Juli, de hooimaand

Gestart door Driver, 30 juni 2023, 18:53:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, het is hier maar een grijze morgen met 20°C.

Willy

Flurk

Goede morgen vrienden allemaal. Hier schijnt momenteel een waterzonnetje bij 21°.
Deze morgen begonnen met gras maaien met een nieuwe machine "Made in China" en die heeft na een goed half uur haar reputatie waargemaakt......Ze is KAPOT........Terug ingeleverd bij Brico en ze gaan zien wat ze kunnen doen maar geld teruggeven doen ze niet. Op mijn vraag "Wanneer ongeveer zou terug zijn" kreeg ik alleen een "dat weten we niet". Met mijn vraag "of ze me ondertussen geen schaap konden lenen" konden ze niet lachen. Droogstoppels.....

xofie

Citaat van: Flurk op 28 juli 2023, 13:37:15Goede morgen vrienden allemaal. Hier schijnt momenteel een waterzonnetje bij 21°.
Deze morgen begonnen met gras maaien met een nieuwe machine "Made in China" en die heeft na een goed half uur haar reputatie waargemaakt......Ze is KAPOT........Terug ingeleverd bij Brico en ze gaan zien wat ze kunnen doen maar geld teruggeven doen ze niet. Op mijn vraag "Wanneer ongeveer zou terug zijn" kreeg ik alleen een "dat weten we niet". Met mijn vraag "of ze me ondertussen geen schaap konden lenen" konden ze niet lachen. Droogstoppels.....

DACHT GELEZEN TE HEBBEN DAT MADE IN cHINA NIET BINNENKWAM BIJ JOU? WAT HEB JE NU WEER UITGESPOOKT ,,   :lachrol:

Flurk

Inderdaad een dikke kemel van mij en tegelijkertijd bevestiging van mijn oorspronkelijke stelling.😩😩😩😩😩

Flurk

Goede licht zonnige morgen allemaal.

Koter

Citaat van: xofie op 28 juli 2023, 16:15:07
Citaat van: Flurk op 28 juli 2023, 13:37:15Goede morgen vrienden allemaal. Hier schijnt momenteel een waterzonnetje bij 21°.
Deze morgen begonnen met gras maaien met een nieuwe machine "Made in China" en die heeft na een goed half uur haar reputatie waargemaakt......Ze is KAPOT........Terug ingeleverd bij Brico en ze gaan zien wat ze kunnen doen maar geld teruggeven doen ze niet. Op mijn vraag "Wanneer ongeveer zou terug zijn" kreeg ik alleen een "dat weten we niet". Met mijn vraag "of ze me ondertussen geen schaap konden lenen" konden ze niet lachen. Droogstoppels.....

DACHT GELEZEN TE HEBBEN DAT MADE IN cHINA NIET BINNENKWAM BIJ JOU? WAT HEB JE NU WEER UITGESPOOKT ,,   :lachrol:

Niet roepen aub!!!
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Koter op 29 juli 2023, 12:21:28
Citaat van: xofie op 28 juli 2023, 16:15:07
Citaat van: Flurk op 28 juli 2023, 13:37:15Goede morgen vrienden allemaal. Hier schijnt momenteel een waterzonnetje bij 21°.
Deze morgen begonnen met gras maaien met een nieuwe machine "Made in China" en die heeft na een goed half uur haar reputatie waargemaakt......Ze is KAPOT........Terug ingeleverd bij Brico en ze gaan zien wat ze kunnen doen maar geld teruggeven doen ze niet. Op mijn vraag "Wanneer ongeveer zou terug zijn" kreeg ik alleen een "dat weten we niet". Met mijn vraag "of ze me ondertussen geen schaap konden lenen" konden ze niet lachen. Droogstoppels.....

