Grappige berichten

Gestart door Koter, 14 december 2013, 20:56:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 23 april 2014, 21:56:48
........... en nu iets anders : kan iedereen gebeuren maar...............
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1861962/2014/04/23/Maxima-strandt-met-lege-tank-op-E19.dhtml

Dat zijn de nadelen van altijd bediend te worden, ze kunnen zelf hun plan niet trekken, analfabeten op elk vlak.

Koter

Man spant rechtszaak aan voor absurd bedrag van 2 hexiljoen dollar


Een man uit Manhattan heeft deze week een rechtszaak aangespannen voor het absurde bedrag van 2.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 dollar. Volgens de nieuwsblog Gothamist vervolgt hij de stad New York, de koffiezaak Au Bon Pain, de luchthaven LaGuardia, de vervoersmaatschappij MTA en (letterlijk) duizenden anderen. De reden? Die is zo mogelijk al even absurd.

Waar al deze instanties de gigantische schadeclaim aan verdiend hebben? De 62-jarige Anton Purisima beschuldigt hen van schending van de burgerrechten, letselschade, discriminatie op basis van afkomst, vergelding, intimidatie, fraude, poging tot moord, opzettelijk toebrengen van emotionele schade en samenzwering tot fraude.

Hij beweert dat zijn middelvinger op een stadsbus afgebeten werd door een hond met hondsdolheid. Daarna nam een Chinees koppel foto's van hem toen hij behandeld werd. Bovendien moet hij stelselmatig te veel betalen voor zijn koffie op de luchthaven LaGuardia en leed hij nog onnoemelijk veel andere onherstelbare schade.

Hoewel hij zijn letsels onschatbaar noemt, bepaalde de man de waarde op 2 hexiljoen dollar - of eenvoudiger: een 2 met 36 nullen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Micmac op 24 april 2014, 00:14:13
Citaat van: Mathieu op 23 april 2014, 21:56:48
........... en nu iets anders : kan iedereen gebeuren maar...............
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1861962/2014/04/23/Maxima-strandt-met-lege-tank-op-E19.dhtml

Dat zijn de nadelen van altijd bediend te worden, ze kunnen zelf hun plan niet trekken, analfabeten op elk vlak.
Als dat zo is dan kunt gij toch uwe plan niet trekken MicMac. Volgens uw schrijven staat uw madam zowat altijd met van alles klaar om u op uw wenken of verzoek te bedienen ??? :4_1_72: :4_1_72:

xofie

als er een mug neerstrijkt op uw teelballen
beseft ge dat ge beter zaken kunt oplossen zonder geweld  :lachrol:

Micmac

Citaat van: Flurk op 20 mei 2014, 20:32:05
Citaat van: Micmac op 24 april 2014, 00:14:13
Citaat van: Mathieu op 23 april 2014, 21:56:48
........... en nu iets anders : kan iedereen gebeuren maar...............
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1861962/2014/04/23/Maxima-strandt-met-lege-tank-op-E19.dhtml

Dat zijn de nadelen van altijd bediend te worden, ze kunnen zelf hun plan niet trekken, analfabeten op elk vlak.
Als dat zo is dan kunt gij toch uwe plan niet trekken MicMac. Volgens uw schrijven staat uw madam zowat altijd met van alles klaar om u op uw wenken of verzoek te bedienen ??? :4_1_72: :4_1_72:

100% gelijk Flurk, ik moet dat toegeven, zonder mijn Hofdame is mijn leven zinloos.

Flurk

Citaat van: Micmac op 20 mei 2014, 22:02:01
Citaat van: Flurk op 20 mei 2014, 20:32:05
Citaat van: Micmac op 24 april 2014, 00:14:13
Citaat van: Mathieu op 23 april 2014, 21:56:48
........... en nu iets anders : kan iedereen gebeuren maar...............
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1861962/2014/04/23/Maxima-strandt-met-lege-tank-op-E19.dhtml

Dat zijn de nadelen van altijd bediend te worden, ze kunnen zelf hun plan niet trekken, analfabeten op elk vlak.
Als dat zo is dan kunt gij toch uwe plan niet trekken MicMac. Volgens uw schrijven staat uw madam zowat altijd met van alles klaar om u op uw wenken of verzoek te bedienen ??? :4_1_72: :4_1_72:

100% gelijk Flurk, ik moet dat toegeven, zonder mijn Hofdame is mijn leven zinloos.
:a_thumbsup_20:
Als ik u was zou ik dat zeker waarderen maar dat doe je wel denk ik...........

Mathieu

En ik zeg altijd dat mijn madame eentje is om te stelen, maar..............................( gelukkig komt ze hier nooit lezen.)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 21 mei 2014, 16:38:23
En ik zeg altijd dat mijn madame eentje is om te stelen, maar..............................( gelukkig komt ze hier nooit lezen.)
Zie dat Mia dat niet leest hé maat of het is groen hout zoals ze bij ons zeggen. :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

xofie

als ons Mia ziet dat het onder grappige berichten staat heeft hij prijs !!!!!!!!!!!!!

Mathieu

Stttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt, ze komt nooit aan de pc
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 21 mei 2014, 21:00:03
Stttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt, ze komt nooit aan de pc

Ge kunt Uw PC toch aansluiten met een HDMI kabel via de TV. :LOL: :LOL: :LOL:

jerryke

Citaat van: Micmac op 21 mei 2014, 23:02:47
Citaat van: Mathieu op 21 mei 2014, 21:00:03
Stttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt, ze komt nooit aan de pc

Ge kunt Uw PC toch aansluiten met een HDMI kabel via de TV. :LOL: :LOL: :LOL:

ja dan Mia toch tenminste meelezen ...... :wave: Mia  ;D

Micmac

 :zoeken:      :zoeken:   Mia  :Surrender:

Mathieu

Wat TV betreft heb ik geluk, hier staat er nog zo een met een dikke uitpuiling aan de achterzijde, dus kan ik het daar niet aan aankoppelen. Heb al een ander willen halen doch krijg dan als antwoord : zolang deze nog blijft gaan komt er geen andere in huis.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Die vrouwtjes zijn spaarzaam.

In Wommelgem tankstation richting Hasselt om 19uur was een automobilist van een Volvo v70 vergeten het tankpistool uit zijn tank te trekken en zo weggereden, 100 meter verder stond hij stil maar kreeg het pistool niet meer uit de tankmond, en de politie stond er ook al bij.