Digicorder Telenet

Gestart door barabas, 13 november 2013, 21:18:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

barabas

Vandaag mijn tweede digicorder van Telenet kapot, tweede toestel op 4 jaar.

Wat zijn jullie ervaringen?

Koter

Hier nog nooit problemen mee gehad. Telenet heeft wel aangeraden om vandaag niets op te nemen omdat ze de schermen gingen updaten.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

wij hebben Belgacom, ook al de digicorder stuk gehad en ook al de modem....iedere keer een nummer gekregen waar we een gratis nieuwe mochten mee halen

Micmac

Kan ik mijn Digibox of Digicorder omruilen voor een ander type of nieuw model?

Eerst even dit...

Yelo TV op je tv werkt alleen op recente Digicorders of Digiboxen, vergelijk het met nieuwe software die ook niet op een oude computer draait. Je hebt dus een recente Digicorder (een grijze type DC-AD2100 of een zwarte) of Digibox (DB-AD210) nodig voor Yelo TV op je tv, maar een gratis omruiling voor al onze klanten is niet haalbaar.
Voor die investeringen vragen we een eenmalige bijdrage van 25 euro voor het omruilen van je HD Digicorder of je HD Digibox naar een recenter model.

Wie zijn digicorder vijf jaar heeft kan hem gratis omruilen voor een nieuw model.

Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Micmac

Ik heb ook al een grijs toestel kapot gehad, nu heb ik een zwart toestel.


[bijlage verwijderd door de beheerder]
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

barabas

Dat zwart model is het nieuwste, ik heb nu ook zoiets, hopen dat dat langer meegaat dan 25 maanden!

Micmac

Citaat van: barabas op 14 november 2013, 16:11:46
Dat zwart model is het nieuwste, ik heb nu ook zoiets, hopen dat dat langer meegaat dan 25 maanden!

Hier staat dat permanent aan, dus 24/24 7/7 en tot nu toe geen probleem, het toestel kan wel eens nukkig doen door permanent geprogrameerde opname's ineens te stoppen zonder reden, en de vieuw techniek valt al eens in duigen, het niet opnemen van een programma gebeurd ook al eens en op de liersesteenweg nr 4 in mechelen zitten normaal de slimste mensen die hun honoraria tellen en niet de problemen met een telenet toestel.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.

Koter

Hier hebben wij helemaal geen problemen met de digicorder. Van een jaar geleden toen wij hier alles draadloos hebben genomen hebben wij ook het laatste model.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Van die grijze digicorders zijn er twee kapot gegaan en nu heb ik die zwarte al ongeveer een jaar,  maar daarnaast staat dan een sony home theater center van 850 watt en een multimediabox van drie terabite voor opname's, zodoende dat ik programma's of liedjes  foto's en film kan opslaan zonder de telenet recorder.
Het verkeers-regelement is niet aangepast aan mijn rijgedrag.