23 april 2024, 20:48:27

Raadsels

Gestart door Koter, 24 januari 2014, 23:57:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Waarom is een Islamitische opblaaspop beter dan een andere???

jerryke

Citaat van: Flurk op  8 september 2020, 17:29:13
Waarom is een Islamitische opblaaspop beter dan een andere???

Die blazen zichzelf op  ;D

Koter

Waarom fluit een dom blondje altijd op de wc?






Dan weet ze welke lippen ze moet afdrogen.



Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Een Parijzenaar, een New Yorker en een Antwerpenaar komen een geest uit een fles tegen. De geest zegt "ik kan je een eeuwig gelukkig jong en fantastisch leven bezorgen, maar dan moet je wel aan 1 voorwaarde voldoen: elk van jullie mag een voorwerp, hoe klein ook, in welke rivier of zee dan ook gooien, maar als ik het terugvind, dan sterf je" Zo gezegd, zo gedaan. De Amerikaan gooit zijn voorwerp in de Atlantische Oceaan. De geest zoekt en zoekt, en vindt heel snel de tandenstoker die de Amerikaan erin gooide terug. De Amerikaan sterft!
Vervolgens gooit de Parijzenaar zijn voorwerp in Middellandse Zee. De geest zoekt en zoekt en zoekt, en vindt uiteindelijk de speldenknop terug. Ook de Fransman bekoopt het met zijn leven.
Dan is het de beurt aan de Antwerpenaar. Hij gooit zijn voorwerp achteloos in de Schelde, en gaat rustig naar huis. De geest zoekt en zoekt en zoekt en zoekt, maar kan maar niet terugvinden wat de Antwerpenaar in de Schelde heeft gegooid. Ten einde raad gaat hij naar hem toe, en zegt : "Ik kan niet anders dan jou het eeuwig gelukkig jong en fantastisch leven geven. Dit is me echter nog nooit overkomen, mag ik je vragen wat het juist is wat je er hebt ingegooid?" De Antwerpenaar zwijgt even, glimlacht en zegt dan: "een bruistablet

Flurk

Er staan 3 huizen in de brand. Eentje is gemaakt van riet, eentje van hooi en eentje van noedels.
Welke gaat de ambulance eerst blussen?

Flurk

De cursus Rietdekken is uitgesteld. WAAROM ,

jerryke

Citaat van: Flurk op 23 juli 2023, 17:03:13De cursus Rietdekken is uitgesteld. WAAROM ,
ik denk dat Riet al gedekt was

Koter

Citaat van: Flurk op 22 juli 2023, 23:12:09Er staan 3 huizen in de brand. Eentje is gemaakt van riet, eentje van hooi en eentje van noedels.
Welke gaat de ambulance eerst blussen?

Ambulance blussen?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Wat is een kabaal?

Koter

Een geheim verbond
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

23 juli 2023, 22:12:00 #55 Laatste wijziging: 23 juli 2023, 22:14:35 door barabas
nee, nieuw gokje?

jerryke

Kabaal is lawaai, herrie, leven

barabas

Ook niet, een kabaal is een in stukken gehakte aal ;D

jerryke

Citaat van: barabas op 24 juli 2023, 12:00:39Ook niet, een kabaal is een in stukken gehakte aal ;D
:denken:  .... een aal is een paling en kab wordt bak... dus gebakken paling of paling in het groen  :Tip-Hat:

Flurk

Is dat geen middeleeuws kledingstuk???