Mei, de bloeimaand

Gestart door Mathieu, 1 mei 2023, 11:54:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: jerryke op  2 mei 2023, 20:14:47
Citaat van: Koter op  2 mei 2023, 18:52:44Van deze nacht 4 uur tot nu zonder electriciteit gezeten. Brand in een cabine hier schuin over.
amai dat was lang...gelukkig dat het niet zo koud is...diepvriezer toch dicht gelaten he

Ja, die is dicht gebleven. Alles was nog keihard bevroren.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Goedemorgen, een zonnig weertje met 8° doch een koude Noord-Oostenwind .

Mathieu

Goede morgen. Hier is het 8.5 gr op dit moment maarde wind is er te veel aan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Geen wind, 12°, strakblauwe lucht en volop zon hier!

Flurk

Goede morgen allemaal. Vandaag is het weeral spuitjesdag bij de oogarts. Rap nog de nodige boodschappen doen want deze namiddag gaat er niets meer tot 18 uur, dan zie ik terug iemand aan de overkant van de straat maar zonder hem te herkennen.Bijzonderste is dat ik toch nog kan buitengaan met de hondjes zonder onder een auto te lopen. :4_1_72: .

Mathieu

Goede morgen. Geen wind en volop zon. Nu op het moment reeds 12 gr. Hopelijk heeft de weerman gelijk, we wachten af, meteen positief gevoel.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op  4 mei 2023, 11:46:47Goede morgen allemaal. Vandaag is het weeral spuitjesdag bij de oogarts. Rap nog de nodige boodschappen doen want deze namiddag gaat er niets meer tot 18 uur, dan zie ik terug iemand aan de overkant van de straat maar zonder hem te herkennen.Bijzonderste is dat ik toch nog kan buitengaan met de hondjes zonder onder een auto te lopen. :4_1_72: .

Goede morgen en leef met je mee. Bij mij was het gedaan nadat ik zes spuiten in mijn linkeroog had gekregen. Succes er mee. :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op  4 mei 2023, 11:49:41
Citaat van: Flurk op  4 mei 2023, 11:46:47Goede morgen allemaal. Vandaag is het weeral spuitjesdag bij de oogarts. Rap nog de nodige boodschappen doen want deze namiddag gaat er niets meer tot 18 uur, dan zie ik terug iemand aan de overkant van de straat maar zonder hem te herkennen.Bijzonderste is dat ik toch nog kan buitengaan met de hondjes zonder onder een auto te lopen. :4_1_72: .

Goede morgen en leef met je mee. Bij mij was het gedaan nadat ik zes spuiten in mijn linkeroog had gekregen. Succes er mee. :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:
Ik heb hem de vorige raadpleging op de man af gevraagd of hij wel zeker is dat zijn product voor iets anders goed is dan om het STABIEL te houden. Als het na 44 spuiten nog niet beter is heb ik toch mijn gerede twijfels heb ik gezegd. Ben nieuwsgierig wat vandaag het resultaat gaat zijn.

Micmac

Citaat van: Flurk op  4 mei 2023, 11:54:33
Citaat van: Mathieu op  4 mei 2023, 11:49:41
Citaat van: Flurk op  4 mei 2023, 11:46:47Goede morgen allemaal. Vandaag is het weeral spuitjesdag bij de oogarts. Rap nog de nodige boodschappen doen want deze namiddag gaat er niets meer tot 18 uur, dan zie ik terug iemand aan de overkant van de straat maar zonder hem te herkennen.Bijzonderste is dat ik toch nog kan buitengaan met de hondjes zonder onder een auto te lopen. :4_1_72: .


Goedemorgen, zonnig weertje al geven ze regen namiddag.



Goede morgen en leef met je mee. Bij mij was het gedaan nadat ik zes spuiten in mijn linkeroog had gekregen. Succes er mee. :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:
Ik heb hem de vorige raadpleging op de man af gevraagd of hij wel zeker is dat zijn product voor iets anders goed is dan om het STABIEL te houden. Als het na 44 spuiten nog niet beter is heb ik toch mijn gerede twijfels heb ik gezegd. Ben nieuwsgierig wat vandaag het resultaat gaat zijn.



Qua oog-land is er alweer veel in beweging in de Limburgse hospitalen, de uitvindingen staan niet stil.

Mathieu

Goede morgen allemaal. Wind is weg en de zon is hier. Op dit moment mooie blauwe hemel en 14 gr. Hopelijk wordt het nog beter. Prettige dag aan allen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goede morgen allemaa; Vergis ik mij of hebben ze gisteren 22°voorsspeld? OK koud is het niet maar de mooie lentedag die ik eerder in de week op het weerbericht gezien heb is hier in de straat toch niet zo duidelijk te merken. Klagen doe ik wel net hoor, het is meer dan goed genoeg om in de tuin bezeig te zijn.
Onderussen zie ik ook weeral normaal en dat is oook veel waard.
Prettige dag aan iederen ..

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goedemorgen, hier in het zuiden van Limburg, het mooie Haspengouw is het zwaar bewolk en een temperatuur van 19°C.

Willy

jerryke

goeiemiddag, hier 17° en regen  :Doh3:

Koter

Hier 16° en zware regenbuien, niet bekwaam om er door te gaan. Ik hoop dat het zondag beter weer is, de kleindochter doet haar communie.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

ik ben blij met mijn 26 graden