Januari, de wintermaand.

Gestart door Driver, 31 december 2020, 13:33:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

 :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:

De allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar.

Koter

Citaat van: xofie op  2 januari 2021, 16:59:24Den Danny is het jaar slecht begonnen, die ligt ziek in bed

Ne kater zeker?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac


Flurk

Citaat van: xofie op  2 januari 2021, 16:59:24Den Danny is het jaar slecht begonnen, die ligt ziek in bed
Oei, niet leuk; Verzorg hem goed hé.....

Micmac

Goedenacht, kans op lichte sneeuwval, gaat de winter toch zijn entree maken ?

xofie

hier is het vollop winter 11 graden vrieskou

Micmac

Hier 2 graden, ik wordt het stillaan gewoon, donderdag regen en sneeuw.

Flurk

Goede morgen allemaal. Sparen voor de oude dag zeggen ze...... Ik heb blijkbaar gespaard voor de dokters. Gisteren onderzoek bij gastro-enterro, morgen naar kliniek voor intraveneuze behandeling met nieuw medicijn, en overmorgen naar de oogarts voor nazicht en een injectie in mijn oog. Leuke week.......
Ne mens zou er depressief van worden......

Micmac

Citaat van: Flurk op  5 januari 2021, 13:12:33Goede morgen allemaal. Sparen voor de oude dag zeggen ze...... Ik heb blijkbaar gespaard voor de dokters. Gisteren onderzoek bij gastro-enterro, morgen naar kliniek voor intraveneuze behandeling met nieuw medicijn, en overmorgen naar de oogarts voor nazicht en een injectie in mijn oog. Leuke week.......
Ne mens zou er depressief van worden......

Positief blijven denken.

Flurk

Vandaag terug naar kliniek. Vorige therapie voor mijn Pouchitis werkte voor geen meter en was schandalig duur. Dus afbreken en anderen en betere???????????
Blijkbaar addertje onder het gras.....zal me al maar vasthouden aan mijn bretellen......
Wens me maar bonne :smil414ae0fb30e96:  chance....


Bijwerkingen
Zeer vaak (> 10%): nasofaryngitis, hoofdpijn en gewrichtspijn.

Vaak (1–10%): bovenste luchtweginfecties (incl. sinusitis, faryngitis), bronchitis, gastro-enteritis, griep. Paresthesie, hypertensie. Misselijkheid, dyspepsie, flatulentie, obstipatie, anale fissuur, anaal abces, abdominale distensie, aambeien. Keelpijn, verstopte neus en hoesten. Huiduitslag, jeuk, eczeem, erytheem, acne, nachtelijk zweten. Spierspasmen, spierzwakte, pijn in de ledematen, vermoeidheid, rugpijn, koorts.

jerryke

Citaat van: Flurk op  6 januari 2021, 12:34:08Vandaag terug naar kliniek. Vorige therapie voor mijn Pouchitis werkte voor geen meter en was schandalig duur. Dus afbreken en anderen en betere???????????
Blijkbaar addertje onder het gras.....zal me al maar vasthouden aan mijn bretellen......
Wens me maar bonne :smil414ae0fb30e96:  chance....


Bijwerkingen
Zeer vaak (> 10%): nasofaryngitis, hoofdpijn en gewrichtspijn.

Vaak (1–10%): bovenste luchtweginfecties (incl. sinusitis, faryngitis), bronchitis, gastro-enteritis, griep. Paresthesie, hypertensie. Misselijkheid, dyspepsie, flatulentie, obstipatie, anale fissuur, anaal abces, abdominale distensie, aambeien. Keelpijn, verstopte neus en hoesten. Huiduitslag, jeuk, eczeem, erytheem, acne, nachtelijk zweten. Spierspasmen, spierzwakte, pijn in de ledematen, vermoeidheid, rugpijn, koorts.


oei seffens hebt ge corona verschijnselen

xofie


xofie

ze verwachten hier een syberische koude tot -14 graden en dat zou gaan tot aan la Mancha,nou dat is hier 100 km vandaan

Koter

Spanje is donderdag getroffen door storm Filomena, met ongewoon koude temperaturen en sneeuwval tot gevolg. In de hoofdstad Madrid viel er urenlang sneeuw. In Vega de Liordes, in de provincie Leon op zo'n 400 kilometer ten noorden van Madrid, moest met een opgetekende temperatuur van -35,8 graden Celsius zelfs het laagterecord eraan geloven. Dat meldde het regionale meteorologische instituut Noromet.

Hebt ge u kunnen verwarmen Xofie?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Die zit in het zuiden waar de temperaturen rond de 14 graden draaien.