26 april 2024, 15:52:32

UFO's

Gestart door Koter, 4 mei 2009, 18:18:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

UFO duikt op boven winkelcentrum in Moskou

In Moskou konden ze vorige maand hun ogen nauwelijks geloven. Een groot aantal getuigen zag plots een UFO boven een winkelcentrum cirkelen. De beelden tonen duidelijk een schotelvormig object. Volgens ufologen steelt de UFO op een illegale manier energie van het immense gebouw, zo meldt de Telegraaf. In een fractie van een seconde kiest het object daarna het ruime sop. Oordeelt u zelf maar op het filmpje! (dea)

ufo
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

Ook UFO's gezien in Friesland
Wij aardbewoners moeten er ernstig rekening mee houden dat ET en zijn vriendjes bezig zijn onze aardbol over te nemen. Werd er onlangs nog een UFO gesignaleerd boven een voorstad van Moskou, nu blijken ze zelfs interesse te hebben in Friesland. Jan Jonker uit Gorredijk heeft ze namelijk afgelopen weekend zien vliegen boven Heerenveen.
In de nacht van vrijdag op zaterdag, even na het middernachtelijk uur, verliet Jonker het parkeerterrein bij zijn werkgever, een distributiecentrum van de Lidl in Heerenveen. Het was een collega die naar de lucht keek en hem wees op het bijzondere schouwspel.
Boven in de lucht zagen de twee acht oranjekleurige ovale bollen. Het was absoluut geen vuurwerk, zo concludeerden de twee Friezen. Volgens hen komt geen enkele vuurpijl zo hoog. En nee, het was ook geen vliegtuig, want ook dat had het tweetal wel eens vaker gezien.
Maar hoe mooi de bollen ook waren, ze waren net zo snel verdwenen als dat ze waren verschenen. Enkele kilometers verder verdwenen de cirkels een voor een. Eenmaal thuis aangekomen googlede de Fries of er nog meer mensen de bollen hadden gezien. En verdomd, vorige maand waren ze ook al boven Utrecht gesignaleerd.
Jan Jonker is overigens niet de enige Jonker die ze heeft zien vliegen. Zijn bloedeigen vader zag in de jaren zeventig al een onverklaarbare, oranje schim. Ondanks dat de Fries niet bang is voor ruimtewezens, vindt hij het allemaal best spannend. "Want je weet nooit wat ze doen", aldus Jonker. De Friese politie heeft tot nu toe nog geen andere meldingen over UFO's binnengekregen.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/110355/-Ook-UFOs-gezien-in-Friesland.html

Flurk

Citaat van: Koter op  4 mei 2009, 18:18:55
UFO duikt op boven winkelcentrum in Moskou

In Moskou konden ze vorige maand hun ogen nauwelijks geloven. Een groot aantal getuigen zag plots een UFO boven een winkelcentrum cirkelen. De beelden tonen duidelijk een schotelvormig object. Volgens ufologen steelt de UFO op een illegale manier energie van het immense gebouw, zo meldt de Telegraaf. In een fractie van een seconde kiest het object daarna het ruime sop. Oordeelt u zelf maar op het filmpje! (dea)

ufo
Zat er geen vlieg op zijn lens?????????????

Koter

Bekijk het filmpje eens, het zou dan wel een UFO-vlieg zijn geweest.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Zou ET dan toch terug gekeerd zijn. Mij niet gelaten hoor, hij mag dat rustig, we weten immers dat die graag terug HOME wil en dus niet is zoals die anderen die hier neerstrijken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Fonske

die vligende schottels beston toch ni

barabas

Just Fonske,maar Koter ziet ze wel vliegen  ;D

vyske

luister, het spreekt voor zich... die mensen zien ze vliegen he  :oi:

Koter

Het is toch hèèl onwaarschijnlijk dat wij de enigste levende wezens in het heelal zijn, waarom zouden andere beschavingen technologisch niet verder staan dan wij?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Citaat van: barabas op 15 juni 2009, 21:06:27
Just Fonske,maar Koter ziet ze wel vliegen  ;D

Deze posting was voor  :opkopzitten:

Maar ik denk er net zo over als Koter, wij moeten zeker niet de pretentie hebben te denken dat wij hier op dat miniscule bolletje de enigen zijn in ???? melkwegstelsels, met ??? zonnen en die met ???? planeten.

Kan toch simpelweg niet!

vyske

nee, er zullen nog wel veel levensvormen zijn naast ons maar of het om mensen en dieren gaat zoals hier?
De aarde is tot nog toe de enige waarneembare planeet die daarvoor voorzien is  qua °C, zuurstof en water.
Wij kunnen tot nog toe geen enekel planeet waarnemen waar hetzelfde leven mogelijk is.

En zoals alles uniek is, zelfs een eeneigen tweeling, ben ik niet geneigd te geloven dat het 'andere leven'
op dezelfde manier gaat reizen, denken en reageren als wij. De plaatjes die geschets worden van waarnemingen van
UFO's zijn zo menselijk getint, dat ik het alleen maar als een hersenspinsel, een interpretatie van een uitzonderlijk aards fenomeen
kan beschouwen. Zo vind ik het 'noorderlicht' anders ook een buitenaards spektakel maar we weten wel beter ondertussen.

Mathieu

En wie zegt dat ze niet dezelfde vormen hebben als wij. Volgens mij is dat perfect mogelijk en zijn er al misschien die hier rondlopen. Ik lig er zeker niet van wakker en hoop dat als er een mooie dame uit het heelal op bezoek komt dat ze bij ons landt. het bed staat klaar waar ze in mag slapen en ze mag dat ook bij mij zolang ze maar niet aan mijn oren begint te draaien.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Mathieu op 11 juli 2009, 23:41:07
En wie zegt dat ze niet dezelfde vormen hebben als wij. Volgens mij is dat perfect mogelijk en zijn er al misschien die hier rondlopen. Ik lig er zeker niet van wakker en hoop dat als er een mooie dame uit het heelal op bezoek komt dat ze bij ons landt. het bed staat klaar waar ze in mag slapen en ze mag dat ook bij mij zolang ze maar niet aan mijn oren begint te draaien.

Uw Mia zal  dan wel draaien om uw oren geven vrees ik!

Mathieu

Slim en zeer juist antwoord Prof.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Ik denk dat, wanneer buitenaards leven onze planeet moest bezoeken, die zo snel mogelijk zullen verdwijnen van deze vervuilde en door oorlogen geteisterde planeet.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....