Februari, de kortste maand.

Gestart door Driver, 31 januari 2021, 12:02:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver

Maar 28 dagen deze maand, februari zal weer rap voorbij zijn.

Flurk

We zullen weer rap aan ons pensioen zijn.... En weinig tijd om het op te doen....

Micmac

Dat is altijd hetzelfde met dat pensioengeld, het ene is nog niet op en ze brengen al ander.

jerryke

Citaat van: Micmac op  1 februari 2021, 14:43:54Dat is altijd hetzelfde met dat pensioengeld, het ene is nog niet op en ze brengen al ander.
joma als ge teveel hebt ge moogt het altijd aan mij geven  ;D

Koter

En dan beweren ze nog altijd dat het grondwater te laag staat.  :denken:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

En toch hebben ze gelijk. Mijn buur heeft een soort meetput en er moet volgens hem nog een dikke halve meter de grond insijpelen. Er bovenop blijven staan heeft geen zin.

Micmac

Citaat van: Flurk op  2 februari 2021, 19:58:29En toch hebben ze gelijk. Mijn buur heeft een soort meetput en er moet volgens hem nog een dikke halve meter de grond insijpelen. Er bovenop blijven staan heeft geen zin.

 Hier staat het grondwater nog 73 cm te laag, ja dat zijn gekke toestanden.

Micmac

Hier staat het grondwater nog 69 cm te laag, 4 cm op 24 uur, de natuur maakt soms bokkesprongen.

Flurk

Goede morgen allemaal. Het was verschieten deze morgen van het sterke licht. We zijn dat niet meer gewoon hé....

xofie

ik mag even de pc van iemand anders gebruiken en vond jullie tel. nrs niet mijn  pc is kapot vanavond komen ze er naar kijken

Micmac

Goedeavond, een cataractoperatie aan één oog is prima meegevallen, men voelt er haast niets van.

Micmac

Citaat van: Flurk op  4 februari 2021, 12:46:41Goede morgen allemaal. Het was verschieten deze morgen van het sterke licht. We zijn dat niet meer gewoon hé....

De zon is sneeuwvrij

jerryke

Citaat van: Micmac op  4 februari 2021, 20:05:18Goedeavond, een cataractoperatie aan één oog is prima meegevallen, men voelt er haast niets van.


inderdaad, heb het aan de 2 ogen moeten laten doen

xofie

heb een vervangtoestel momenteel

Micmac

Citaat van: jerryke op  4 februari 2021, 21:01:23
Citaat van: Micmac op  4 februari 2021, 20:05:18Goedeavond, een cataractoperatie aan één oog is prima meegevallen, men voelt er haast niets van.


inderdaad, heb het aan de 2 ogen moeten laten doen

Mijn linkeroog is pas op het einde van de maand.