Juni, de zomermaand

Gestart door Driver, 31 mei 2023, 13:24:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Flurk op 13 juni 2023, 12:04:40Goede warme morgen allemaal. Ik hop wel dat het vandaag niet zowarm gaat worden als gisteren want Koeketien kan er niet tegen en dan krijgt ze een slecht karakter.. waar ik dan niet tegenkan  :biggrinumbrella1: Ik wacht nu op mijn Carrefour-lijstje om boodschappen te doen. Ik ga haar een ijsje meebrengen dat verzacht de zeden... :4_1_72: Tot straks hé en houdt jullie gedijsd voor de zon...

Die rustende gepensioneerden hebben goed uitleggen, ik zou nog 25 jaar willen doorwerken nu ik me nog altijd 18 voel.

jerryke

Citaat van: Micmac op 14 juni 2023, 00:29:47
Citaat van: Flurk op 13 juni 2023, 12:04:40Goede warme morgen allemaal. Ik hop wel dat het vandaag niet zowarm gaat worden als gisteren want Koeketien kan er niet tegen en dan krijgt ze een slecht karakter.. waar ik dan niet tegenkan  :biggrinumbrella1: Ik wacht nu op mijn Carrefour-lijstje om boodschappen te doen. Ik ga haar een ijsje meebrengen dat verzacht de zeden... :4_1_72: Tot straks hé en houdt jullie gedijsd voor de zon...

Die rustende gepensioneerden hebben goed uitleggen, ik zou nog 25 jaar willen doorwerken nu ik me nog altijd 18 voel.
goede morgen .... houden zo Micmac, eenmaal dat een ziekte je te pakken krijgt voel je je 81

Flurk

Goede morgen allemaal. Vandaag geen pistolekesdag maar deze middag vertrekken we met de zoon en met de surfplanken naar Wolphaartsdijk aan het Veerse meer; Efkes uitwaaien. Het is ondertussen weeral een goed jaar geleden dat we er nog geweest zijn. Hopen dat het nog lukt.
Als ik hier morgen niet ben .....????????////// 

xofie

Citaat van: Flurk op 13 juni 2023, 12:04:40Goede warme morgen allemaal. Ik hop wel dat het vandaag niet zowarm gaat worden als gisteren want Koeketien kan er niet tegen en dan krijgt ze een slecht karakter.. waar ik dan niet tegenkan  :biggrinumbrella1: Ik wacht nu op mijn Carrefour-lijstje om boodschappen te doen. Ik ga haar een ijsje meebrengen dat verzacht de zeden... :4_1_72: Tot straks hé en houdt jullie gedijsd voor de zon...

troost je Flurk, mijne vent heeft dat een paar keer per week en voor een niemendalletje, vroeg hem daarnet toen hij buitenging om een kartonnen doos in de vuilbak te gooien waar hij voorbijkomt en hij moest weeral vloeken en tieren

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede middag, nu macht er toch wel wat regen komen, de temperatuur bedraag hier nu 27°C, zo dadelijk ga ik op Heers iets fris drinken.

Willy

Micmac

Goedeavond, nog 25° hier, waar blijft de regen ?.

Mathieu

Goede avond, als wel heel veel geluk hebben zien we het water volgende week misschien.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 15 juni 2023, 01:52:35Goede avond, als wel heel veel geluk hebben zien we het water volgende week misschien.
goede morgen, misschien ja, maar dan zeggen ze een druppel hier of een druppel daar en zo hebben ze altijd gelijk

Flurk

15 juni 2023, 11:52:30 #68 Laatste wijziging: 25 juni 2023, 18:38:38 door Flurk
Goede morgen allemaal. Het is leuk geweest op het water. Het water is niet op ons gevallen maar wij op het water wel.  :biggrinumbrella1:
Eigenaardig dat dit zoiets is als fietsen, dat verleer je ook nooit. Wel even wennen.. :smil414ae0fb30e96: [attach id=16267]Veerse meer (Custom)

