Juni, de zomermaand.

Gestart door Driver, 31 mei 2021, 22:16:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Driver

Laat ons hopen dat de hele maand zo mooi blijft zoals ze begint.

           

Flurk

Goede morgen allemaal. Dus mijn eerste tand is er uit. Raar gevoel zo een gat in de haag....
Toen ik gisteren in die stoel lag dacht ik aan het moment van een beroepskeuze van een student. Wat drijft iemand om te studeren voor tandarts? Je moet toch ergens sadistische neigingen hebben om heel je beroepsleven de mensen hun tanden uit hun kaken te trekken. Ik zou er moeite mee hebben om met plezier naar mijn werk te gaan hoor.  :smil414ae0fb30e96: 

Micmac

Citaat van: Flurk op  1 juni 2021, 12:52:01Goede morgen allemaal. Dus mijn eerste tand is er uit. Raar gevoel zo een gat in de haag....
Toen ik gisteren in die stoel lag dacht ik aan het moment van een beroepskeuze van een student. Wat drijft iemand om te studeren voor tandarts? Je moet toch ergens sadistische neigingen hebben om heel je beroepsleven de mensen hun tanden uit hun kaken te trekken. Ik zou er moeite mee hebben om met plezier naar mijn werk te gaan hoor.  :smil414ae0fb30e96: 

Dit beroep is er om mensen te helpen, het verlossen van tandpijn is een gigantische hulp, veronderstel dat je een maand met tandpijn moest rondlopen, nu ben je dankbaar dat deze mensen er zijn.

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen, ik ben mijn scooter al gewoon, heb er al 60 Km. mee afgelegd.
Het geeft me terug energie, dat ik in de natuur kan vertoeven.
Dadelijk ga ik mijn morgen rit makken.
Tot later :Tip-Hat:  :9_2:

Willy

Flurk

Dag allemaal.....Willy, zie dat ge terug zijt voordat uw batterie plat is he want dat stoempt moeilijk hoor.... :4_1_72:

Koter

Pfffttt ...zo warm ... tijd dat het nog eens regent.   :biggrinumbrella1:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  2 juni 2021, 15:53:28Pfffttt ...zo warm ... tijd dat het nog eens regent.   :biggrinumbrella1:
:Doh3:  :deegrol:

Flurk

Citaat van: Koter op  2 juni 2021, 15:53:28Pfffttt ...zo warm ... tijd dat het nog eens regent.   :biggrinumbrella1:
Slecht karakter............ :pan_kloppen:  :pan_kloppen:

Flurk

Leuke regendag trouwens........ :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

jerryke

Citaat van: Flurk op  3 juni 2021, 11:50:23Leuke regendag trouwens........ :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

doeme nu wordt ik nat en ik moet de vensters wassen  :Doh3:

barabas

Citaat van: jerryke op  3 juni 2021, 11:56:20
Citaat van: Flurk op  3 juni 2021, 11:50:23Leuke regendag trouwens........ :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

doeme nu wordt ik nat en ik moet de vensters wassen  :Doh3:

Simpel: langs binnen wassen :9_2:

Alleen heeft het hier nog geen druppel geregend?!

Flurk

Goede middag allemaal. Hier begint het redelijk te overtrekken...

Koter

Hier begint het juist te regenen en het is windstil. Stilte voor de storm?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Goedeavond, inzepen en naar buiten om deze gigantische buitendouche met zacht hemelwater te ontmoeten en gratis droog gebliksemd , wat een prachtig natuurfenomeen.

stevens-willy

Citaat van: Flurk op  2 juni 2021, 12:10:20Dag allemaal.....Willy, zie dat ge terug zijt voordat uw batterie plat is he want dat stoempt moeilijk hoor.... :4_1_72:

 :hi_smiley:  Dat zou nogal mee vallen als het maar 1 Km. zou zijn.
Maar het opladen dat is andere koek, dat duurt minimum 8 uur.
Maar gewordt op tijd verwittigd als ge nog 10 Km. maximum kunt doen.

Willy