glazen pot openen

Gestart door jerryke, 20 mei 2014, 21:02:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

glazen pot openen


Misschien herken je het probleem wel. Je hebt moeite om een bijvoorbeeld een glazen pot te openen (net zoals ik). Ik heb namelijk echt kippenkracht en ik heb dan ook  vaak moeite om een pot (of iets anders) te openen.  Helaas is mijn man niet altijd thuis om mij dan uit de brand te helpen. Maar dankzij een hele handige en slimme tip, heb ik hem niet meer nodig om mij hiermee te helpen.






Wat heb je nodig?


•de beruchte glazen pot (die niet open gaat)
•rubberen (schoonmaak) handschoenen of   een paar elastiekjes.

Hoe ga je te werk?

Doe een paar elastiekjes om de dop van de pot en draai vervolgens met een klein beetje moeite de pot open.



Zelf vind ik de volgende methode nog makkelijker. Trek een rubberen schoonmaak handschoen aan met maak vervolgens redelijk gemakkelijk de pot open!

Bron:  Instructables

Koter

Wie niet sterk is moet slim zijn.  :a_thumbsup_20:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

proske


En krijg je , je pot (je) echt niet open ? Sla met een els een gaatje in het deksel.  :Big-Kiss:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

barabas

17 juni 2014, 17:17:13 #3 Laatste wijziging: 17 juni 2014, 17:28:31 door barabas
Wat ook helpt:

Potje omdraaien en een stevige mep met de palm van je hand op de bodem geven terwijl ge het met de andere hand stevig vasthoud (NIET op tafel zetten dus). Potje gaat meestal moeiteloos open daarna.

proske

Citaat van: barabas op 17 juni 2014, 17:17:13
Wat ook helpt:

Potje omdraaien en een stevige mep met de palm van je hand op de bodem geven terwijl ge het met de andere hand stevig vasthoud (NIET op tafel zetten dus). Potje gaat meestal moeiteloos open daarna.

Ja , dat deed ik ook met mijn dochter lang geleden . En dat potje ging inderdaad moeiteloos open . :4_1_72:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Flurk

Ik pak het deksel boven vast met de linkerhand, vingers wijzen naar rechts  en de pot vanonder met de rechterhand, vingers wijzen naar links, de ellebogen, met de pot in het midden op één lijn,  die greep vergroot uw wringkracht met 50%. :a_thumbsup_20:

speed

25 juli 2014, 23:00:06 #6 Laatste wijziging: 25 juli 2014, 23:02:16 door speed
Wij hebben daar een soort tang voor,even opzetten tot je een klik hoort en gaat vanzelf open.

[bijlage verwijderd door de beheerder]