Vernissage

Gestart door Koter, 29 juni 2016, 17:38:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

proske

Citaat van: Koter op 30 juni 2016, 20:47:48
Citaat van: Micmac op 30 juni 2016, 19:16:50
Impossible to go to Antwerp haven.

Te ver voor u Micmac?

Te ver ? Neen te min  :smil414ae0fb30e96:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Flurk

Commentaar van de conservator van Het Landhuis.

De nieuwe en grootste tentoonstelling ooit in Het Landshuis is geïnstalleerd. Het ziet er ongelofelijk mooi uit. Dus: je moet het gewoon komen zien om het te geloven.
De Wereldhaven van Antwerpen", van 3 tot 31 juli, elke zondag en feestdag van 13:00 tot 18:00 uur - De toegang is (zoals gewoonlijk GRATIS).

Double impact. Het boeiende van Kunstpunt-Vlaanderen is dat je mensen ontmoet die iets doen of maken wat je zelf niet kan, dat boeit. Soms ontmoet je mensen die iets doen of maken wat je NOOIT zal kunnen. Voor "De Wereldhaven van Antwerpen" in Het Landshuis komt er toch weer zo'n schuchter "typeke" aan met enkele beeldjes om 'erbij te plaatsen, als dat mag'. Dan rijzen er twee vragen. (1) Hoe kan een mens in Godsnaam zo driedimensionaal denken om zoiets te creëren? (2) Hoe ontstaat in Godsnaam de persoonlijke vaardigheid om zoiets uit een blok hout te maken. Geen foto, je moet het gewoon komen bekijken en laat u verwonderen door de kennis en vaardigheden van een rasechte kunstenaar. DIT IS ONGELOFELIJK PRACHTIG !!!

Achilles Van der Donck


Koter

Citaat van: Flurk op  1 juli 2016, 12:10:08
Commentaar van de conservator van Het Landhuis.

De nieuwe en grootste tentoonstelling ooit in Het Landshuis is geïnstalleerd. Het ziet er ongelofelijk mooi uit. Dus: je moet het gewoon komen zien om het te geloven.
De Wereldhaven van Antwerpen", van 3 tot 31 juli, elke zondag en feestdag van 13:00 tot 18:00 uur - De toegang is (zoals gewoonlijk GRATIS).

Double impact. Het boeiende van Kunstpunt-Vlaanderen is dat je mensen ontmoet die iets doen of maken wat je zelf niet kan, dat boeit. Soms ontmoet je mensen die iets doen of maken wat je NOOIT zal kunnen. Voor "De Wereldhaven van Antwerpen" in Het Landshuis komt er toch weer zo'n schuchter "typeke" aan met enkele beeldjes om 'erbij te plaatsen, als dat mag'. Dan rijzen er twee vragen. (1) Hoe kan een mens in Godsnaam zo driedimensionaal denken om zoiets te creëren? (2) Hoe ontstaat in Godsnaam de persoonlijke vaardigheid om zoiets uit een blok hout te maken. Geen foto, je moet het gewoon komen bekijken en laat u verwonderen door de kennis en vaardigheden van een rasechte kunstenaar. DIT IS ONGELOFELIJK PRACHTIG !!!

Achilles Van der Donck



Heel juist  :d_clap_20:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Ik ga daar ongeveer om 16.00 uur zijn. Komen er nog Frutters?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op  3 juli 2016, 11:47:26
Ik ga daar ongeveer om 16.00 uur zijn. Komen er nog Frutters?

Je bent één week te vroeg.

Koter

Citaat van: Flurk op 30 juni 2016, 17:40:46
Citaat van: Koter op 29 juni 2016, 17:38:01
Wie komt er nu zondag 3 juli naar de vernissage van Flurk in "Het maandagatelier Aartselaar"?

Ik weet niet of ik zelf kom, normaal moet ik naar een BBQ, maar als ik daar aan kan ontkomen zal ik daar zijn.
Flurk zal aanwezig zijn op zondag 3 juli van 13 uur tot 18 uur.

