Juni, de zomermaand

Gestart door Driver, 31 mei 2023, 13:24:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver

Juni is al goed begonnen als zomermaand. Laat het maar de hele zomer duren.

Koter

Hier is het volle zon bij 12°
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, hier is het grijs en 15°C.

Willy

xofie

weeral een nieuwe maand en een leuke maand voor mij, nog niet té warm en een verjaardagsfeestje

Flurk

Beter laat dan nooit. Goedenavond allemaal. Vandaag geen computertijd gehad.

Mathieu

Goede morgen . Brr wat is dat een verschil tegen de vorige dagen, als je nu buiten komt voelt het echt koud aan. Amper 11 gr hier, maar de weerman heeft verbetering beloofd in de loop van de  dag. Ben benieuwd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, ben al naar de bakker geweest te Heers.
Het is hier maar grijs en 13°C.

Willy

xofie

Goede middag, hier wordt er weer regen verwacht, dus ze moeten niet meer klagen dat ze te weinig water hebben

jerryke

goede middag, hier 17° en een koude noorderwind...seffens toch maar een jasje aandoen als ik naar het schoolfeest van onze achterkleinkinderen ga (wat een dag voor schoolfeest, op een vrijdag  :Doh3:  )

barabas

Citaat van: jerryke op  2 juni 2023, 17:19:32goede middag, hier 17° en een koude noorderwind...seffens toch maar een jasje aandoen als ik naar het schoolfeest van onze achterkleinkinderen ga (wat een dag voor schoolfeest, op een vrijdag  :Doh3:  )

Jij denkt toch niet dat de leerKRACHTEN hun weekend  willen opofferen :no_way:

Koter

Citaat van: barabas op  2 juni 2023, 21:00:09
Citaat van: jerryke op  2 juni 2023, 17:19:32goede middag, hier 17° en een koude noorderwind...seffens toch maar een jasje aandoen als ik naar het schoolfeest van onze achterkleinkinderen ga (wat een dag voor schoolfeest, op een vrijdag  :Doh3:  )

Jij denkt toch niet dat de leerKRACHTEN hun weekend  willen opofferen :no_way:

Bij de kleindochter was het schoolfeest op zondag.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

2 juni 2023, 22:15:01 #11 Laatste wijziging: 3 juni 2023, 11:34:41 door Micmac
Goede avond , tegen 21 Juni zou het terug regenen en de wind een 40° draaien naar Zuid.

Flurk

3 juni 2023, 11:37:19 #12 Laatste wijziging: 3 juni 2023, 11:42:49 door Flurk
Citaat van: Micmac op  2 juni 2023, 22:15:01Goede avond , tegen 21 Juni zou het terug regenen en de wind een 40° draaien naar Zuid.
Dat zal dan 2 juni volgend jaar zijn. Ik heb nog maar zelden een voorspelling juist geweten. Eender van welke soort.

stevens-willy

Citaat van: Micmac op  2 juni 2023, 22:15:01Goede avond , tegen 21 Juni zou het terug regenen en de wind een 40° draaien naar Zuid.

:hi_smiley:  Goede morgen, Micmac hier geen regen gezien, nu blouw lucht met veel zon en 18°C.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. vandaag staan er een paar huishoudelijke klusjes op het programma. Ik hoop dat ik ze allemaal gedaan krijg want anders gaat de dagelijkse wandeling een paar uur later moeten doorgaan en ondertussen staan er 2 viervoeters vanaf 16 uur aan mijn been te trekken.Prettige dag hoor...