Grappige berichten

Gestart door Koter, 14 december 2013, 20:56:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Koter

igarettenfabrikant R.J. Reynolds Tobacco Company moet een torenhoog bedrag uitkeren voor de dood van een kettingroker 18 jaar geleden. Een jury in de Amerikaanse staat Florida besloot dat het bedrijf de weduwe een schadevergoeding moet betalen van meer dan 23 miljard dollar (zo'n 17 miljard euro).

Het bedrag valt zo hoog uit omdat het gaat om een zogeheten punitieve schadeclaim, die geldt als straf voor het veroorzaken van schade. De sigarettenfabrikant moet daarnaast nog eens miljoenen dollars betalen aan nabestaanden van de roker. Die bedragen dienen als compensatie voor het overlijden van de man.

De weduwe van de overleden roker was in 2008 naar de rechter gestapt. Volgens de vrouw had het bedrijf geprobeerd te verhullen hoe ongezond en verslavend de tabaksproducten zijn. Haar echtgenoot rookte sinds zijn 13de vaak meerdere pakjes sigaretten per dag, tot hij op 36-jarige leeftijd overleed aan longkanker.

Agressieve reclamecampagnes
'Hij kon niet stoppen. Hij rookte op de dag dat hij stierf', zei de advocaat van de weduwe gisteren. Volgens de advocaat probeerde het sigarettenbedrijf mensen aan het roken te krijgen met agressieve reclamecampagnes, die onder meer waren gericht op jongeren. De jury zou dat zwaar hebben laten meewegen.

Toch hoeven de nabestaanden zich nog niet rijk te rekenen. Onderdirecteur J. Jeffery Rabornvan R.J. Reynolds Tobacco Company liet weten dat het bedrijf het vonnis zal aanvechten. De advocaten van het bedrijf waren niet direct beschikbaar voor commentaar.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Only in Amerika. Op veel gebieden zijn ze daar echt achterlijk.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Inderdaad en dan de commentaar van die advokaat : hij kon niet stoppen. Hij rookte enkele pakjes per dag, ik destijds 3 pakjes per dag,( begonnen met de blauwe Jonhsson zonder filter, over geschakeld op die met filter, dan naar groene michel zonder filter om te eindigen met belga filter) en  maakte juist met en een de andere niet aan en ben toch gestopt van de ene dag op de andere. Steeds op de longen gerookt. En dit is ondertussen bijna 40 jaar geleden en nooit de minste zin gehad om terug te beginnen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske


Grappig ....nu ja ?

  De organisatie van het Nederlandse team voor geamputeerde voetballers heeft haar hoofdtrainer en twee spelers onder wie de aanvoerder , op non-actief gesteld . Dat meldt de Nederlandse krant 'Algemeen Dagblad'. Aanleiding is een vechtpartij tijdens de wedstrijd tegen belgie op 1 juni in Westerlo . De wedstrijd was na een opstootje op het veld uit de hand gelopen .
Supporters liepen het veld op en gebruikten krukken van spelers om te slaan . Daarbij viel één gewonde . De aanvoerder en een spits zijn na de heibel niet meer welkom in het Nederlandse team.
Ook de trainer ligt buiten . De aanvoerder , Mario Vitale , is er kapot van . " Ik neem het mezelf enorm kwalijk. Toen een belgische speler dreigend op me af kwam , reageerde ik te emotioneel . Maar ik moet me neerleggen bij de beslissing van het bestuur "


En ik die dacht "SPORT VERZACHT DE ZEDEN " . Niet dus .   :pan_kloppen:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Flurk

Citaat van: proske op 21 juli 2014, 15:52:20

Grappig ....nu ja ?

