Juni, de zomermaand

Gestart door Driver, 31 mei 2023, 13:24:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Flurk

11 juni 2023, 11:35:55 #45 Laatste wijziging: 11 juni 2023, 11:48:05 door Flurk
Goede morgen morgen allemaal. Bij ons is het ondertussen al 23° geworden en stijgend.
Ik ga nu naar de bakker aanschuiven voor iets lekkers en brood en ik moet mijn klakkse opzetten zegt Koeketien want mijn bovenbedekking is te transparant geworden...

Aan alle vaders een gezellige Vaderkesdag hé.

Mathieu

Goede morgen allemaal. Hier loopt de temperatuur momenteel op 24 graden en het zal nog warmer worden. Aan al de pappa's een prettige vaderdag en aan al de anderen een prettige warme zondag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Aan de vriendelijke Frutter die geregeld heeft dat ik terug een fotoke kan plaatsen in Tuinen...BEDANKT hoor. :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:
Ik gebruik om een formaat te wijzigen RESIZE van Google maar blijkbaar vind  ik daar het juiste formaat niet in om hier te posten. Resize geeft in Pixels en hier zijn het Kb; Ik weet dus niet hoe ik het een naar het ander kan omzetten....Wie me op de juiste weg kan helpen is welkom of mag me een belleke geven. 0472/663672

jerryke

11 juni 2023, 13:12:10 #48 Laatste wijziging: 11 juni 2023, 13:19:32 door jerryke
Citaat van: Flurk op 11 juni 2023, 11:45:56Aan de vriendelijke Frutter die geregeld heeft dat ik terug een fotoke kan plaatsen in Tuinen...BEDANKT hoor. :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:
Ik gebruik om een formaat te wijzigen RESIZE van Google maar blijkbaar vind  ik daar het juiste formaat niet in om hier te posten. Resize geeft in Pixels en hier zijn het Kb; Ik weet dus niet hoe ik het een naar het ander kan omzetten....Wie me op de juiste weg kan helpen is welkom of mag me een belleke geven. 0472/663672
ga naar start, open daar accessoires....ga naar paint en daar kun je je foto verkleinen (vanboven zie je staan formaat wijzigen ... daar staat dan 100, ik begin dan met daar 50 te zetten en als het moet nog een keer)

jerryke

aan alle pappa's en plus pappa's en iedereen die zich pappa mag noemen een hele fijne Vaderdag ....vers gemaakt ...snij maar een stukje af en laat het smaken

xofie

het is altijd een Apenweer, te nat, te koud of te warm, zelden net goed !!

Micmac

Hier krioelt het van politieagenten en scherpschutters van de para's.

Man verschanst zich in woning in Schaffen, politie is massaal aanwezig
Schaffen - Een man van 35 jaar verschanst zich, mogelijk gewapend, sinds zondagochtend 9 uur in zijn woning aan Pater Daemsstraat in Schaffen bij Diest.
De straat is afgesloten en de politie is massaal aanwezig.

Micmac

Heb al een stukje gejat,

Spook

Citaat van: Micmac op 11 juni 2023, 21:37:04Hier krioelt het van politieagenten en scherpschutters van de para's.

Man verschanst zich in woning in Schaffen, politie is massaal aanwezig
Schaffen - Een man van 35 jaar verschanst zich, mogelijk gewapend, sinds zondagochtend 9 uur in zijn woning aan Pater Daemsstraat in Schaffen bij Diest.
De straat is afgesloten en de politie is massaal aanwezig.

Dat is precies mode aan het worden, ook in Lede was dat het geval en verleden week in Schoten, toen werd zelfs de hele nacht de straat ontruimd omdat dat heerschap de boel dreigde op te blazen. :Doh3:  :Doh3:  :Doh3:. Gans Vlaanderen heeft dus zijn idioten.

Micmac

Citaat van: Spook op 12 juni 2023, 02:02:23
Citaat van: Micmac op 11 juni 2023, 21:37:04Hier krioelt het van politieagenten en scherpschutters van de para's.

Man verschanst zich in woning in Schaffen, politie is massaal aanwezig
Schaffen - Een man van 35 jaar verschanst zich, mogelijk gewapend, sinds zondagochtend 9 uur in zijn woning aan Pater Daemsstraat in Schaffen bij Diest.
De straat is afgesloten en de politie is massaal aanwezig.

Dat is precies mode aan het worden, ook in Lede was dat het geval en verleden week in Schoten, toen werd zelfs de hele nacht de straat ontruimd omdat dat heerschap de boel dreigde op te blazen. :Doh3:  :Doh3:  :Doh3:. Gans Vlaanderen heeft dus zijn idioten.

De man had enkel een loodjesgeweer zoals op de kermis, en de straat is meer dan 12 uur afgesloten.

Flurk

Goede middag allemaal. Het was gisteren betrekkelijk kalm aan de zwemvijver van Bloso Hofstade in tegenstelling met domein de Nekker in Mechelen. Het is nochthans maar een 7 km. van elkaar. Voor mij mag er wel veel volk aan het strand zijn voor zover ze maar uit de bossen errond wegblijven. Mijn hondjes en ik houden nier zo van mountainbikers die ove de bospaden razen zonder bel.

xofie

 :hi_smiley: seffens naar de tandarts, maar eerst eten

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede avond, kunnen de Frutters hun warm houden.
Ik hou me binnen, ben wel om 14 uur naar Heers geweest een koffie gaan drinken.

Willy

Flurk

12 juni 2023, 21:36:13 #58 Laatste wijziging: 12 juni 2023, 21:39:09 door Flurk
Wandeling in het bos van het Bloso domein

Flurk

Goede warme morgen allemaal. Ik hop wel dat het vandaag niet zowarm gaat worden als gisteren want Koeketien kan er niet tegen en dan krijgt ze een slecht karakter.. waar ik dan niet tegenkan  :biggrinumbrella1: Ik wacht nu op mijn Carrefour-lijstje om boodschappen te doen. Ik ga haar een ijsje meebrengen dat verzacht de zeden... :4_1_72: Tot straks hé en houdt jullie gedijsd voor de zon...