Flurk

Minder plezant is dat Koeketien vandaag afspraak (4 maand geleden gemaakt)!!!!!!!!!!! met een Orthopedist om naar haar heup en knie die pijn doen te laten kijken. Deze middag zijn we misschien iets wijzer. Hopen dat het niet te erg is.

jerryke

Citaat van: Flurk op 15 juni 2023, 11:57:23Minder plezant is dat Koeketien vandaag afspraak (4 maand geleden gemaakt)!!!!!!!!!!! met een Orthopedist om naar haar heup en knie die pijn doen te laten kijken. Deze middag zijn we misschien iets wijzer. Hopen dat het niet te erg is.
zal duimen dat het niet te erg is (hopelijk geen operatie)

Flurk

Citaat van: jerryke op 15 juni 2023, 12:47:47
Citaat van: Flurk op 15 juni 2023, 11:57:23Minder plezant is dat Koeketien vandaag afspraak (4 maand geleden gemaakt)!!!!!!!!!!! met een Orthopedist om naar haar heup en knie die pijn doen te laten kijken. Deze middag zijn we misschien iets wijzer. Hopen dat het niet te erg is.
zal duimen dat het niet te erg is (hopelijk geen operatie)
Heup is stralingspijn van de knie. De knie moet vervangen worden. Dat word 4 dagen kliniek en daarna revalidatie thuis...Op het eerste zicht is dat ambetant maar het vooruitzicht om terug te kunnen stappen maakt veel goed..Nu wachten op de afspraak in de hoop dat het niet zooo lang gaat duren als die voor sde raadpleging; :a_thumbsup_20:

jerryke

Citaat van: Flurk op 15 juni 2023, 17:15:48
Citaat van: jerryke op 15 juni 2023, 12:47:47
Citaat van: Flurk op 15 juni 2023, 11:57:23Minder plezant is dat Koeketien vandaag afspraak (4 maand geleden gemaakt)!!!!!!!!!!! met een Orthopedist om naar haar heup en knie die pijn doen te laten kijken. Deze middag zijn we misschien iets wijzer. Hopen dat het niet te erg is.
zal duimen dat het niet te erg is (hopelijk geen operatie)
Heup is stralingspijn van de knie. De knie moet vervangen worden. Dat word 4 dagen kliniek en daarna revalidatie thuis...Op het eerste zicht is dat ambetant maar het vooruitzicht om terug te kunnen stappen maakt veel goed..Nu wachten op de afspraak in de hoop dat het niet zooo lang gaat duren als die voor sde raadpleging; :a_thumbsup_20:
een volledige knie of maar een gedeelte ? ik denk een volledige knie vermits je zegt 4 dagen kliniek...dat ze maar goed de raad opvolgt van de kinesist dan komt alles wel goed....hebben jullie trappen thuis, de kinesist dan ook vragen om haar te zeggen hoe ze de trappen op moet en samen laten oefenen daarop...ik heb toen na de operatie de pech gehad om in coma te raken en te lang stilgelegen heb met mijn knie (toen 14 weken in het ziekenhuis geweest in plaats van 4 dagen)

Flurk

Goede morgen allemaal. Amaai Jerryke gij hebt serieus pech gehad.Gelukkig is alles terug in orde. Het gaat hier dus inderdaad een volledige knie worden. Ik ga op den duur nog een bionische vrouw hebben.Als dat een beetje meevalt is daar geen enkel probleem mee. Ik heb voor de Corona jaren toen ik nog skeelerles gaf een man in het groepje gehad met een volledige kunstknie en had hij het zelf niet gezegs ik had het niet geweten. Die reed gelijk de anderen. Dus hoop doet leven (zeker als het een grote hoop is). :4_1_201:

xofie

ze voorspellen voor morgen 40 graden niet te doen pffffffffff