  De organisatie van het Nederlandse team voor geamputeerde voetballers heeft haar hoofdtrainer en twee spelers onder wie de aanvoerder , op non-actief gesteld . Dat meldt de Nederlandse krant 'Algemeen Dagblad'. Aanleiding is een vechtpartij tijdens de wedstrijd tegen belgie op 1 juni in Westerlo . De wedstrijd was na een opstootje op het veld uit de hand gelopen .
Supporters liepen het veld op en gebruikten krukken van spelers om te slaan . Daarbij viel één gewonde . De aanvoerder en een spits zijn na de heibel niet meer welkom in het Nederlandse team.
Ook de trainer ligt buiten . De aanvoerder , Mario Vitale , is er kapot van . " Ik neem het mezelf enorm kwalijk. Toen een belgische speler dreigend op me af kwam , reageerde ik te emotioneel . Maar ik moet me neerleggen bij de beslissing van het bestuur "


En ik die dacht "SPORT VERZACHT DE ZEDEN " . Niet dus .   :pan_kloppen:
Voetbal is oorlog Proske.................... :4_1_72: :4_1_72:

Mathieu

Inderdaad dat is oorlog, maar van de in feite gehandicapte spelers wordt toch al verwacht dat er wat meer gezond verstand wordt gebruikt gezien hun handicap. Maar niets is blijkbaar minder waar.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op 23 juli 2014, 13:33:41
Inderdaad dat is oorlog, maar van de in feite gehandicapte spelers wordt toch al verwacht dat er wat meer gezond verstand wordt gebruikt gezien hun handicap. Maar niets is blijkbaar minder waar.

Thieuke zo naïef ben je toch niet zekers, wat verdienen ze nu, dat zegt al genoeg, als ze nou nog verrot worden geschopt dan hebben ze toch de jackpot gewonnen bij de verzekering

proske

Citaat van: xofie op 23 juli 2014, 23:06:25
Citaat van: Mathieu op 23 juli 2014, 13:33:41
Inderdaad dat is oorlog, maar van de in feite gehandicapte spelers wordt toch al verwacht dat er wat meer gezond verstand wordt gebruikt gezien hun handicap. Maar niets is blijkbaar minder waar.

Thieuke zo naïef ben je toch niet zekers, wat verdienen ze nu, dat zegt al genoeg, als ze nou nog verrot worden geschopt dan hebben ze toch de jackpot gewonnen bij de verzekering

Dit zijn wel eenbenige voetballers , Xofie .  :smil414ae0fb30e96:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

xofie


Mathieu

Maar ergens heb je toch gelijk Fieke, het waren inderdaad gehandicapten. Maar op de manier hoe ze uit de hoek komen ondanks die handicap??????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op 25 juli 2014, 19:01:37
Maar ergens heb je toch gelijk Fieke, het waren inderdaad gehandicapten. Maar op de manier hoe ze uit de hoek komen ondanks die handicap??????


mijn dag is goed, gelijk krijgen van een man   :kisses: :kisses: :kisses:

Flurk

Citaat van: xofie op 25 juli 2014, 19:48:55
Citaat van: Mathieu op 25 juli 2014, 19:01:37
Maar ergens heb je toch gelijk Fieke, het waren inderdaad gehandicapten. Maar op de manier hoe ze uit de hoek komen ondanks die handicap??????


mijn dag is goed, gelijk krijgen van een man   :kisses: :kisses: :kisses:
Wil nog altijd niet zeggen dat ge het hebt hoor.........................  :no_way:

xofie


Koter

Vangst van de dag past net niet in koffer


Een Chinese visser die een walvishaai in zijn netten had gestrikt en geen blijf wist met het gigantische dier, heeft het dan maar op zijn auto gebonden om ermee naar de vismarkt te rijden. Beelden van het tafereel zorgden voor een storm van verontwaardiging op Weibo, de Chinese variant van Twitter.

Want de walvishaai - de grootste vis ter wereld - is een beschermde diersoort. "Maar wij hebben dat dier helemaal niet gevangen", verdedigde de visser uit Xiangzhi in de provincie Fujian zich. "Het heeft een gat gebeten in onze netten om erin te geraken en de vis die we gevangen hadden, op te eten. Daarna moet de haai hard gevochten hebben om zich te bevrijden, wat niet is gelukt. Even later is hij gestorven. We hebben de vis uiteraard meegenomen, want het is toch zonde al dat eten te verspillen?"


Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....