April, de gekkenmaand.

Gestart door Driver, 31 maart 2021, 17:17:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver

Wanneer het weer in april zo goed is als in de laatste dagen van maart, staan we er nog goed voor.

stevens-willy

 :hi_smiley: Dat weertje maag voor mij noch wat blijven duren, ik geniet er van en doe mijn wandeling van +/- 1.5 Km. twee keer per dag in de voormiddag en de namiddag.

Willy

jerryke

allee ik weet wanneer ik mijn spuit krijg ...de eerste vaccinatie op 16-04-2021, om 16:08 uur ...en de tweede vaccinatie op 09-07-2021 om 16:08 uur   daar zit 8 weken tussen...bij de man die krijgt zijn eerste nu de 10de en 5 weken later de 2de....waarom is daar zoveel verschil tussen

Koter

Citaat van: jerryke op  2 april 2021, 12:44:20allee ik weet wanneer ik mijn spuit krijg ...de eerste vaccinatie op 16-04-2021, om 16:08 uur ...en de tweede vaccinatie op 09-07-2021 om 16:08 uur   daar zit 8 weken tussen...bij de man die krijgt zijn eerste nu de 10de en 5 weken later de 2de....waarom is daar zoveel verschil tussen

Omdat, zoals alle beslissingen wat betreft de corona crisis, geen gecoordineerd beleid is. Ze doen maar op.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley: Hallo, zijn er frutters die al gevaccineerd zijn voor de longen.
Mariette en ik zijn in oktober vorig jaar onze eerste prik gekregen en op het laats van november de tweede.
Hebben die laten zetten op aanraden van dochter en ook dat ze een aanbevelings spot op de TV deden.

Willy

jerryke

Citaat van: stevens-willy op  2 april 2021, 13:26:50:hi_smiley: Hallo, zijn er frutters die al gevaccineerd zijn voor de longen.
Mariette en ik zijn in oktober vorig jaar onze eerste prik gekregen en op het laats van november de tweede.
Hebben die laten zetten op aanraden van dochter en ook dat ze een aanbevelings spot op de TV deden.

Willy
ja Willy heb ikke, toen ik die Longembolie heb gehad

barabas

Citaat van: jerryke op  2 april 2021, 12:44:20allee ik weet wanneer ik mijn spuit krijg ...de eerste vaccinatie op 16-04-2021, om 16:08 uur ...en de tweede vaccinatie op 09-07-2021 om 16:08 uur   daar zit 8 weken tussen...bij de man die krijgt zijn eerste nu de 10de en 5 weken later de 2de....waarom is daar zoveel verschil tussen

Dat hangt af van welk vaccin je krijgt.

jerryke

Citaat van: barabas op  2 april 2021, 21:33:02
Citaat van: jerryke op  2 april 2021, 12:44:20allee ik weet wanneer ik mijn spuit krijg ...de eerste vaccinatie op 16-04-2021, om 16:08 uur ...en de tweede vaccinatie op 09-07-2021 om 16:08 uur   daar zit 8 weken tussen...bij de man die krijgt zijn eerste nu de 10de en 5 weken later de 2de....waarom is daar zoveel verschil tussen

Dat hangt af van welk vaccin je krijgt.
Astra Zenica  :'(  :'(  :'(  en de man phizer

barabas

Voila, dat is de reden van het verschil.


Flurk

Goede morgen allemaal. Ik heb een 10 tal jaren geleden voor de eerste keer in mijn leven een anti-griepspuit gehad en 3 dagen later lag ik op intensieve in UZ Leuven en zegden ze tegen mijn vrouw dat ze zich op het ergste moest voorbereiden.Tegen alle goede manieren in ben ik er door gekomen en eigenaardig genoeg heb ik sedertdien nog geen banale verkoudheid meer gehad. Dus geen herhaling meer van dat. Mijn spuit mogen ze aan iemand anders geven...

barabas

In het Ter Kameren Bos liepen er véél gekken rond en de platbroeken van ordehandhavers bakten er niet veel van.

Ik vraag me af of daar niet meer achter steekt?

Koter

Citaat van: barabas op  3 april 2021, 23:39:03In het Ter Kameren Bos liepen er véél gekken rond en de platbroeken van ordehandhavers bakten er niet veel van.

Ik vraag me af of daar niet meer achter steekt?

Die platbroeken mogen niets. Ze geven ze een matrak maar ze mogen die niet gebruiken. Zet onze politieke elite daar maar eens tussen, in plaats van platbroeken zullen dat schijtbroeken zijn.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....


Koter

Vrolijk Paasfeest Frutters.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Zalig Paasfeest alllemaal....