Grappige berichten

Gestart door Koter, 14 december 2013, 20:56:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Koter op  5 augustus 2014, 20:08:12
Wel een ferme auto.  :LOL:

dat is het nieuwe model met airco  :LOL: :LOL:

proske

De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Koter

 Een student uit Sjanghai probeert zijn vriendin te verhuren zodat hij met het ingezamelde geld een iPhone 6 kan komen. Zo meldt UPI.

De man schreef een advertentie op een bord en ging er aan de Universiteit van Songjiang, vlakbij Sjanghai, mee staan. Op het bord staat dat hij zijn vriendin Xioa Ai enkel met anderen 'deelt' om samen te studeren, uit te gaan eten, spelletjes te doen of samen te gaan feesten. Andere amoureuze zaken zijn echter niet toegestaan.

Geïnteresseerden, die op een speciale website Xioa Ai kunnen bekijken, kunnen voor ongeveer 1,3 euro per uur, 6,4 euro per dag en 64 euro per maand zijn vriendin 'lenen'. De Chinees benadrukte dat zijn lief geheel vrijwillig meewerkt aan de actie.

De man wil het geld inzamelen om een iPhone 6 te kopen. Deze is in China pas vanaf volgend jaar verkrijgbaar.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie


Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie


Koter

Citaat van: xofie op 11 oktober 2014, 18:20:31
Citaat van: Mathieu op 11 oktober 2014, 18:16:51
En dit dan : wat zeggen jullie hiervan :

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-kruibeke/parkeerboete-voor-baby-fientje-a2083038/

sinds wanneer leased kbc auto's en nog straffer delen ze boete's uit


Kbc deelt zelf geen boetes uit maar stuurt ze door naar de personen die hun auto leasen en er een overtreding mee begaan.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Koter op 11 oktober 2014, 18:24:00
Citaat van: xofie op 11 oktober 2014, 18:20:31
Citaat van: Mathieu op 11 oktober 2014, 18:16:51
En dit dan : wat zeggen jullie hiervan :

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-kruibeke/parkeerboete-voor-baby-fientje-a2083038/

sinds wanneer leased kbc auto's en nog straffer delen ze boete's uit


Kbc deelt zelf geen boetes uit maar stuurt ze door naar de personen die hun auto leasen en er een overtreding mee begaan.

zover was is ook al geraakt   :Doh3:, maar ik vind schoenmaker blijf bij je leest, een bank heeft niks met auto leasing te maken
net hetzelfde als verzekeringen, ieder zijn ding !!!!!!

Koter

Citaat van: xofie op 11 oktober 2014, 18:27:08
Citaat van: Koter op 11 oktober 2014, 18:24:00
Citaat van: xofie op 11 oktober 2014, 18:20:31
Citaat van: Mathieu op 11 oktober 2014, 18:16:51
En dit dan : wat zeggen jullie hiervan :

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-kruibeke/parkeerboete-voor-baby-fientje-a2083038/

sinds wanneer leased kbc auto's en nog straffer delen ze boete's uit


Kbc deelt zelf geen boetes uit maar stuurt ze door naar de personen die hun auto leasen en er een overtreding mee begaan.

zover was is ook al geraakt   :Doh3:, maar ik vind schoenmaker blijf bij je leest, een bank heeft niks met auto leasing te maken
net hetzelfde als verzekeringen, ieder zijn ding !!!!!!

Waarom vraag je het dan?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Koter op 11 oktober 2014, 18:28:33
Citaat van: xofie op 11 oktober 2014, 18:27:08
Citaat van: Koter op 11 oktober 2014, 18:24:00
Citaat van: xofie op 11 oktober 2014, 18:20:31
Citaat van: Mathieu op 11 oktober 2014, 18:16:51
En dit dan : wat zeggen jullie hiervan :

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-kruibeke/parkeerboete-voor-baby-fientje-a2083038/

sinds wanneer leased kbc auto's en nog straffer delen ze boete's uit


Kbc deelt zelf geen boetes uit maar stuurt ze door naar de personen die hun auto leasen en er een overtreding mee begaan.

zover was is ook al geraakt   :Doh3:, maar ik vind schoenmaker blijf bij je leest, een bank heeft niks met auto leasing te maken
net hetzelfde als verzekeringen, ieder zijn ding !!!!!!

Waarom vraag je het dan?

omdat ik wist dat jij zou reageren  :4_1_72:
was trouwens geen vraag maar een vaststelling
een vaststelling is wanneer je een zin plaatst zonder vraagtekens :lachrol:

proske

De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

Citaat van: proske op 12 oktober 2014, 00:57:19
Citaat van: Mathieu op 11 oktober 2014, 18:16:51
En dit dan : wat zeggen jullie hiervan :

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-kruibeke/parkeerboete-voor-baby-fientje-a2083038/

Jaja , ze worden steeds maar jonger hè , die wegpiraten .  :police:

Dat was geen wegpiraat hé Proske, dat was een baby die geboren werd met een rijbewijs en een auto, nu had die baby voor hij geboren werd nog geen opleiding in de wegcode gekregen en in België is de politie zo streng dat baby's op de eerste dag van hun geboorte al kunnen gestraft worden. :LOL: :LOL: :LOL:

proske

Citaat van: Micmac op 12 oktober 2014, 01:27:48
Citaat van: proske op 12 oktober 2014, 00:57:19
Citaat van: Mathieu op 11 oktober 2014, 18:16:51
En dit dan : wat zeggen jullie hiervan :

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-kruibeke/parkeerboete-voor-baby-fientje-a2083038/

Jaja , ze worden steeds maar jonger hè , die wegpiraten .  :police:

Dat was geen wegpiraat hé Proske, dat was een baby die geboren werd met een rijbewijs en een auto, nu had die baby voor hij geboren werd nog geen opleiding in de wegcode gekregen en in België is de politie zo streng dat baby's op de eerste dag van hun geboorte al kunnen gestraft worden. :LOL: :LOL: :LOL:


't Is ni waar zekers ? Maar ze zit toch al met een brandweerwagen ......heeft ze daar wel de nodige attesten voor ? Gij moet toch ook bijscholen , is het niet ?  :Doh3:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Koter

Amerikaanse paranoia

Een vijfjarig meisje uit de staat Alabama heeft op school een 'veiligheidscontract' moeten ondertekenen, waarin ze belooft zichzelf en anderen niets te zullen aandoen. Het kind richtte naar verluidt een krijtje op een andere leerling en zou schietgeluiden gemaakt hebben. De moeder van het meisje is allesbehalve te spreken over de behandeling die haar dochter kreeg op de kleuterschool.

De vrouw, die enkel als Rebecca geïdentificeerd wordt, is razend. "Dit is niet correct. Ze is 5 jaar oud", klinkt het. "De meeste van deze woorden [in het contract] heeft ze nog nooit gehoord."

De school wilde het meisje, Elizabeth naar huis sturen na het incident in de klas en belde de vrouw op. "Ze vertelden me dat ze iets getekend had dat op een geweer leek", zegt de vrouw. "Volgens hen richtte ze een waskrijtje op een andere leerling en zei 'pang pang'." Het meisje zou vervolgens een vragenlijst gekregen hebben om te evalueren of ze suïcidale gedachten had en kreeg de vraag of ze depressief was.

Zelfmoordcontract
Zonder haar moeders toestemming moest het kind ook een 'veiligheidscontract' ondertekenen waarin ze belooft geen zelfmoord te zullen plegen en anderen niet te zullen vermoorden. "Terwijl ik in de hal stond te wachten, lieten ze mijn 5-jarige dochter een contract tekenen over zelfmoord en moord", vertelt Rebecca. Wettelijk gezien kunnen minderjarigen echter geen contract ondertekenen in de staat Alabama.

"Er moet duidelijk iets veranderen"
Rebecca probeert intussen te voorkomen dat het incident haar dochter zal blijven achtervolgen en wil dat het uit haar dochters schoolgegevens geschrapt wordt. "Er moet een andere manier zijn om deze situatie af te handelen. Als dit het protocol is moet er duidelijk iets veranderen", klinkt het.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Deze vrouw beweert dat ze geesten toelaat bezit van haar lichaam te nemen en haar handen te gebruiken om brieven te schrijven.

De Schotse Catherine Kennedy zweert dat ze wordt gemanipuleerd door geesten en via wat ze 'automatisch schrijven' communiceert met 'mensen uit de spirituele wereld'.

Volgens Catherine is het simpel: "Ik neem plaats aan deze 'tafel van de doden' en hou een pen lichtjes in mijn hand. Na enkele seconden voel ik een druk op de pen en begint die te schrijven. Het handschrift is verschillend bij elke geest die me bezoekt".

Ze voegt in bovenstaande video meteen de daad bij het bizarre woord. "An, een buurvrouw die is overleden en de moeder was van een goede vriend, heeft een groot talent om me te bezoeken, zelfs wanneer de camera draait. Ze wil anderen tonen dat het mogelijk en zelfs normaal is dat ze van de andere kant van het leven spreekt met haar familie en vrienden". Daarop begint Catherine te schrijven, alle woorden aan elkaar. "Meer is het niet", besluit ze.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....