Februari, de kortste maand.

Gestart door Driver, 31 januari 2021, 12:02:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Batterij van Laptop kapot en een nieuwe moet van de "Subtel batterijfabriek" in Berlijn komen, men gaat er ook de Tesla Batterijen bouwen doch ik denk dat de Fabriek dan toch te klein wordt.

xofie

Citaat van: Koter op  5 februari 2021, 16:38:08
Citaat van: xofie op  5 februari 2021, 16:17:07
Citaat van: Koter op  4 februari 2021, 23:26:25
Citaat van: xofie op  4 februari 2021, 23:19:17word momenteel zot van qwerty en azerty niet te doen

Om van qwerty naar azerty te gaan druk je tegelijk op de 'Windows'-knop en de spatiebalk. Wil je terug naar qwerty dan druk je daar nog eens op.

dank u ;aar lukt niet

Heb je deze 2 toetsen gelijk ingedrukt?


ja maar dan krijg ik de keuze tussen Nederlands en Spaans toetsenbord

xofie

Citaat van: jerryke op  5 februari 2021, 16:39:25
Citaat van: xofie op  5 februari 2021, 16:17:07
Citaat van: Koter op  4 februari 2021, 23:26:25
Citaat van: xofie op  4 februari 2021, 23:19:17word momenteel zot van qwerty en azerty niet te doen

Om van qwerty naar azerty te gaan druk je tegelijk op de 'Windows'-knop en de spatiebalk. Wil je terug naar qwerty dan druk je daar nog eens op.

dank u ;aar lukt niet
klopt normaal wat Koter zegt, misschien heb je een oudere versie dan 10 van Windows dan kun je het volgende proberen( wel eerst kijken of de taal ingesteld staat op " Nederlands (België)"), dan kun je proberen
    ALT + SHIFT tegelijk
  of CTRL + SHIFT tegelijk.


werkt ook niet

xofie

ben al blij dat ik een vervanging heb want zonder pc kreeg ik mijn tijd niet ingevuld

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op  7 februari 2021, 11:59:59Hier ligt een wit deken.
Ge ligt er toch niet onder hé Koter????? :4_1_72:
Goede morgen allemaal. De hondjes amuseren zich rot in de sneeuw. Hier komen al voor de derde l-keer vandaag 2 kletsnatte haarballen binnengestoven....Kuis maar met die beesten zegt ons Koeketien. :smil414ae0fb30e96:

barabas

Hier ligt 10cm en het sneeuwt nòg verder.

Sterkte voor Koeketien gewenst met haar drie beesten :Tip-Hat:

jerryke

Citaat van: Flurk op  7 februari 2021, 12:20:57
Citaat van: Koter op  7 februari 2021, 11:59:59Hier ligt een wit deken.
Ge ligt er toch niet onder hé Koter????? :4_1_72:
Goede morgen allemaal. De hondjes amuseren zich rot in de sneeuw. Hier komen al voor de derde l-keer vandaag 2 kletsnatte haarballen binnengestoven....Kuis maar met die beesten zegt ons Koeketien. :smil414ae0fb30e96:

Citaat van: barabas op  7 februari 2021, 13:52:27Hier ligt 10cm en het sneeuwt nòg verder.

Sterkte voor Koeketien gewenst met haar drie beesten :Tip-Hat:

hier heeft het een beetje willen sneeuwen, maar dat is niet doorgegaan....dus hier niet veel te zien  ;D

barabas


Micmac

Hier zeer weinig sneeuw, 5 a 6 mm, maar het is koud , dus een "voeten op de Leuvense stoof" weertje.

jerryke

Citaat van: barabas op  7 februari 2021, 19:45:08Hier is er véél te zien!

mooi prof, hier is het de hele voormiddag smeltende sneeuw geweest en toen is het begonnen met vriezen, we kregen daarnet de rolluiken bijna niet naar beneden die waren vastgevroren door die smeltende sneeuw en motregen

Koter

Hier is tussen de 10 en 15 cm gevallen
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: barabas op  7 februari 2021, 13:52:27Hier ligt 10cm en het sneeuwt nòg verder.

Sterkte voor Koeketien gewenst met haar drie beesten :Tip-Hat:
Slecht vel................... :pan_kloppen:

Flurk

Wel mooi, maar berekoud voor mijn gevoel....

jerryke

Citaat van: Flurk op  8 februari 2021, 14:12:25Wel mooi, maar berekoud voor mijn gevoel....

uit de wind en op een beschutte plaats was het daarstraks -4 graden