Grappige berichten

Gestart door Koter, 14 december 2013, 20:56:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

proske

Citaat van: jerryke op 15 juni 2014, 22:22:42
Citaat van: Koter op 15 juni 2014, 22:21:47
En het is nog een chic kleed ook. Mooi gedaan.

ja inderdaad vandaar mijn  :d_clap_20:


Jaja , maar het mag niet regenen .................. :4_1_72:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Dat is de wens van elke trouwer, niet Proske.  Maar het is en blijft een mooi kleed.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Mirakels in het voetbal? Ze bestaan. Al lijken ze tijdens het WK in Brazilië niet alleen op het veld voor te komen maar ook ernaast. De politie is een onderzoek gestart naar grootscheepse ticketfraude. Rapporten over 'mindervaliden' die tijdens de match rechtveren om een goal te vieren, zijn daar uiteraard niet vreemd aan.

Voor het toernooi van start ging, gaf de FIFA heel wat kaartjes vrij speciaal bedoeld voor gehandicapte of zeer zwaarlijvige fans, gepensioneerden en studenten. Veel van deze tickets hebben hun doelpubliek uiteindelijk niet bereikt maar zijn voor grof geld verkocht op de zwarte markt.

Dat heeft geleid tot vreemde waarnemingen in het stadion. Supporters die ogenschijnlijk aan hun rolstoel gekluisterd zijn, springen euforisch recht bij elke goal van hun ploeg. Of nog: dertigjarigen die op de stoeltjes van gepensioneerden zitten.

Het hoeft dan ook niet te verbazen dat fraudeurs veel geld verdienen met het verkopen van dergelijke kaartjes. Een ticket voor een mindervalide is er immers twee waard aangezien een begeleider gratis mee kan. De prijs voor dergelijke toegangskaarten loopt op de zwarte markt al snel op tot 1.250 euro.

De politie onderzoekt momenteel beelden die door beveiligingcamera's dinsdag tijdens de match Brazilië-Mexico zijn gemaakt waarop te zien is hoe minstens 22 fans rechtsprongen uit hun rolstoel. Nog eens dertig foto's van dergelijke vermeende wereldwonderen werden door andere supporters genomen. "Op het WK gebeuren echte mirakels", grapte een supporter in Fortaleza.

De politie vermoedt dat sommige valide supporters een rolstoel gebruikten om het stadion binnen te komen. Uiteraard is het ongepast om alle rolstoelgebruikers die rechtveerden over dezelfde kam te gaan scheren. Het is niet omdat iemand lijdt aan een bepaalde aandoening en in een rolstoel zit, daarom niet even zou kunnen rechtstaan.

Globo Esporte meldt dat de FIFA bij monde van marketingdirecteur Thierry Weil heeft gezegd dat wie de boel belazert er voortaan wordt uitgezet.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

awel luxechauffeurke, geen werk of op verlof, op verlof zal wel niet zekers :opkopzitten:

Koter

Geen werk en maandag ook nog thuis.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

20 juni 2014, 22:58:01 #110 Laatste wijziging: 20 juni 2014, 23:03:57 door xofie
Citaat van: Koter op 20 juni 2014, 20:49:26
Geen werk en maandag ook nog thuis.

tja ik heb het je al gezegd he ga bij chris wielandt solliciteren zeg maar dat je van Danny gestuurd bent, heeft net een nieuwe camion aangekocht, heeft werk genoeg, en dan kan je lekker uitbollen, als je wil kondig ik je komst nog aan ..............

Koter

Citaat van: xofie op 20 juni 2014, 22:58:01
Citaat van: Koter op 20 juni 2014, 20:49:26
Geen werk en maandag ook nog thuis.

tja ik heb het je al gezegd hij ga bij chris wielandt soliciteren zeg maar dat je van Danny gestuurd bent, heeft net een nieuwe camion aangekocht, heeft werk genoeg, en dan kan je lekker uitbollen, als je wil kondig ik je komst nog aan ..............

Ik zou goed gek zijn om mijn laatste jaar nog van baas te veranderen. Toch bedankt voor het aanbod.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Koter op 20 juni 2014, 23:01:56
Citaat van: xofie op 20 juni 2014, 22:58:01
Citaat van: Koter op 20 juni 2014, 20:49:26
Geen werk en maandag ook nog thuis.

tja ik heb het je al gezegd hij ga bij chris wielandt soliciteren zeg maar dat je van Danny gestuurd bent, heeft net een nieuwe camion aangekocht, heeft werk genoeg, en dan kan je lekker uitbollen, als je wil kondig ik je komst nog aan ..............

Ik zou goed gek zijn om mijn laatste jaar nog van baas te veranderen. Toch bedankt voor het aanbod.

ha je laatste jaar bezig, maar waarom gek om van baas te veranderen dat snap ik niet ??? heeft dat dan voordelen ???

