Welcome bij SMF!

Gestart door Simple Machines, 31 januari 2009, 21:31:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

vyske

Fred wacht nog steeds op zijn administrator rechten; blijkbaar brengt WH dat niet in orde en zolang kan fred geen aanpassingen doen

jerryke

Citaat van: catvys op  3 februari 2009, 10:45:30
Fred wacht nog steeds op zijn administrator rechten; blijkbaar brengt WH dat niet in orde en zolang kan fred geen aanpassingen doen

ik heb hem juist een sms gestuurd om te vragen of hij dat in orde wil brengen

vyske

is dus vandaag nog niet geregeld; maar veel tijd heeft hij nu niet want deze morgen komt er iemand voor zaken te regelen en deze namiddag zit hij bij Prof Nuttin in Leuven voor een kennismaking

jerryke

Citaat van: catvys op  3 februari 2009, 10:52:11
is dus vandaag nog niet geregeld; maar veel tijd heeft hij nu niet want deze morgen komt er iemand voor zaken te regelen en deze namiddag zit hij bij Prof Nuttin in Leuven voor een kennismaking

Ik hoop van wel, want nu zit ik ook met mijn vingers te draaien en kan niets doen.

Mathieu

Citaat van: jerryke op  3 februari 2009, 11:13:12
Citaat van: catvys op  3 februari 2009, 10:52:11
is dus vandaag nog niet geregeld; maar veel tijd heeft hij nu niet want deze morgen komt er iemand voor zaken te regelen en deze namiddag zit hij bij Prof Nuttin in Leuven voor een kennismaking

Ik hoop van wel, want nu zit ik ook met mijn vingers te draaien en kan niets doen.


Met je kleine nageltjes wil je zeggen. (hihihihihihihi)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op  1 februari 2009, 14:09:56
Wil het zo snel mogelijk op het oude peil hebben. En dan moet ik mijn eego toch alle eer aan doen. Bij het vorige forum stond ik op kop met het meest aantal berichten, of stel het anders stond ik op kop gezien ik de grootste zeveraar was.
Kletskous. ;D

jerryke

Citaat van: Mathieu op  3 februari 2009, 13:34:03
Citaat van: jerryke op  3 februari 2009, 11:13:12
Citaat van: catvys op  3 februari 2009, 10:52:11
is dus vandaag nog niet geregeld; maar veel tijd heeft hij nu niet want deze morgen komt er iemand voor zaken te regelen en deze namiddag zit hij bij Prof Nuttin in Leuven voor een kennismaking

Ik hoop van wel, want nu zit ik ook met mijn vingers te draaien en kan niets doen.


Met je kleine nageltjes wil je zeggen. (hihihihihihihi)


Mathieu

Citaat van: Flurk op  3 februari 2009, 17:30:28
Citaat van: Mathieu op  1 februari 2009, 14:09:56
Wil het zo snel mogelijk op het oude peil hebben. En dan moet ik mijn eego toch alle eer aan doen. Bij het vorige forum stond ik op kop met het meest aantal berichten, of stel het anders stond ik op kop gezien ik de grootste zeveraar was.
Kletskous. ;D


Juist Flurk en we gaan er weer een lap op geven zodat we op kop blijven staan van in het begin. Dus als je mij wil volgen moet je de fiets op, gebruik ik ook.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

6 februari 2009, 20:23:40 #23 Laatste wijziging: 6 februari 2009, 21:55:08 door Flurk
Citaat van: Mathieu op  3 februari 2009, 19:06:47
Citaat van: Flurk op  3 februari 2009, 17:30:28
Citaat van: Mathieu op  1 februari 2009, 14:09:56
Wil het zo snel mogelijk op het oude peil hebben. En dan moet ik mijn eego toch alle eer aan doen. Bij het vorige forum stond ik op kop met het meest aantal berichten, of stel het anders stond ik op kop gezien ik de grootste zeveraar was.
Kletskous. ;D


Juist Flurk en we gaan er weer een lap op geven zodat we op kop blijven staan van in het begin. Dus als je mij wil volgen moet je de fiets op, gebruik ik ook.
Nie schoon, zo me nen ouwe mensch lachen, ge weet dat ik niet kan fietsen, ik heb geen zadelgat en geen pedaalknieƫn.

Mathieu

Sorry, oudere heer of madame, ik zal je op sleeptouw nemen .
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.