April, de gekkenmaand.

Gestart door Driver, 31 maart 2021, 17:17:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

 :hi_smiley: Hallo, witte passen, hier in de streek zit het verkeer muur vast in de bergen, de camions geraken niet de bergen op de sneeuw licht tien cm  dik en aangevroren.
Dit heb ik de laste twintig jaar niet meer mee gemaakt.
Hopelijk is dat voor vrijdag op gelost, want dan moet Mariette en ik ons eerste spuit gaan halen om 09:40 uur.

Willy 

jerryke


Koter

Hier ook al een hele tijd wisselvallig met hagel, sneeuw en stormwinden. Aprilse grillen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Hier sneeuwt het nu wel door, al meer dan 2 uur, gevaarlijk weer en mijn winterbanden zijn er verleden week afgehaald :-\  :-\  :-\

Gelukkig heb ik een Quattro.

xofie

vandaag tien graden kouder dan gisteren

jerryke

 :Doh3:  :Doh3: electrisch vuur is aan vervanging toe...hete lucht heeft het begeven en het opwarmen van de oven duurt een kwartier langer, ook het bakken duurt langer omdat de oven zijn graden niet meer haalt wat ik vraag  :Doh3:

barabas

Citaat van: jerryke op  7 april 2021, 16:28:28:Doh3:  :Doh3: electrisch vuur is aan vervanging toe...hete lucht heeft het begeven en het opwarmen van de oven duurt een kwartier langer, ook het bakken duurt langer omdat de oven zijn graden niet meer haalt wat ik vraag  :Doh3:

Alles is daar de laatste tijd blijkbaar aan vervanging toe ???

jerryke

Citaat van: barabas op  7 april 2021, 17:06:04
Citaat van: jerryke op  7 april 2021, 16:28:28:Doh3:  :Doh3: electrisch vuur is aan vervanging toe...hete lucht heeft het begeven en het opwarmen van de oven duurt een kwartier langer, ook het bakken duurt langer omdat de oven zijn graden niet meer haalt wat ik vraag  :Doh3:

Alles is daar de laatste tijd blijkbaar aan vervanging toe ???
overal komt sleet op he prof, zelfs de monitor van mijne pc krijgt kuren  :Doh3:

barabas

7 april 2021, 18:01:29 #38 Laatste wijziging: 7 april 2021, 18:04:20 door barabas
Citaat van: jerryke op  7 april 2021, 17:18:15
Citaat van: barabas op  7 april 2021, 17:06:04
Citaat van: jerryke op  7 april 2021, 16:28:28:Doh3:  :Doh3: electrisch vuur is aan vervanging toe...hete lucht heeft het begeven en het opwarmen van de oven duurt een kwartier langer, ook het bakken duurt langer omdat de oven zijn graden niet meer haalt wat ik vraag  :Doh3:

Alles is daar de laatste tijd blijkbaar aan vervanging toe ???
overal komt sleet op he prof, zelfs ik krijg kuren  :Doh3:

Ja, dat zal wel maar ... er zijn er nog ergere gevallen

jerryke

Citaat van: barabas op  7 april 2021, 18:01:29
Citaat van: jerryke op  7 april 2021, 17:18:15
Citaat van: barabas op  7 april 2021, 17:06:04
Citaat van: jerryke op  7 april 2021, 16:28:28:Doh3:  :Doh3: electrisch vuur is aan vervanging toe...hete lucht heeft het begeven en het opwarmen van de oven duurt een kwartier langer, ook het bakken duurt langer omdat de oven zijn graden niet meer haalt wat ik vraag  :Doh3:

Alles is daar de laatste tijd blijkbaar aan vervanging toe ???
overal komt sleet op he prof, zelfs ik krijg kuren  :Doh3:

Ja, dat zal wel maar ... er zijn er nog ergere gevallen

 :LOL:  :LOL:  :LOL:  :LOL:  :LOL:  :LOL:  :LOL:

Micmac

Goedeavond, had nog een paar foto's genomen van de sneeuw, het kan de laatste geweest zijn.

Micmac

Citaat van: Flurk op  3 april 2021, 12:55:26Goede morgen allemaal. Ik heb een 10 tal jaren geleden voor de eerste keer in mijn leven een anti-griepspuit gehad en 3 dagen later lag ik op intensieve in UZ Leuven en zegden ze tegen mijn vrouw dat ze zich op het ergste moest voorbereiden.Tegen alle goede manieren in ben ik er door gekomen en eigenaardig genoeg heb ik sedertdien nog geen banale verkoudheid meer gehad. Dus geen herhaling meer van dat. Mijn spuit mogen ze aan iemand anders geven...
Die van mij ook.


stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen, ik krijg al 30 jaar de inspuiting tegen griep en nog nooit problemen gehad en Matiette ook niet.

Willy

Micmac

Goedeavond, kan nog altijd bij de huisdokter een spuit vragen maar logisch gezien kom je als weigeraar terug aan de achterkant van de lijst.

barabas

Ik heb gisterenavond een uitnodiging gekregen voor een eerste Pfizer vaccinatie op 21/4, de tweede 5 weken later.

Ik heb deze meteen aangenomen en dit werd bevestigd binnen de minuut via e-mail kompleet met "e-ticket" met QR-code. Mijn vrouw volgt 2 dagen later op 23/4 en 5 weken later.

"kan nog altijd bij de huisdokter een spuit vragen" is dagdromen en behoord absoluut niet tot de mogelijkheden dit jaar.

https://www.laatjevaccineren.be