Maart, de lentemaand

Gestart door Driver, 28 februari 2021, 12:32:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: barabas op 14 maart 2021, 13:55:34Ik zal eens speciale Frutter cake bakken voor jullie:

Een mix van KCN + As²O³ in een 123 beslag. Alhoewel dat mogelijk niet krachtig genoeg is voor Frutsels en ander tuig :devil_whip:  :devil_whip:  :devil_whip:

moet ik nu bang zijn  :LOL:  :LOL:

barabas

@ Jerryke: ja, ga maar al liggen bibberen.

Hierbij nog het vrouwtje aan de dis.

Koter

Zitten daar nog vissen in?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Een stuk of 10 Elritsjes, de rest heeft onze andere bezoeker, de reiger, opgegeten.

Ik zet wel geen nieuwe vissen meer, dat is niet te doen met reigers bij de vleet in deze buurt.

Koter

Citaat van: barabas op 14 maart 2021, 22:56:51Een stuk of 10 Elritsjes, de rest heeft onze andere bezoeker, de reiger, opgegeten.

Ik zet wel geen nieuwe vissen meer, dat is niet te doen met reigers bij de vleet in deze buurt.

Daarom dat ik mijn vijver heb afgebroken. De reiger hier vrat alles op, vissen kikkers en al wat bewoog.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Heb geen vijver dus daar ook al geen miserie mee......... :4_1_72:

Flurk

Mijn vorige posting neem ik efkes terug, mijn tuin is zo sompig dat het een vijver lijkt...De ondergrond is hier brandzavel dus het water blijft erop staan en het teveel loopt de riool in. :smil414ae0fb30e96:

barabas

Waddis "brandzavel" ???  ???  :zoeken:

jerryke

Citaat van: Flurk op 16 maart 2021, 19:00:22Mijn vorige posting neem ik efkes terug, mijn tuin is zo sompig dat het een vijver lijkt...De ondergrond is hier brandzavel dus het water blijft erop staan en het teveel loopt de riool in. :smil414ae0fb30e96:

hola asperges dan planten

Flurk

Citaat van: barabas op 16 maart 2021, 19:24:45Waddis "brandzavel" ???  ???  :zoeken:
Dat is zavelgrond met ijzer in...Hier noemen ze dat zo. Ik heb die gebruikt om mijn garage mee te metsen met als gevolg dat, als ik een gat in de muur moet boren om iets op te hangen ik in de stenen moet boren want in de voegen gaat niet. Boor direct kapot...

Flurk

Citaat van: jerryke op 16 maart 2021, 19:40:36
Citaat van: Flurk op 16 maart 2021, 19:00:22Mijn vorige posting neem ik efkes terug, mijn tuin is zo sompig dat het een vijver lijkt...De ondergrond is hier brandzavel dus het water blijft erop staan en het teveel loopt de riool in. :smil414ae0fb30e96:

hola asperges dan planten
Verschillende buren doen dat dan ook.........

Flurk

Vandaag colonoscopie laten doen en er geen bal voor gekregen. :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  Volgende keer ga ik 's avonds naar het park, dan verdien ik er nog iets aan.... :4_1_72:  :oops:

Micmac

Citaat van: Flurk op 17 maart 2021, 21:40:31Vandaag colonoscopie laten doen en er geen bal voor gekregen. :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  Volgende keer ga ik 's avonds naar het park, dan verdien ik er nog iets aan.... :4_1_72:  :oops:

Wat zou een arts daar kunnen vinden, er waren veel van dat soort artsen op de vlooienmarkt ? ? ?

Micmac

Goede zonnige morgen, alweer bijna weekend.

stevens-willy

 :hi_smiley: Bij deze zij die het lezen, gegroet.
Heb mijn morgenwandeling er op zitten.
Het is wel beetje fris met die Noorder windt, maar achter het bos was goed met het zonnetje.

Willy