Juli, de hooimaand.

Gestart door Driver, 30 juni 2021, 12:23:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

22 juli 2021, 10:54:09 #60 Laatste wijziging: 22 juli 2021, 21:03:25 door stevens-willy

Flurk


Flurk

Goede morgen allemaal. Zit iedereen droog??????????

Koter

Citaat van: Flurk op 23 juli 2021, 12:25:25Goede morgen allemaal. Zit iedereen droog??????????

Ik zit aan de koffie.  :koffiekoek:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Met on Jerryke gaat het niet zo best. De knieoperatie is prima gelukt maar ze heeft veel last van bijwerkingen

Op het ogenblik ligt ze weer in het ziekenhuis voor onderzoeken, dus voorlopig zullen we haar hier nog niet zien.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Oei, dat is niet zo best.

Spoedig herstel gewenst Jerryke.

Micmac

Spoedig herstel Jerryke.

Flurk

Citaat van: Koter op 23 juli 2021, 12:46:50
Citaat van: Flurk op 23 juli 2021, 12:25:25Goede morgen allemaal. Zit iedereen droog??????????

Ik zit aan de koffie.  :koffiekoek:
Ik kreeg vroeger kletsen als ik ergens aanzat.... :biggrinumbrella1:

xofie


Micmac


Koter

Hier is juist een nogal hevig, kort onweer over getrokken met veel klank en lichtspel.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 24 juli 2021, 22:41:45Hier is juist een nogal hevig, kort onweer over getrokken met veel klank en lichtspel.

Boven de regio Namen en Dinant zijn hevige onweders losgebarsten.
Straten staan er blank, het water loopt in vele huizen binnen en hier en daar drijven auto's in het wassende water.

Flurk

Wij wonen blijkbaar redelijk goed qua regen. Door de stijgende lucht boven de grote vijvers drijven de wolken gewoonlijk links en rechts voorbij. Gisteren was dat zo en vandaag gaat het blijkbaar dezelfde weg op. Ik zal mijn planten moeten water geven straks.  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96: 

xofie

pakje opgestuurd voor kleinzoon zijn verjaardag, de bediende had van koornaarstraat koomaarstraat gemaakt, ikke heel ongerust, maar het is gelukkig toegekomen, pak van mijn hart

Flurk

Triestige grijs weertje vandaag.... Waar blijft de zomen????????????????