Als Flurk nu nog het adres geeft want dat weet ik niet meer.
Koter dat gaat niet in Aartselaar door maar in LILLO en de vernissage is niet de 3de maar de 10de.......... Ik zal wel alleen de 3de en de 10de aanwezig zijn..........

Wij hebben het genoegen u en uw partner uit te nodigen tot

de vernissage van de tentoonstelling

De Wereldhaven van Antwerpen

op zondag 10 juli van 17:00 tot 19:00 uur

in Het Landshuis, Havenmarkt 3 te 2040 Lillo.

Mogen wij u verzoeken uw aanwezigheid voor 5 juli per mail te bevestigen:

onthaal@kunstpunt-vlaanderen.be



De kunstenaars van

Het Maandagatelier van Aartselaar

stellen hun maritieme werken voor van 3 tot en met 31 juli,

in de rand van The Tall Ships Race.

De expositie is open elke zondag en feestdag van 13:00 tot 18:00 uur.

De toegang is gratis.


Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Het was weer de moeite. Mooi werk in een mooie omgeving en een gezellige babbel.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Prettig bezoek gekregen van Koter en een surprise er bovenop , ook van Mevrouw en Mijnheer MicMac. Waarvoor mijn dank........... :kisses:

Micmac

Kon achteraf de trap niet meer op wegens een zware vernauwing van de hoofdslagader in de rechterknie doch met een BY-pas is dit zo alweer verholpen. :biggrinumbrella1:

Koter

Citaat van: Micmac op  3 juli 2016, 22:46:23
Kon achteraf de trap niet meer op wegens een zware vernauwing van de hoofdslagader in de rechterknie doch met een BY-pas is dit zo alweer verholpen. :biggrinumbrella1:

En moet gij daar hele dagen mee blijven werken?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op  3 juli 2016, 23:01:09
Citaat van: Micmac op  3 juli 2016, 22:46:23
Kon achteraf de trap niet meer op wegens een zware vernauwing van de hoofdslagader in de rechterknie doch met een BY-pas is dit zo alweer verholpen. :biggrinumbrella1:

En moet gij daar hele dagen mee blijven werken?

Nee, zit al een week onder de scanners van het Virga-Jesse om de exacte fouten te zoeken, maar dinsdag zou er een oplossing komen, zat ook met 20 bloeddruk doch de hartslag gaf maar 60 aan, nu is die bloeddruk gedaald tot 14,5 .

Micmac

Citaat van: Flurk op  3 juli 2016, 22:06:20
Prettig bezoek gekregen van Koter en een surprise er bovenop , ook van Mevrouw en Mijnheer MicMac. Waarvoor mijn dank........... :kisses:

Die tentoonstelling was zeer goed vooral in zo' n dorpje met 25 inwoners, de randaccomodatie met de boekenverkoop en de story van de kruidkamer ten tijde van Napoleon plus de pitoreske winkeltjes was uniek, dit was zeer leerzaam.

Micmac

Voor zij die nog naar Lillo gaan, dit is een prachtgemeente aan de haven en is meer dan het bezoeken waard, zelfs een van de mooiste gemeenten van België.

http://www.lilloboekendorp.be/#!randanimatie/c13t7

Flurk

De laatste 2 dagen van de tentoonstelling zijn in feite een ramp geweest. Ook voor de horeca van Lillo. Reden............Honderden en nog honderden  Pokémonjagers palmden de beschikbare parkeerplaatsen in zodat het op een bepaald moment zelfs 3 kwartier stappen was om in Lillo te geraken. Niemand had er iets aan want het enige wat die gasten bezochten waren de toiletten.  Voorts bezetten ze wel de stoelen maar ze consumeerden niets . Ze lieten wel de lege blikjes die ze meegebracht hadden op de straat liggen. De plaatselijke middenstand heeft een aanvraag ingediend om dat Pokémon gedoe te verbieden in het dorp want het vernietigd de hele toeristische sfeer. Om kort te zijn, 12 bezoekers op 2 dagen.................. :smil414ae0fb30e96:

Koter

Heel dat gedoe met die pokemongolen gaat nog serieuze ongevallen opleveren. Ze zoude die onnozelaars beter verbieden in het openbaar en ze in stadions bij elkaar gooien.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....