitief is. Schl en voor mij een sjat zwarte cafe, zonder suiker.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Geen dorstige kelen meer zo te zien, maar is dat niet een beetje normaal met dat kwakkel weer dat we hier hebben. Maar toch ik geef nog een rondje, dus die wil binnen komen doet het maar.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  9 mei 2023, 11:52:23Geen dorstige kelen meer zo te zien, maar is dat niet een beetje normaal met dat kwakkel weer dat we hier hebben. Maar toch ik geef nog een rondje, dus die wil binnen komen doet het maar.
Ha merciekes Mathieu doe mij maar ne Latte machiato....die heb ik nu wel verdiend, heb juist 3 kilo gelei gemaakt

Mathieu

Proficiat Jerryke en als beloning doe ik er nog eentje op. Schol dus, maar nu ook weer niet allemaal te gelijk binnen koen hé.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 14 mei 2023, 12:17:39Proficiat Jerryke en als beloning doe ik er nog eentje op. Schol dus, maar nu ook weer niet allemaal te gelijk binnen koen hé.
Merciekes Mathieu....ik zal er zeker van genieten  :Beer-Chug:

Micmac

Ze zien me niet zitten aan de achterste tafel maar ik heb maar een hele fles gejat.

Micmac

Nu blijkt mijn bloedgroep "Chardonnay-O" te zijn, volgens mij zal ik maar elders eens bloed laten trekken.

Mathieu

Geniet er allemaal van en Micmac, die hele fles wel niet op korte tijd soldaat maken hé. je zou mogelijks kopzorgen krijgen morgen......
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Goede morgen Patron. Ik ben er weer eens en geef ons allemaal eens iets te drinken. Voor mij een sterke koffie met twee koekjes. Geef de rest ook iets als ze willen natuurlijk.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 31 augustus 2023, 12:35:11Goede morgen Patron. Ik ben er weer eens en geef ons allemaal eens iets te drinken. Voor mij een sterke koffie met twee koekjes. Geef de rest ook iets als ze willen natuurlijk.
holala doe mij maar eene Latte Machiato en geef het koekje maar aan Mathieu  ;D  ... schol  :Beer-Chug:

Mathieu

Patron Tourne Generale gezien dat we terug in de ether zijn. Voor mij een zwarte cafe en twee koekjes en vraag de rst ook maar wat ze willen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 10 september 2023, 16:38:39Patron Tourne Generale gezien dat we terug in de ether zijn. Voor mij een zwarte cafe en twee koekjes en vraag de rst ook maar wat ze willen.
Merciekes Mathieu, patron voor mij ne Latte en een zwarte boterham en neen geen koekje geef dat maar aan Mathieu  :Koffie2520drinken:

Flurk

Goedemorgen allemaal. Joepie we zijn weer on line. Mathieu, voor mij ne pikzwarte koffie en ik lust koekies. Dus leg maar bij mij wat de anderen niet willen. Wel eigenaardig dat ik bij de bakker niet gevraagd werd of ik ze aanvaarde. Raar 😀

Flurk

Wat me vroeger al verbaasde doet dat nu vandaag ook weeral.
In Libië zijn duizenden mensen gestorven door een natuurramp. In Marokko zijn er ook duizenden gestorven door een aardbeving waar veel te weinig hulp aanwezig is . Er komt een muggenplaag op ons af waar we ons zeker moeten tegen wapenen (zeggen ze toch) Er is een voor heel de wereld belangrijke samenkomst van Poetin en Kim  en toch begint het nieuws voor de tweede keer vandaag met een kwartier zendtijd over een renner die iets gekregen heeft. Mijn vraag dus. Verondersteld de nieuwsredactie dat er voor een Belg niets belangrijker op de wereld is dan een coureur????  :smil414ae0fb30e96: Of mis ik ergens iets???

Mathieu

Citaat van: Micmac op 14 mei 2023, 21:57:19Ze zien me niet zitten aan de achterste tafel maar ik heb maar een hele fles gejat.

En is de fles soldaat gemaakt en hopelijk niet te veel kopzorgen de dag nadien.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.