Bekende sterfgevallen!

Gestart door Koter, 4 januari 2014, 11:51:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

proske

Citaat van: Micmac op 28 februari 2014, 00:23:41
Citaat van: Flurk op 27 februari 2014, 11:36:08
Onze kunstpaus Jan Hoet is niet meer. We zullen hem missen.

Heb hem verschillende keren ontmoet meestal in gezelschap van mooie dames, maar hij heeft de kunst doen herleven.

Zoals........... potten met lege mosselschelpen  :4_1_72:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

Als je dat palmares kunt voorleggen dat hebt je gewerkt in je leven, daar kunnen de meesten een puntje aan zuigen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Hoet
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

jerryke

Citaat van: Micmac op 28 februari 2014, 12:29:14
Als je dat palmares kunt voorleggen dat hebt je gewerkt in je leven, daar kunnen de meesten een puntje aan zuigen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Hoet

ik zou ze de kost niet willen geven die wat harder gewerkt hebben, maarja hij kreeg de mediabelangstelling

proske


Witse gisteravond overleden . Kreeg op de trein naar Brussel , rond 22 uur , een hartaanval.
:4_9_8:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Flurk

Citaat van: Micmac op 28 februari 2014, 12:29:14
Als je dat palmares kunt voorleggen dat hebt je gewerkt in je leven, daar kunnen de meesten een puntje aan zuigen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Hoet
Ik zou ze de kost niet willen geven die veeeeeeeeel harder gewerkt hebben voor heeeeel veeeeel minder.

jerryke

Citaat van: proske op 28 februari 2014, 14:05:37

Witse gisteravond overleden . Kreeg op de trein naar Brussel , rond 22 uur , een hartaanval.
:4_9_8:

gij zijt er ons aan het doorsleuren, in de film misschien ?

Flurk

Citaat van: jerryke op 28 februari 2014, 14:48:21
Citaat van: proske op 28 februari 2014, 14:05:37

Witse gisteravond overleden . Kreeg op de trein naar Brussel , rond 22 uur , een hartaanval.
:4_9_8:

gij zijt er ons aan het doorsleuren, in de film misschien ?
En toen was de film gedaan en gingen we samen met Witse naar de receptie................... :4_1_72:

proske

Citaat van: Flurk op 28 februari 2014, 16:54:32
Citaat van: jerryke op 28 februari 2014, 14:48:21
Citaat van: proske op 28 februari 2014, 14:05:37

Witse gisteravond overleden . Kreeg op de trein naar Brussel , rond 22 uur , een hartaanval.
:4_9_8:

gij zijt er ons aan het doorsleuren, in de film misschien ?
En toen was de film gedaan en gingen we samen met Witse naar de receptie................... :4_1_72:



Niet helemaal Flurk . Met Witse kon ik niet meer naar de receptie . Met Hubert daarentegen wel. Ik heb zelfs vannacht ( 2.30 u) een tango gedanst met hem .  :4_1_72:

En hij vertelde mij een geheim . Witse is dood ........maar er komt misschien wel een .....oei ben al te ver  gegaan   :Doh3:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

jerryke

Citaat van: proske op 28 februari 2014, 21:24:45
Citaat van: Flurk op 28 februari 2014, 16:54:32
Citaat van: jerryke op 28 februari 2014, 14:48:21
Citaat van: proske op 28 februari 2014, 14:05:37

Witse gisteravond overleden . Kreeg op de trein naar Brussel , rond 22 uur , een hartaanval.
:4_9_8:

gij zijt er ons aan het doorsleuren, in de film misschien ?
En toen was de film gedaan en gingen we samen met Witse naar de receptie................... :4_1_72:



Niet helemaal Flurk . Met Witse kon ik niet meer naar de receptie . Met Hubert daarentegen wel. Ik heb zelfs vannacht ( 2.30 u) een tango gedanst met hem:4_1_72:

En hij vertelde mij een geheim . Witse is dood ........maar er komt misschien wel een .....oei ben al te ver  gegaan   :Doh3:

ojeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  :Doh3:  :lachrol:

proske

Citaat van: jerryke op  1 maart 2014, 00:22:23
Citaat van: proske op 28 februari 2014, 21:24:45
Citaat van: Flurk op 28 februari 2014, 16:54:32
Citaat van: jerryke op 28 februari 2014, 14:48:21
Citaat van: proske op 28 februari 2014, 14:05:37

Witse gisteravond overleden . Kreeg op de trein naar Brussel , rond 22 uur , een hartaanval.
:4_9_8:

gij zijt er ons aan het doorsleuren, in de film misschien ?
En toen was de film gedaan en gingen we samen met Witse naar de receptie................... :4_1_72:



Niet helemaal Flurk . Met Witse kon ik niet meer naar de receptie . Met Hubert daarentegen wel. Ik heb zelfs vannacht ( 2.30 u) een tango gedanst met hem:4_1_72:

En hij vertelde mij een geheim . Witse is dood ........maar er komt misschien wel een .....oei ben al te ver  gegaan   :Doh3:

ojeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  :Doh3:  :lachrol:


Dit was dan "The last tango in Paris " met Yvette , zijn zeer charmante dame. Echt een klassevrouw .
:Tip-Hat:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Maar meer dan waarschijnlijk niet de laatste dans met haar
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske

Citaat van: Mathieu op  3 maart 2014, 22:44:23
Maar meer dan waarschijnlijk niet de laatste dans met haar

Wel dat hoop ik niet .  Men spreekt soms over de sterke VROUW achter iemand . Wel dat is nu een voorbeeld . En toch ziet of hoort men haar bijna nooit .  :4_1_201:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Ik ben er vast van overtuigd Proske, dat achter elke acteur-actrice een zeer sterk iemand staat. En dat is niet alleen in die wereld maar met heel veel beroepen zo. Zonder zo een sterk iemand achter hen, zouden ze dat gewoon niet uithouden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske

Citaat van: proske op  4 maart 2014, 00:54:48
Citaat van: Mathieu op  3 maart 2014, 22:44:23
Maar meer dan waarschijnlijk niet de laatste dans met haar

Wel dat hoop ik niet .  Men spreekt soms over de sterke VROUW achter iemand . Wel dat is nu een voorbeeld . En toch ziet of hoort men haar bijna nooit .  :4_1_201:

De uitzonderingen bevestigen de regel. Er staat vandaag een foto van haar in Dag Allemaal . :a_thumbsup_20:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Koter

Cees Veerman van The Cats overleden

Cees Veerman, zanger en gitarist van The Cats, is afgelopen nacht overleden. Het management van de Nederlandse ex-band heeft dat laten weten. Veerman beleefde met de Volendamse band grote successen. Hij is 70 jaar geworden.

The Cats bestond verder uit Piet Veerman, Jaap Schilder, Arnold Mühren en Theo Klouwer. Zij hadden in de jaren 60 en 70 hits als Sure He's a Cat, Lea, Why en One Way Wind. De band was een vroege, en belangrijk vertolker van de 'palingsound', de muziekstroming uit Volendam.

Veerman was vooral in de begintijd van The Cats de leadzanger, maar hij schreef ook veel nummers. Hij woonde de laatste tijd in Indonesië.
Mede-Catslid Arnold Mühren reageerde geschokt. Hij liet aan RTV NH weten dat hij het overlijden van Cees Veerman niet had zien aankomen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....