Juli, de hooimaand.

Gestart door Driver, 30 juni 2021, 12:23:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Als de tweede helft van Augustus zomer wordt mogen we blij zijn.

Flurk

Lap, weeral een grijze dag.....Ons koeketien is daar wel blij me want die heeft het te rap warm en dan krijgt ze "vapeurkes" en wordt ze onuitstaanbaar... :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Mathieu

Citaat van: Micmac op  5 juli 2021, 13:21:31
Citaat van: Flurk op  5 juli 2021, 11:57:53Goede morgen geen zwaar onweer maar gedurig regen, regen en nog eens regen... :smil414ae0fb30e96:

Het grondwater heeft op vele plaatsen overschot, eindelijk.

En hier , vlak langs de Maas, durven ze nog zeggen dat het niveau nog steeds niet op peil is;alles in de ogen behalve wat zemoeten hebben zou ik zeggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 27 juli 2021, 12:42:06Lap, weeral een grijze dag.....Ons koeketien is daar wel blij me want die heeft het te rap warm en dan krijgt ze "vapeurkes" en wordt ze onuitstaanbaar... :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Zo ken ik er nog en die moet ik niet ver gaan zoeken. :bye_smiley:  :bye_smiley:  :bye_smiley:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Hier se, de Mathieu, lag geleden dat we nog iets van je hoorden!

Alles OK?

xofie

hier ook gisteren afkoeling 22 graden ipv 34, was welkom vandaag normaal 30 graden

Flurk

Redelijk frisse en matig zonnige morgen allemaal. Wij hebbe gisteren enkele korte flinke buien gehad maar er is geen schade. Blijkbaar is bij Mathieu alles goed met de Maas. Nog geen nieuws van overstromingen gehoord. Prettige dag allemaal.

Micmac

Een rustige droge dag vandaag , zo mogen er nog komen.

xofie

vandaag 28 gradsed ideaaal weertlr

xofie

morgen cuaa duq verorging snijd  plaaster ersf en verzorgen doen ze in belgir nirt

Koter

Citaat van: xofie op 29 juli 2021, 01:34:53morgen cuaa duq verorging snijd  plaaster ersf en verzorgen doen ze in belgir nirt


Leest gij uw tekst na voor ge die post Xofie?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Geen zuchtje wind en grijs, wat krijgen we vandaag voor weer?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen deze morgen....Rustig weertje tot nu toe.... :a_thumbsup_20:

xofie

Citaat van: Koter op 29 juli 2021, 11:30:48
Citaat van: xofie op 29 juli 2021, 01:34:53morgen cuaa duq verorging snijd  plaaster ersf en verzorgen doen ze in belgir nirt


Leest gij uw tekst na voor ge die post Xofie?

moet ik z eker doen , want links met één vinger typen is soms een rotzooi

xofie

vandaag niet om buiten te komen 36 graden en geen zuchtje wind, airco's op volle toeren en binnen zitten