Grappige berichten

Gestart door Koter, 14 december 2013, 20:56:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

De vraag die ik me daarbij steeds stel is : Hoe is dat mogelijk. Je trekt dat pistool omhoog wanneer het geklikt heeft, en dus is uitgeslagen. Je kan dan nog bijvullen als je wil, maar je moet toch steeds je stop op je tank draaien en het pistool terug aan de pomp hangen. En de klep van tank moet ook nog dicht. Drie bewegingen en je vergeet ze alle drie.................
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske

Citaat van: Mathieu op 23 mei 2014, 01:02:26
De vraag die ik me daarbij steeds stel is : Hoe is dat mogelijk. Je trekt dat pistool omhoog wanneer het geklikt heeft, en dus is uitgeslagen. Je kan dan nog bijvullen als je wil, maar je moet toch steeds je stop op je tank draaien en het pistool terug aan de pomp hangen. En de klep van tank moet ook nog dicht. Drie bewegingen en je vergeet ze alle drie.................


Wat denk je hier van   :schol: :dronken: of getracht om niet te betalen  :bye_smiley:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Flurk

Citaat van: proske op 23 mei 2014, 01:16:46
Citaat van: Mathieu op 23 mei 2014, 01:02:26
De vraag die ik me daarbij steeds stel is : Hoe is dat mogelijk. Je trekt dat pistool omhoog wanneer het geklikt heeft, en dus is uitgeslagen. Je kan dan nog bijvullen als je wil, maar je moet toch steeds je stop op je tank draaien en het pistool terug aan de pomp hangen. En de klep van tank moet ook nog dicht. Drie bewegingen en je vergeet ze alle drie.................


Wat denk je hier van   :schol: :dronken: of getracht om niet te betalen  :bye_smiley:
Dat zit er dikker in..............

Micmac

Citaat van: Mathieu op 23 mei 2014, 01:02:26
De vraag die ik me daarbij steeds stel is : Hoe is dat mogelijk. Je trekt dat pistool omhoog wanneer het geklikt heeft, en dus is uitgeslagen. Je kan dan nog bijvullen als je wil, maar je moet toch steeds je stop op je tank draaien en het pistool terug aan de pomp hangen. En de klep van tank moet ook nog dicht. Drie bewegingen en je vergeet ze alle drie.................

Het korte termijn geheugen laat veel mensen in de steek.

proske


Aankondiging in de krant : OPGELET  verkeershinder door wegenwerken.

B401 in Gent heraanleg.
Waar .......
Wanneer...........
Wat ..............
Hinder...........

Maatregelen
     -er wordt 7d/7d & 24 u/24u gewerkt
     -niet s'nachts
      :denken:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .


Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk


xofie


Micmac

Citaat van: Mathieu op 22 mei 2014, 17:47:21
Wat TV betreft heb ik geluk, hier staat er nog zo een met een dikke uitpuiling aan de achterzijde, dus kan ik het daar niet aan aankoppelen. Heb al een ander willen halen doch krijg dan als antwoord : zolang deze nog blijft gaan komt er geen andere in huis.

Zij heeft mogelijk wel gelijk, de prijzen van de 4-K TV's is voorlopig nog wat duur maar over een paar jaar gaan die prijzen enorm slinken met de nieuwe O-Led-TV's en zo is er altijd wel wat nieuw in televisiewereld.

http://www.tvstore.be/category/210739/4k-uhd-tv.html

Koter

 Voor een beetje trouwjurk heb je niet meer nodig dan extra zacht wc-papier, lijm, plakbland en draad. Tenminste, voor wie net zo creatief is als de deelnemers van de jaarlijkse wc-papieren trouwjurkenwedstrijd in New York.

De 28-jarige Susan Brennan maakte de winnende jurk van het papier van twintig wc-rollen. Ze maakte er een ingewikkeld patroon in dat meer op kant dan op wc-papier leek. "Het heeft me een maand werk gekost", zei Brennan, in het dagelijks leven professioneel cheerleader. "Het toiletpapier lag overal." Maar ze vond het de prijs van 10.000 dollar (ruim 7.000 euro) wel waard.

De twee organisatoren van het evenement begonnen tien jaar geleden met een prijsvraag en dit jaar kregen ze 1.491 inzendingen. De beoordeling vond plaats met een echte jury, op een catwalk, en gesponsord door - jawel - een wc-papierfabrikant.


Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke


:d_clap_20: :d_clap_20: :d_clap_20: ...20 rollen wcpapier, dus als het wcpapier in reklame is heb je voor 5 euro zo een kleed....dat is betaalbaar en je draagt dat toch maar 1 keer en nadien kun je het zelfs nog gebruiken  :LOL:

xofie

Citaat van: jerryke op 15 juni 2014, 22:20:52

:d_clap_20: :d_clap_20: :d_clap_20: ...20 rollen wcpapier, dus als het wcpapier in reklame is heb je voor 5 euro zo een kleed....dat is betaalbaar en je draagt dat toch maar 1 keer en nadien kun je het zelfs nog gebruiken  :LOL:

ja zeg zou ik ook wel willen

Koter

En het is nog een chic kleed ook. Mooi gedaan.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 15 juni 2014, 22:21:47
En het is nog een chic kleed ook. Mooi gedaan.

ja inderdaad vandaar mijn  :d_clap_20: