Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fendtfeeltje

Voor mij een Duveltje aub, en geef de rest aan den toog ook iets.
Brood, vlees, bier of friet, zonder boeren is het er niet.

Mathieu

Schol FF en geef er ons nog maar eentje.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

doe mij dan maar eene Bailey's met ijs...schol FF  :Beer-Chug:

Mathieu

Nog eentje voor het afleren dan naar bed.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

ik zit mezelf hier te verdinken in de lindenthee met citroen maar 't helpt wel;
kan ik er dan een pakje chips bij hebben graag?

Mathieu

Dat drink ik in de wintermaanden alle dagen 1.7 liter van. Heeft tot nog toe goed geholpen, gewoon enkele dagen met verstopte neus gezeten. Hout vast houden dus.


Patron geef mij nog maar een druppel en geef de rest ook nog iets ( als ze willen natuurlijk)

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

ne hete chocomelk en een tas soep... nog zoiets dat kan helpen in deze uren van miserie - hatchieeee- snif

janmettepet

Citaat van: Mathieu op  6 februari 2009, 14:19:20
Dat drink ik in de wintermaanden alle dagen 1.7 liter van. Heeft tot nog toe goed geholpen, gewoon enkele dagen met verstopte neus gezeten. Hout vast houden dus.


Patron geef mij nog maar een druppel en geef de rest ook nog iets ( als ze willen natuurlijk)


Opgepast met alle dagen lindenthee te drinken, dat kan hartstoornissen teweeg brengen.
Geef mij maar een bruine leffe en vraagt aan de mensen van den toog wie dat wilt betalen, schol. :Biertje2520klein:

Koter

Citaat van: janmettepet op  6 februari 2009, 19:41:48
Citaat van: Mathieu op  6 februari 2009, 14:19:20
Dat drink ik in de wintermaanden alle dagen 1.7 liter van. Heeft tot nog toe goed geholpen, gewoon enkele dagen met verstopte neus gezeten. Hout vast houden dus.


Patron geef mij nog maar een druppel en geef de rest ook nog iets ( als ze willen natuurlijk)


Opgepast met alle dagen lindenthee te drinken, dat kan hartstoornissen teweeg brengen.
Geef mij maar een bruine leffe en vraagt aan de mensen van den toog wie dat wilt betalen, schol. :Biertje2520klein:

Awel, geef mij er ook maar ene op kosten van klak.  :Beer-Chug:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Kan op de rekening van Klak nog een tournee of twee bijgeschreven worden. Ik hoop van wel, voor die keer dat we hem eens vinden aan de toog.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Fendtfeeltje

Hola de klak is aan 't trakteren, dan moet ik zien dat ik er bij ben. Voor mij een Duvel en geef de koter en den thieu er ook nog maar ene op de klak zijn kosten.  :Beer-Chug:
Brood, vlees, bier of friet, zonder boeren is het er niet.

jerryke

Citaat van: Fendtfeeltje op  6 februari 2009, 22:43:48
Hola de klak is aan 't trakteren, dan moet ik zien dat ik er bij ben. Voor mij een Duvel en geef de koter en den thieu er ook nog maar ene op de klak zijn kosten.  :Beer-Chug:

helaba en ik :c_bang_20: ...doe mij maar eene dubbele Bailey"s met ijs neh :Beer-Chug:

Koter

Voor mij nog een donkere Leffe.
.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Joepie kunnen we zo nog even door gaan misschien?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op  6 februari 2009, 23:57:23
Joepie kunnen we zo nog even door gaan misschien?

Bah ja, de Jan betaald toch. Die zal nogal verschieten wanneer hij de rekening krijgt, ik heb hier zeker een bak Leffe binnen en Jerryke heeft al verschillende flessen citroenjenever soldaat gemaakt.  :4_1_201:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....