DACHT GELEZEN TE HEBBEN DAT MADE IN cHINA NIET BINNENKWAM BIJ JOU? WAT HEB JE NU WEER UITGESPOOKT ,,   :lachrol:

Niet roepen aub!!!


sorry had biet in de gaten dat mijn hoofdketters opstonden

Flurk

29 juli 2023, 21:05:12 #127 Laatste wijziging: 29 juli 2023, 21:17:21 door Flurk
Zeg dat het door de warmte komt Fieke. voordat ze denken dat het door den drank komt. :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

Flurk

29 juli 2023, 21:09:46 #128 Laatste wijziging: 29 juli 2023, 21:16:22 door Flurk
Goedenavond allemaal. Regen en zon hebben zich bij ons om het kwartier afgewisseld dus er heeft alleen maar een klein "uitlaterke" ingezeten.
Ze waren niet content en ik ook niet. Daarbovenop heeft onze Microgolf (Made in Germany)  na 20 jaar de geest gegeven en is het nu te laat om er nog een andere te gaan halen;. Vermits ik absoluut geen goesting heb om vanavond nog te koken gaat het iets uit het frietkot zijn. Vermits de uitbaters Cninezen zijn en de beste friet van heel de omtrek bakken gaat het dus vanavond niet made in China maar made by Chinees zijn.

jerryke

Citaat van: Flurk op 29 juli 2023, 21:09:46Goedenavond allemaal. Regen en zon hebben zich bij ons om het kwartier afgewisseld dus er heeft alleen maar een klein "uitlaterke" ingezeten.
Ze waren niet content en ik ook niet. Daarbovenop heeft onze Microgolf (Made in Germany)  na 20 jaar de geest gegeven en is het nu te laat om er nog een andere te gaan halen;. Vermits ik absoluut geen goesting heb om vanavond nog te koken gaat het iets uit het frietkot zijn. Vermits de uitbaters Cninezen zijn en de beste friet van heel de omtrek bakken gaat het dus vanavond niet made in China maar made by Chinees zijn.
wij hebben hier ook een frietchinees op de hoek van de straat, en ook de beste frieten en heel veel zelf gemaakte sauzen ook allemaal heel lekker

Micmac

Citaat van: jerryke op 29 juli 2023, 21:27:47
Citaat van: Flurk op 29 juli 2023, 21:09:46Goedenavond allemaal. Regen en zon hebben zich bij ons om het kwartier afgewisseld dus er heeft alleen maar een klein "uitlaterke" ingezeten.
Ze waren niet content en ik ook niet. Daarbovenop heeft onze Microgolf (Made in Germany)  na 20 jaar de geest gegeven en is het nu te laat om er nog een andere te gaan halen;. Vermits ik absoluut geen goesting heb om vanavond nog te koken gaat het iets uit het frietkot zijn. Vermits de uitbaters Cninezen zijn en de beste friet van heel de omtrek bakken gaat het dus vanavond niet made in China maar made by Chinees zijn.
wij hebben hier ook een frietchinees op de hoek van de straat, en ook de beste frieten en heel veel zelf gemaakte sauzen ook allemaal heel lekker

Hier ook een frietchinees in Beringen, het was al 40 jaar de beste frituur van de streek en nu overgenomen .

xofie

Citaat van: Flurk op 29 juli 2023, 21:05:12Zeg dat het door de warmte komt Fieke. voordat ze denken dat het door den drank komt. :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

heb geen druppel gedronken buiten thee tot 21.00u tijdens het feest van de Christians, dus zal het wel door de warmte komen, ik denk eerder een onoplettendheid van mij  :lachrol:  het is nu 02.45 e, ben nog nuchter

xofie

Citaat van: Flurk op 29 juli 2023, 21:09:46Goedenavond allemaal. Regen en zon hebben zich bij ons om het kwartier afgewisseld dus er heeft alleen maar een klein "uitlaterke" ingezeten.
Ze waren niet content en ik ook niet. Daarbovenop heeft onze Microgolf (Made in Germany)  na 20 jaar de geest gegeven en is het nu te laat om er nog een andere te gaan halen;. Vermits ik absoluut geen goesting heb om vanavond nog te koken gaat het iets uit het frietkot zijn. Vermits de uitbaters Cninezen zijn en de beste friet van heel de omtrek bakken gaat het dus vanavond niet made in China maar made by Chinees zijn.


smakelijk

jerryke

goede morgen.... oef ben blij dat het eindelijk regent  :Doh3: waar blijven ze die toch halen 15°

Mathieu

Goede morgen. Hier regent het op dit moment niet. Wel amper 15 gr en dus voelt het kil en nat aan. Maak er tocheen prettige en aangename dag van.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.