Koter

Citaat van: xofie op 20 juni 2014, 23:04:46
Citaat van: Koter op 20 juni 2014, 23:01:56
Citaat van: xofie op 20 juni 2014, 22:58:01
Citaat van: Koter op 20 juni 2014, 20:49:26
Geen werk en maandag ook nog thuis.

tja ik heb het je al gezegd hij ga bij chris wielandt soliciteren zeg maar dat je van Danny gestuurd bent, heeft net een nieuwe camion aangekocht, heeft werk genoeg, en dan kan je lekker uitbollen, als je wil kondig ik je komst nog aan ..............

Ik zou goed gek zijn om mijn laatste jaar nog van baas te veranderen. Toch bedankt voor het aanbod.

ha je laatste jaar bezig, maar waarom gek om van baas te veranderen dat snap ik niet ??? heeft dat dan voordelen ???


Natuurlijk. Ik ben hier meer dan 20 jaar en dat telt voor de Anciënniteitsvergoeding.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Zeker niet weg gaan en effen op de tanden bijten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 22 juni 2014, 00:23:50
Zeker niet weg gaan en effen op de tanden bijten.

De laatste tijd zit ik weer veel in het buitenland. Het schip dat in Antwerpen machines moet lossen heeft vertraging. Dinsdag zou dat moeten opgelost zijn.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

gepikt bij HLN

Koningin Mathilde heeft een pijnlijke misser begaan na de wedstrijd van de Rode Duivels tegen Rusland. Filip en Mathilde wilden de spelers persoonlijk feliciteren met hun overwinning en kwamen hen een voor een bedanken. Toen Mathilde de hand van Romelu Lukaku schudde liep het mis. "Bravo, dankzij jouw doelpunt hebben we gewonnen, toch?", vroeg Mathilde. Lukaku kon er om lachen en verwees de koningin door naar de echte doelpuntenmaker, Divock Origi.

Lukaku werd gisteren na nog geen uur wedstrijd gewisseld voor Origi. Met veel tegenzin liep hij van het veld. Bondscoach Marc Wilmots kreeg wat verwijten naar zijn hoofd geslingerd. Na de overwinning leek de teleurstelling bij Lukaku al doorgespoeld, maar Mathilde strooide met haar vergissing toch weer wat zout in de wonde.

proske


Nog een grappig (alhoewel) bericht . Gisteren een vraaggesprek met Marc Degryse op tv . "Heb jij ooit in het Maracanastadion gespeeld ? " Nee , ik heb in veel STADIA gespeeld , maar hier nooit ."

Noteer wel dat Marc momenteel journalist is bij HLN .


En dan was er nog die VRTkinkel die vroeg aan een vrouw wiens landbouwbedrijf vernield werd met de hagelstorm begin deze maand , of het SPANNEND was geweest .

Zonder commentaar . :pan_kloppen:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

proske

Citaat van: xofie op 23 juni 2014, 14:55:53
gepikt bij HLN

Koningin Mathilde heeft een pijnlijke misser begaan na de wedstrijd van de Rode Duivels tegen Rusland. Filip en Mathilde wilden de spelers persoonlijk feliciteren met hun overwinning en kwamen hen een voor een bedanken. Toen Mathilde de hand van Romelu Lukaku schudde liep het mis. "Bravo, dankzij jouw doelpunt hebben we gewonnen, toch?", vroeg Mathilde. Lukaku kon er om lachen en verwees de koningin door naar de echte doelpuntenmaker, Divock Origi.

Lukaku werd gisteren na nog geen uur wedstrijd gewisseld voor Origi. Met veel tegenzin liep hij van het veld. Bondscoach Marc Wilmots kreeg wat verwijten naar zijn hoofd geslingerd. Na de overwinning leek de teleurstelling bij Lukaku al doorgespoeld, maar Mathilde strooide met haar vergissing toch weer wat zout in de wonde.


Ja , dat hebt ge natuurlijk bij de nieuwe Belgen . Die trekken allemaal opeen.  :LOL:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Flurk

Citaat van: proske op 23 juni 2014, 15:11:02

Nog een grappig (alhoewel) bericht . Gisteren een vraaggesprek met Marc Degryse op tv . "Heb jij ooit in het Maracanastadion gespeeld ? " Nee , ik heb in veel STADIA gespeeld , maar hier nooit ."

Noteer wel dat Marc momenteel journalist is bij HLN .


En dan was er nog die VRTkinkel die vroeg aan een vrouw wiens landbouwbedrijf vernield werd met de hagelstorm begin deze maand , of het SPANNEND was geweest .

Zonder commentaar . :pan_kloppen:
Met sommige reporters is het inderdaad erg gesteld. Blijkbaar is er niemand meer die de teksten naleest.