Grappige berichten

Gestart door Koter, 14 december 2013, 20:56:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Wat lees ik hier allemaal : binnenkort geen berichten meer van Fieke of wat????????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op 29 juni 2014, 12:32:49
Wat lees ik hier allemaal : binnenkort geen berichten meer van Fieke of wat????????

hoezo ? Waarom niet ?

Mathieu

Goede morgen : bekijk het bericht van Proske eens van gisteren 19.42 uur en het antwoord van Koter erop. :4_1_72: :4_1_72:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske


Enkelvoud van "loopgraven" ?

Radiopresentatrice op radio 2 , was niet zeker , zei ze zelf , of het enkelvoud van loopgraven niet "loopgraf" was..

Waar ik niet zeker van ben , is of men voor journaliste te worden , een diploma moet hebben of is de juiste partijkaart voldoende .  :scared2:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

xofie

in supermarkt gezien

aktie :

grapfruit vandaag in reklame

nou de bananen lachten zich in alle geval al krom  :biggrinbounce:

Micmac

Citaat van: proske op  4 juli 2014, 14:53:41

Enkelvoud van "loopgraven" ?

Radiopresentatrice op radio 2 , was niet zeker , zei ze zelf , of het enkelvoud van loopgraven niet "loopgraf" was..

Waar ik niet zeker van ben , is of men voor journaliste te worden , een diploma moet hebben of is de juiste partijkaart voldoende .  :scared2:

loopgraaf zal juister zijn maar dat nederlands is ook wel onlogisch indien men teveel een andere taal spreekt.

Flurk

Ik weet het niet maar ik heb tijdens heel mijn leven nog geen enkele graaf zien lopen, dus.............. :smil414ae0fb30e96:

xofie

Citaat van: Flurk op  4 juli 2014, 22:14:19
Ik weet het niet maar ik heb tijdens heel mijn leven nog geen enkele graaf zien lopen, dus.............. :smil414ae0fb30e96:

ikke wel, een fotograaf  :lachrol:

Micmac

Citaat van: Flurk op  4 juli 2014, 22:14:19
Ik weet het niet maar ik heb tijdens heel mijn leven nog geen enkele graaf zien lopen, dus.............. :smil414ae0fb30e96:

Een loopgraaf is een soort geul of gang in de grond die soldaten beschermt

Koter

Citaat van: Micmac op  4 juli 2014, 22:26:28
Citaat van: Flurk op  4 juli 2014, 22:14:19
Ik weet het niet maar ik heb tijdens heel mijn leven nog geen enkele graaf zien lopen, dus.............. :smil414ae0fb30e96:

Een loopgraaf is een soort geul of gang in de grond die soldaten beschermt

En lopen daar de graven dan in of graven die zichzelf onder?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Zij worden meestal wat later ten grave gedragen.

proske

Citaat van: Micmac op  4 juli 2014, 19:08:02
Citaat van: proske op  4 juli 2014, 14:53:41

Enkelvoud van "loopgraven" ?

Radiopresentatrice op radio 2 , was niet zeker , zei ze zelf , of het enkelvoud van loopgraven niet "loopgraf" was..

Waar ik niet zeker van ben , is of men voor journaliste te worden , een diploma moet hebben of is de juiste partijkaart voldoende .  :scared2:

loopgraaf zal juister zijn maar dat nederlands is ook wel onlogisch indien men teveel een andere taal spreekt.
is dat soms een excuus  :oi:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Flurk

Citaat van: Micmac op  4 juli 2014, 22:26:28
Citaat van: Flurk op  4 juli 2014, 22:14:19
Ik weet het niet maar ik heb tijdens heel mijn leven nog geen enkele graaf zien lopen, dus.............. :smil414ae0fb30e96:

Een loopgraaf is een soort geul of gang in de grond die soldaten beschermt
Echt MicMac????? Awel daar was ik nu eens nooit opgekomen sé...... :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Micmac

Citaat van: Flurk op  5 juli 2014, 01:53:25
Citaat van: Micmac op  4 juli 2014, 22:26:28
Citaat van: Flurk op  4 juli 2014, 22:14:19
Ik weet het niet maar ik heb tijdens heel mijn leven nog geen enkele graaf zien lopen, dus.............. :smil414ae0fb30e96:

Een loopgraaf is een soort geul of gang in de grond die soldaten beschermt
Echt MicMac????? Awel daar was ik nu eens nooit opgekomen sé...... :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Maar als je door die oude grachten loopt en bedenkt hoe het moet geweest zijn, stel je wel de vraag, waarom oorlog.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....