Ik mis ...

Gestart door Koter, 24 november 2013, 01:41:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Hier ben ik hoor. Problemen gehad na de laatste spuit in mijn oog, Zag niet genoeg meer ... :smil414ae0fb30e96:

Koter

Citaat van: Flurk op 22 maart 2020, 12:23:48
Hier ben ik hoor. Problemen gehad na de laatste spuit in mijn oog, Zag niet genoeg meer ... :smil414ae0fb30e96:

En, beter nu?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op 22 maart 2020, 12:42:27
Citaat van: Flurk op 22 maart 2020, 12:23:48
Hier ben ik hoor. Problemen gehad na de laatste spuit in mijn oog, Zag niet genoeg meer ... :smil414ae0fb30e96:

En, beter nu?
Wel beter maar toch niet helemaal zoals het moest zijn. De dokter heeft blijkbaar een luchtbel in zijn spuit over het hoofd gezien en die mee ingespoten. Daardoor is de druk in het oog verandert en dus ook de vorm van de oogbal. Resultaat is dat ik minder scherp zie. Blijkbaar gaar dat stilaan over .......zeggen ze.....  En ih joop het.

xofie

Citaat van: Flurk op 23 maart 2020, 14:27:40
Citaat van: Koter op 22 maart 2020, 12:42:27
Citaat van: Flurk op 22 maart 2020, 12:23:48
Hier ben ik hoor. Problemen gehad na de laatste spuit in mijn oog, Zag niet genoeg meer ... :smil414ae0fb30e96:

En, beter nu?
Wel beter maar toch niet helemaal zoals het moest zijn. De dokter heeft blijkbaar een luchtbel in zijn spuit over het hoofd gezien en die mee ingespoten. Daardoor is de druk in het oog verandert en dus ook de vorm van de oogbal. Resultaat is dat ik minder scherp zie. Blijkbaar gaar dat stilaan over .......zeggen ze.....  En ih joop het.

godverdommese idiote dokter, daar zit je echt niet op te wachten,zelfs ik weet dat je eerst de lucht uit een spuit moet halen en ik ben leek, heel spijtig voor je in elk geval
moest dit een tweede keer gebeuren dan veranderde ik van dokter

xofie

Citaat van: Flurk op 23 maart 2020, 14:27:40
Citaat van: Koter op 22 maart 2020, 12:42:27
Citaat van: Flurk op 22 maart 2020, 12:23:48
Hier ben ik hoor. Problemen gehad na de laatste spuit in mijn oog, Zag niet genoeg meer ... :smil414ae0fb30e96:

En, beter nu?
Wel beter maar toch niet helemaal zoals het moest zijn. De dokter heeft blijkbaar een luchtbel in zijn spuit over het hoofd gezien en die mee ingespoten. Daardoor is de druk in het oog verandert en dus ook de vorm van de oogbal. Resultaat is dat ik minder scherp zie. Blijkbaar gaar dat stilaan over .......zeggen ze.....  En ih joop het.

gisteren begonnen mijn ogen plots te tranen, rechtse bleef, linker ging over, lens uit gedaan met heel veel moeite en dan na 1 uur , nog steeds hetzelde
ik ging er druppels indoen maar ik had het verkeerde flesje vast, doordat ik zo slecht zie, jongen onmiddellijk pikken niet te doen, heb dadelijk gespoeld
zal me geen twee keer overkomen, dus deze ochtend durfde ik lens er niet in doen, dus Flurk zie ook maar half nu, ik weet dus heel goed wat het is om
slecht te zien, als ik 's ochtend wakker word zonder lenzen uiteraard , zie ik enkel schimmen, lezen kan ik met de boek op één centimeter van mijn ogen

Koter

Mijn vrijheid.  :4_9_8:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

mijn kinderen, en gezellig eens een restaurantje gaan doen of een terrasje

Koter

Citaat van: xofie op 13 april 2020, 15:39:49
mijn kinderen, en gezellig eens een restaurantje gaan doen of een terrasje

Ik dacht dat jij alleen een dochter had.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

....... de warmte buiten. Het moet geen 30 gr worden maar het mag toch een stuk warmer als nu vind ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 14 mei 2020, 18:46:28
....... de warmte buiten. Het moet geen 30 gr worden maar het mag toch een stuk warmer als nu vind ik.

Vind ik ook Mathieu, nu staat er constant een koude wind.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

...die gele bol aan de hemel.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op  1 juli 2020, 14:47:58
...die gele bol aan de hemel.

Die zit in Quarantaine.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

xofie

ik mis koelte, vandaag 37 graden niet te doen

Mathieu

En nu mis ik het hemelwater.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Een glimlach op de mensen hun gezicht....