Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Allee dan nog een laatste tournee general op kosten van Klak. :Beer-Chug: :Beer-Chug:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Daar in dat kleiheine café aan de haaaaven, daar telt telt je geld of wie je bent niet meer meeheeee.  :Biertje2520klein:
Hey, heela, is dat nonkel Bob niet dieje dat zing hela, nonkel Bob?
Hey, ik ken dat zalle jaja. Pas op he, ik zen gene gewone zulle, ik durf wat zeggen hé, hé. Nieje, ik zen gene gewone.  :Biertje2520klein:
Hela en diejen bospoeper hé, dieje kennik ook hé, jaja. Gaa verschiet van maa wat hé, hé.  :Biertje2520klein:

Fendtfeeltje

Citaat van: jerryke op  6 februari 2009, 23:14:34
helaba en ik :c_bang_20: ...doe mij maar eene dubbele Bailey"s met ijs neh :Beer-Chug:

Oh sorry ik had U niet zien zitten. Ge had uwe staart omhoog moeten steken dan had ik het wel gezien.
Brood, vlees, bier of friet, zonder boeren is het er niet.

jerryke

chance dat ik geene kater heb, anders was ik een vogeltje voor de kat geweest...doe mij nu maar eerst eene koffie, en geef de rest ook iets op kosten van jan of mag dat niemeer  :Beer-Chug:

Koter

Vandaag betaald de Flurk
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  7 februari 2009, 12:34:35
Vandaag betaald de Flurk

nog beter.....doe dan maar onmiddelijk weer eene Baley's ... :Beer-Chug: Flurk

Flurk

Voor mij ne dubbel straffe koffie, zwart en met 4 klontjes, ik heb het graag zwart zoet en heet. ;D

jerryke

7 februari 2009, 13:18:37 #37 Laatste wijziging: 8 februari 2009, 10:50:03 door jerryke
Citaat van: Flurk op  7 februari 2009, 13:12:34
Voor mij ne dubbel straffe koffie, zwart en met 4 klontjes, ik heb het graag zwart zoet en heet. ;D

voila Flurkske dat is zwart en zoet

Koter

Het is bijna middag. Een dubbele cognac met koffie zou er wel in gaan. Schol Flurk.  :Koffie2520drinken:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Voor mij een straffe koffie. En een tournee general en bijschrijven op de rekening van Flurk , die betaalt vandaag toch.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

omdat het zondag is trakteer ik iedereen op eene koffie of warme chocomel met koffiekoek

Koter

Citaat van: jerryke op  8 februari 2009, 10:51:15
omdat het zondag is trakteer ik iedereen op eene koffie of warme chocomel met koffiekoek

Schol, maar voor mij moogt ge die chocomel aan iemand anders geven.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Fendtfeeltje

Merci Jerryke, op Uw gezondheid  :trink21:
Brood, vlees, bier of friet, zonder boeren is het er niet.

Mathieu

Jerryke, laat maar komen en schol. :Koffie2520drinken: :Koffie2520drinken:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Patron, geef alleman nog een iets van mij enne...........waar staat den afwas hier ergens want ik zit een beetje krap bij kas..........feitelijk zou ik beter zeggen dat ik niet kan betalen. :4_1_72: