Juli, de hooimaand

Gestart door Driver, 30 juni 2023, 18:53:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goedemorgen allemaal. Wij mogen hier blijkbaar met onze 18° en een zonnetje dat af en toe eens tussen de wolken komt piepen absoluut niet klagen.Volgens de liegende weercomputer zou het pas deze avond beginnen regenen. We zien wel....

barabas

Hier is het nu 20°, droog, overtrokken en redelijk wat wind.

barabas

Citaat van: barabas op 30 juli 2023, 13:06:47Hier is het nu 20°, droog, overtrokken en redelijk wat wind.

Is ondertussen stevige wind geworden.

Flurk

Deze namiddag toch nog een wandeling van anderhalf uur kunnen doen.Bij de laatste splitsing heb ik gelukkig de goede kant gekozen want we waren nog geen 5 minuten binnen of het begon flink te regenen en dat doe het nu,twee uur later,nog steeds. Mijn buur (68) staat nu met een verwaterde pint op Tomorrowland te hossen. Ieder zijn plezier zeg ik dan maar mij krijgen ze daar met geen 10 man naartoe gesleept.

Micmac

Alweer een druilerige dag vandaag.

jerryke

Citaat van: Micmac op 31 juli 2023, 10:29:37Alweer een druilerige dag vandaag.
inderdaad hier ook

Flurk

Goede natte morgen allemaal. We mogen absoluut niet klagen van he weer hoor, het brand niet, er is geen aardverschuiving, er is geen tornado en er vallen geen grote hagelstenen. Goed landeke waar wij in wonen. :4_1_201:

Mathieu

Goede morgen en druilige regen hier bij een temperatuur van 16 gr. Maar zoals gezegd klagen mogen we niet als we de andere landen bekijken. Laat ons dan maar een beetje brommen over het weer, als het zomaar blijft. Beter was het wat droger en warmer uiteraard, maar de natuur en het grondwater moeten ook iets hebben. Toch een prettige dag gewenst aan allen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Ik heb de hondjes moeten buitendragen om hun plasje te doen. Ze zijn aan de deur blijven staan tot ik mee buiten ging. Nu zijn we alledrie kletsnat.