Juni, de zomermaand

Gestart door Driver, 31 mei 2023, 13:24:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

Goede middag deze nacht weer dikke plensbui, nu 25 graden en bewolkt

Micmac

Citaat van: xofie op  3 juni 2023, 16:34:35Goede middag deze nacht weer dikke plensbui, nu 25 graden en bewolkt

Stuur die buien maar door naar hier, deze middag was er ook regen in Monaco.

jerryke

Citaat van: Micmac op  3 juni 2023, 22:54:16
Citaat van: xofie op  3 juni 2023, 16:34:35Goede middag deze nacht weer dikke plensbui, nu 25 graden en bewolkt

Stuur die buien maar door naar hier, deze middag was er ook regen in Monaco.
goede morgen ....  Fieke die regen alleen doorsturen tot bij Micmac he, hier is het nu 11° en het zonnetje wil komen piepen....dadelijk naar de bakker voor ons zondagse ontbijt

Mathieu

Goede morgen allemaal. Heel lekkergeslapen en het weer dat beloofd hier. Momenteel al 18 gr en het gaat nog warmer worden volgens de weerman. Prettige dag allemaal en maak er het beste van.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

5 juni 2023, 11:18:24 #20 Laatste wijziging: 6 juni 2023, 11:38:36 door Flurk
Goede morgen allemaal. Ik heb blijkbaar goed nieuws gehoord deze morgen. Vermits ze eindelijk weten wie er kampioen shotten is stoppen ze er mee voor enkele maanden.  Ik vraag me wel af met welke zin ze het volgende nieuwberich gaan beginnen. ??? Met.....REMCO,,,of zoiets???

xofie


Micmac

Citaat van: Koter op  4 juni 2023, 22:50:22Antwerp kampioen.  :nana: 

Heb het ook gehoord maar van voetbal ken ik niks, helemaal niks.

Flurk

Goede morgen onder een stralend zon allemaal. Vandaag dus weeral Carrefourdag....die weken beginnen te vliegen.
Onze zoon komt deze middag zijn duikbrevet laten zien. Ik ben niet zo een taalkundige maar ik denk dat het woord "duikelaar" niet het juiste is. Zal dus maar gewoon proficiat duiker zeggen.. :4_1_72:
Prettge dag allemaal.

Micmac

Citaat van: Flurk op  6 juni 2023, 11:43:48Goede morgen onder een stralend zon allemaal. Vandaag dus weeral Carrefourdag....die weken beginnen te vliegen.
Onze zoon komt deze middag zijn duikbrevet laten zien. Ik ben niet zo een taalkundige maar ik denk dat het woord "duikelaar" niet het juiste is. Zal dus maar gewoon proficiat duiker zeggen.. :4_1_72:
Prettge dag allemaal.

Hier bij Todi duikcentrum noemen ze duikers "Kikvorsmannen", ze zijn meestal ook bij de brandweer om in kanalen en zo te zoeken.

https://www.todi.be/nl/

Flurk

Goede middag allemaal. Vandaag komt de oudste kleindochter mee pistolekes eten. Haar (voorlopige) huidige job laat niet toe om alle woensdagen te komen. De jongste heb ik al een maaand niet gezien. Druk op het werk....

jerryke

geloof het of geloof het niet, wij hebben een paar druppels regen gehad ....het is bewolkt en af en toe komt een waterzonnetje te voor schijn
 

Micmac

Citaat van: jerryke op  7 juni 2023, 18:01:44geloof het of geloof het niet, wij hebben een paar druppels regen gehad ....het is bewolkt en af en toe komt een waterzonnetje te voor schijn
 

Hier heeft het ook geregend van 13 tot 15.uur, doch het was zeer weinig.

barabas

Hier geen druppel gevallen  :(  :(

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, hier heeft het ook niet geregend, het zijn nu 21°C.

Willy