Juli, de hooimaand

Gestart door Driver, 30 juni 2023, 18:53:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Mathieu op  3 juli 2023, 13:04:12Goede morgen. 15 gr hier op dit moment en ik hoor juist op de radio dat het weer 30 gr gaat worden in het WE. Of zou dat zijn o de mensen naar de kust te doen gaan. Ik ga in ieder geval niet mee. :f_ok_20:  :f_ok_20:  Prettige dag allemaal.
Ik ga ook niet mee, het is bij ons mooier en er is minder lawaai en volk. :4_1_201:

jerryke

Citaat van: Flurk op  3 juli 2023, 13:23:04
Citaat van: Mathieu op  3 juli 2023, 13:04:12Goede morgen. 15 gr hier op dit moment en ik hoor juist op de radio dat het weer 30 gr gaat worden in het WE. Of zou dat zijn o de mensen naar de kust te doen gaan. Ik ga in ieder geval niet mee. :f_ok_20:  :f_ok_20:  Prettige dag allemaal.
Ik ga ook niet mee, het is bij ons mooier en er is minder lawaai en volk. :4_1_201:
ik ook niet  ;D

xofie


Flurk

Waar een telelens al niet goed voor is......Zwartvissers betrapt... :4_1_72:

barabas


Flurk

Citaat van: barabas op  4 juli 2023, 00:02:41Is dat Hofstade?
Yep.... Schoon hé? :a_thumbsup_20:
Goede morgen allemaal.Vandaag Carrefourdag weeral. Ik ondervind wel dat ik met ouder te worden veel aan fysieke kracht gewonnen heb. Een twee jaar geleden kon ik voor €150 boodschappen nauwelijks dragen en nu kan ik dat zelfs met één hand.  :biggrinumbrella1: 

Flurk


stevens-willy

:hi_smiley:  Goede morgen, bewolk en 21°c nu.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier heeft het nog geen druppel geregend. Ik had gisteren de hangpotten in het gazon gezet in de hoop op een flinke vlaag. Nada dus...Ik hoop dat er vandaag iets uitvalt of ik moet deze avond weer de sproeipomp gebruiken. Koeketien sukkelt hoe langer hoe meer met haar knie en ze wil geen spuiten ..Het is nog lang tot half october.  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96: Een geluk dat het bos dichtbij is zodat ik efkes tot rust kan komen.
foto; Zo hangen er nog verschillende klaar om van de berm los te komen en in het water verder te leven.

jerryke

Citaat van: Flurk op  5 juli 2023, 12:26:37Goede morgen allemaal. Hier heeft het nog geen druppel geregend. Ik had gisteren de hangpotten in het gazon gezet in de hoop op een flinke vlaag. Nada dus...Ik hoop dat er vandaag iets uitvalt of ik moet deze avond weer de sproeipomp gebruiken. Koeketien sukkelt hoe langer hoe meer met haar knie en ze wil geen spuiten ..Het is nog lang tot half october. :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96: Een geluk dat het bos dichtbij is zodat ik efkes tot rust kan komen.
foto; Zo hangen er nog verschillende klaar om van de berm los te komen en in het water verder te leven.
al eens aan gedacht om naar een andere dokter te gaan, die kan haar misschien sneller helpen

Micmac

Goedemiddag, "Stormseizoen" op de zon is volop aan de gang, het lijkt wel of dat klein Baasje van Noord-Korea experimenten op de zon doet, de ene ontploffing na de andere, dergelijke stormen kunnen op aarde zowat alles platleggen wat met stroom te maken heeft van elektrische auto's tot onze laptops of zelfs elk communicatie middel, zo zal de toekomst er niet rooskleurig uitzien of het moet zijn dat iedereen tegen die tijd te voet overal naartoe gaat.

Flurk

6 juli 2023, 11:57:05 #26 Laatste wijziging: 6 juli 2023, 11:59:59 door Flurk
Goede morgen allemaal. Jerryke dat is al gebeurd hoor, we hebben zowat de beste en bereikbaarste binnen die termijn. Er waren er enkele die vroeger konden maar met een mindere reputatie.
Seffes terug naar Mechelen om de rollator te gaan terughalen  (in de hoop van haar eens buiten te krijgen) :smil414ae0fb30e96:
FOTO. Stuk van de (gedeeltelijke) ringgracht.

xofie

eerstkomende 14 dagen temperaturen boven de 32 graden dat word zweten, en dan zijn er hier bepaalde restaurants die hun airco niet opzetten, ze moeten niet komen klagen dat de klanten dan op een ander gaan

Flurk

6 juli 2023, 16:30:43 #28 Laatste wijziging: 7 juli 2023, 11:52:12 door Flurk
Ik ben dus terug naar Mechelen geweest en ik ben een kwartierke op de Grote markt blijven staan rondkijken. Moest ik niet geweten hebben waar ik stond ik zou geloofd hebbben van in een Arabische stad te staan. Als ik zeg dat de bevolking daar 50/50 is denk ik niet dat ik overdrijf. :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Goede morgen allemaal. Mailtje gekregen van zoon die in Cuba zit. Ze hebben "soms" water, "soms" electriciteit, "soms" internet maar de natuur is er prachtig. Hier hebben we alles in overvloed ....ook de natuur.Hier heeft het nog steeds geen druppel geregend .
Een geluk dat de waterput volstond want ik heb al 2 avonden alles gesproeid . Nu moet het binnen de 2 dagen regenen of ik zit ook zonder water.