Hedde mij gemist

Gestart door janmettepet, 22 oktober 2021, 13:44:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

janmettepet

 :hi_smiley: Dat vind ik nu pakkend sé. Pak er allemaal ene van mij, neen, pakt er twee in 't cafeeke en Jerryke en de Flurk zullen wel betalen  :LOL:

Koter

Citaat van: janmettepet op 22 oktober 2021, 13:44:29:hi_smiley: Dat vind ik nu pakkend sé. Pak er allemaal ene van mij, neen, pakt er twee in 't cafeeke en Jerryke en de Flurk zullen wel betalen  :LOL:

Gaan die er voor elk 2 betalen?  :Beer-Chug:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: janmettepet op 22 oktober 2021, 13:44:29:hi_smiley: Dat vind ik nu pakkend sé. Pak er allemaal ene van mij, neen, pakt er twee in 't cafeeke en Jerryke en de Flurk zullen wel betalen  :LOL:

seg PetteJanneke eerst mij trakteren en dan betaal ik er ook EENTJE  :angel:

janmettepet

Citaat van: Koter op 22 oktober 2021, 15:01:39
Citaat van: janmettepet op 22 oktober 2021, 13:44:29:hi_smiley: Dat vind ik nu pakkend sé. Pak er allemaal ene van mij, neen, pakt er twee in 't cafeeke en Jerryke en de Flurk zullen wel betalen  :LOL:

Gaan die er voor elk 2 betalen?  :Beer-Chug:
Natuurlijk Koter, die zien op gene frank zulle. Of zijn 't al euro's

Flurk

Zeg Jan.....Dat vind ik nu de omgekeerde wereld sé? Zou je niet beter de rekening naar de rijkste Frutter (door iedereen gekend  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1: ) sturen . Bij mij en ik denk bij Jeryke ook is het geld op want wij hebben alles aan de kliniek moeten geven en aan de dokters hunnen Porche.... :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Flurk op  3 november 2021, 12:06:37Zeg Jan.....Dat vind ik nu de omgekeerde wereld sé? Zou je niet beter de rekening naar de rijkste Frutter (door iedereen gekend  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1: ) sturen . Bij mij en ik denk bij Jeryke ook is het geld op want wij hebben alles aan de kliniek moeten geven en aan de dokters hunnen Porche.... :smil414ae0fb30e96:

heeft die dokter van jou ook ne porche, die van mij ook en nog wel ne zwarte  ;D

barabas

Hier sé de Jan, natuurlijk moeten jullie ALLEMAAL die trakteren en mij meteen ook.

Ne Porsche doet hier niet toe!

Flurk

Hiersé, daarsé, zie nu eens wat de kat binnenbrengt.   :4_1_72:  :4_1_72:  Blijkbaar heeft de prof zijn gewoontekes behouden want hij wil weeral profiteren op de kap van de gepensioneerden... :smil414ae0fb30e96:

barabas

Ik ben ook wel gepensioneerd, al 5 jaar ten andere, niks te profiteren maar incasseren :biggrinbounce:

Flurk

Goede morgen vrienden en vriendinnen allemaal. Plezant van er een paar terug te zien die we al lang gemist hebben. Leuke dag verder. Hier begint er een waterzonnetje door te sijpelen, misschien wordt het nog een mooie wandelnamiddag. Daar geniet ik de laatste tijd van, sedert ik een maatje  (een sto..maatje) heb kan ik enkele uren wegblijven; daarvoor was dat soms als het tegenzat maar een klein half uurtje of nog minder en dan kwam ik al met krampen thuis. Zoals ik al gezegd heb......Alleen een chirurg geneest u... Ik dank de mijne op mijn 2 blote knieën..... :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20: 

Flurk

Ik mis hier nog altijd een hele hoop andere leden.... :4_9_8:  :4_9_8:  :4_9_8:

xofie

aangenaam Janmettepet ik ben Heilige hero xofie oftewel sofietje

janmettepet

Citaat van: xofie op 14 november 2021, 17:18:26aangenaam Janmettepet ik ben Heilige hero xofie oftewel sofietje
Haha Sofietje, drink je nog altijd met een rietje.  :Tip-Hat:

stevens-willy

Citaat van: janmettepet op 22 november 2021, 12:51:56
Citaat van: xofie op 14 november 2021, 17:18:26aangenaam Janmettepet ik ben Heilige hero xofie oftewel sofietje
Haha Sofietje, drink je nog altijd met een rietje.  :Tip-Hat:

 :lachrol:  :lachrol:  :lachrol: