Februari, de kortste maand.

Gestart door Driver, 31 januari 2021, 12:02:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: xofie op 22 februari 2021, 15:13:53
Citaat van: Koter op 22 februari 2021, 14:28:00
Citaat van: Flurk op 22 februari 2021, 13:49:19Het valt me op dat Flurk de laatste tijd niet veel gewerkt heeft......Zou hij een burn out hebben????

Of misschien gewoon lui?  :LOL:

't zullen eerder de oogjes zijn denk ik
Dat klopt Fieke, de afstand naar mijn werk klopt niet meer en op den tast met vlijmscherpe beitels werken is op miserie roepen..
Ik ga wel proberen om mij laatste nog af te werken..

jerryke

Citaat van: Flurk op 25 februari 2021, 13:11:35
Citaat van: Micmac op 24 februari 2021, 23:06:00Het weer nodigt uit om in de hof te werken en de hangmat te instaleren .
Eerst werken he en dan pas hangmatten.... :4_1_72:

neen Flurk, Micmac instaleert die hangmat voor ons zodat wij kunnen zien hoe hij werkt  ;D

Micmac

Citaat van: jerryke op 25 februari 2021, 11:46:3913 jaar geleden heeft hij ons verlaten maar zijn muziek blijft https://www.youtube.com/watch?v=xjTTNzqrnJE

en dit was toen echt genieten op het vrijthof van Maastricht https://www.youtube.com/watch?v=QxhAR2nzxHw

Inderdaad veel te vroeg de aarde verlaten.

Micmac

Citaat van: jerryke op 25 februari 2021, 13:32:34
Citaat van: Flurk op 25 februari 2021, 13:11:35
Citaat van: Micmac op 24 februari 2021, 23:06:00Het weer nodigt uit om in de hof te werken en de hangmat te instaleren .
Eerst werken he en dan pas hangmatten.... :4_1_72:

neen Flurk, Micmac instaleert die hangmat voor ons zodat wij kunnen zien hoe hij werkt  ;D

Vandaag mijn tweede oog laten repareren van cataract, nu zie ik weer zoals een 16 jarige.

Heb ondertussen mijn serre's afgebroken en naar het containerpark gedaan, de grond terug aangevuld en er gras op gezaaid.

barabas

Vanmiddag om 12 uur volop zon, 20°C

Vanavond om 17 uur gietende regen, 9°C! :-\

Micmac

Citaat van: barabas op 25 februari 2021, 22:11:25Vanmiddag om 12 uur volop zon, 20°C

Vanavond om 17 uur gietende regen, 9°C! :-\
Hier nog geen druppel gezien

jerryke

 :Doh3:  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3: een ramp.... koffiemachine is stuk  :Doh3:  :Doh3:

Koter

Citaat van: jerryke op 26 februari 2021, 16:05:25:Doh3:  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3: een ramp.... koffiemachine is stuk  :Doh3:  :Doh3:

Op de ouderwetse manier dan maar.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 26 februari 2021, 16:27:19
Citaat van: jerryke op 26 februari 2021, 16:05:25:Doh3:  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3: een ramp.... koffiemachine is stuk  :Doh3:  :Doh3:

Op de ouderwetse manier dan maar.  ;D

zwijg stil, heb ik geprobeerd maar die vond ik niet meer lekker.... :denken: of ik moet bij de buren gaan .....er is al een nieuwe besteld, word morgen geleverd  :10_1_20:

barabas

Citaat van: jerryke op 26 februari 2021, 16:45:54
Citaat van: Koter op 26 februari 2021, 16:27:19
Citaat van: jerryke op 26 februari 2021, 16:05:25:Doh3:  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3: een ramp.... koffiemachine is stuk  :Doh3:  :Doh3:

Op de ouderwetse manier dan maar.  ;D

zwijg stil, heb ik geprobeerd maar die vond ik niet meer lekker.... :denken: of ik moet bij de buren gaan .....er is al een nieuwe besteld, word morgen geleverd  :10_1_20:

Tis te zien dat HMS Jerry niet ver van de grens woont ;D

jerryke

Citaat van: barabas op 26 februari 2021, 17:09:31
Citaat van: jerryke op 26 februari 2021, 16:45:54
Citaat van: Koter op 26 februari 2021, 16:27:19
Citaat van: jerryke op 26 februari 2021, 16:05:25:Doh3:  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3: een ramp.... koffiemachine is stuk  :Doh3:  :Doh3:

Op de ouderwetse manier dan maar.  ;D

zwijg stil, heb ik geprobeerd maar die vond ik niet meer lekker.... :denken: of ik moet bij de buren gaan .....er is al een nieuwe besteld, word morgen geleverd  :10_1_20:

Tis te zien dat HMS Jerry niet ver van de grens woont ;D

hhhhmmmm hoe weet jij dat mijn buren Nederlanders zijn  ;D  ;D  ;D

barabas

Even serieus, wij sukkelden ook al jaren met de koffie toestanden:

Eerst een Senseo: onbetrouwbaar, koude koffie werd bovendien teruggeroepen, kon ontploffen...!

Dan een Nespresso: dure koffie ook niet echt warm.

Vervolgens een De'Longhi Magnifica, jaja magnifiek in lekkages en lawaai. Koffie was wel goed maar toestel moest op een plateau staan wegens die lekken. Na vier jaar afgedankt.

Nu twee maand een Miele Inbouw koffiezet automaat in gebruik. Groot water reservoir (2L) groot bonen reservoir, er kan een pak van 500gr koffie ruim in. Vrijwel geruisloos, eenvoudig in gebruik en lekkere koffie. Een nadeel: DUUR! Nu maar hopen dat deze langer meegaat.

jerryke

Citaat van: barabas op 26 februari 2021, 17:50:50Even serieus, wij sukkelden ook al jaren met de koffie toestanden:

Eerst een Senseo: onbetrouwbaar, koude koffie werd bovendien teruggeroepen, kon ontploffen...!

Dan een Nespresso: dure koffie ook niet echt warm.

Vervolgens een De'Longhi Magnifica, jaja magnifiek in lekkages en lawaai. Koffie was wel goed maar toestel moest op een plateau staan wegens die lekken. Na vier jaar afgedankt.

Nu twee maand een Miele Inbouw koffiezet automaat in gebruik. Groot water reservoir (2L) groot bonen reservoir, er kan een pak van 500gr koffie ruim in. Vrijwel geruisloos, eenvoudig in gebruik en lekkere koffie. Een nadeel: DUUR! Nu maar hopen dat deze langer meegaat.
ik mag feitelijk niet klagen, ik heb 2 Dolce gustos gehad op 8 jaar, dus nu een 3de besteld....koffie was altijd lekker en goed warm, nooit moeten klagen erover.... ja de pads zijn wat aan de duurdere kant, maar wij kochten altijd de koffie in Duitsland (hopelijk mogen we weer snel gaan)en daar scheelde dat 1,30€ met de prijs van hier en dan werd er altijd een redelijke voorraad aangelegd..... en daarbij prof die machines worden niet meer gemaakt om lang mee te gaan, anders verdienen die mensen niets meer  ;)

Micmac

Citaat van: barabas op 26 februari 2021, 17:50:50Even serieus, wij sukkelden ook al jaren met de koffie toestanden:

Eerst een Senseo: onbetrouwbaar, koude koffie werd bovendien teruggeroepen, kon ontploffen...!

Dan een Nespresso: dure koffie ook niet echt warm.

Vervolgens een De'Longhi Magnifica, jaja magnifiek in lekkages en lawaai. Koffie was wel goed maar toestel moest op een plateau staan wegens die lekken. Na vier jaar afgedankt.

Nu twee maand een Miele Inbouw koffiezet automaat in gebruik. Groot water reservoir (2L) groot bonen reservoir, er kan een pak van 500gr koffie ruim in. Vrijwel geruisloos, eenvoudig in gebruik en lekkere koffie. Een nadeel: DUUR! Nu maar hopen dat deze langer meegaat.

Je had beter de "CVA 7845" die is gewoon op de waterleiding aangesloten, geen gedoe meer met water.

barabas

Citaat van: Micmac op 27 februari 2021, 00:27:38
Citaat van: barabas op 26 februari 2021, 17:50:50Even serieus, wij sukkelden ook al jaren met de koffie toestanden:

Eerst een Senseo: onbetrouwbaar, koude koffie werd bovendien teruggeroepen, kon ontploffen...!

Dan een Nespresso: dure koffie ook niet echt warm.

Vervolgens een De'Longhi Magnifica, jaja magnifiek in lekkages en lawaai. Koffie was wel goed maar toestel moest op een plateau staan wegens die lekken. Na vier jaar afgedankt.

Nu twee maand een Miele Inbouw koffiezet automaat in gebruik. Groot water reservoir (2L) groot bonen reservoir, er kan een pak van 500gr koffie ruim in. Vrijwel geruisloos, eenvoudig in gebruik en lekkere koffie. Een nadeel: DUUR! Nu maar hopen dat deze langer meegaat.

Je had beter de "CVA 7845" die is gewoon op de waterleiding aangesloten, geen gedoe meer met water.

Daar hebben we doelbewust NIET voor gekozen, als die waterklep blokkeert (en dat gebeurd regelmatig) kan je een nieuwe keuken bestellen. Sterker nog: zo een type hadden ze foutief geleverd en deze werd onmiddellijk in retour gegeven. :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20: