Januari, de wintermaand.

Gestart door Driver, 31 december 2020, 13:33:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Driver

En we beginnen weer aan een nieuwe maand en een nieuw jaar.

Koter

Iedereen een voorspoedig en gelukkig 2021.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Aan allen een Gelukkig Nieuwjaar.

Micmac

Er werd behoorlijk minder vuurwerk afgeschoten dan andere jaren maar geen wedstrijden meer om het langst vuurwerk af te schieten.

jerryke

goede morgen, hopelijk is iedereen het oude jaar goed doorgekomen.... en nu op naar een beter en gezonder jaar  :Big-Kiss:

Koter

Citaat van: jerryke op  1 januari 2021, 10:49:22goede morgen, hopelijk is iedereen het oude jaar goed doorgekomen.... en nu op naar een beter en gezonder jaar  :Big-Kiss:

Laat ons hopen, want ik ben die hele corona rommel en de achterlijke maatregelen die de regering neemt ferm beu.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

De allerbeste wensen aan alle vroegere, huidige en toekomstige Frutters. Hou het gezond  :4_1_201:

xofie

voor iedereen hier, bakken vol gezondheid, en een lach elke dag

xofie

Citaat van: Koter op  1 januari 2021, 12:23:17
Citaat van: jerryke op  1 januari 2021, 10:49:22goede morgen, hopelijk is iedereen het oude jaar goed doorgekomen.... en nu op naar een beter en gezonder jaar  :Big-Kiss:

Laat ons hopen, want ik ben die hele corona rommel en de achterlijke maatregelen die de regering neemt ferm beu.

JA begrijp ik hier gelukkig nog alles open

Flurk

De enige maatregel die enig effect kan hebben is alles 4 weken dichtgooien. Een gebroken been geneest niet door er een sparadra op te plakken, dat legt ge in de plaaster. Maar vermits de Belg lak heeft aan discipline en toch altijd naast de schreef gaat lopen is dat hier onbegonnen werk. Ik heb zelfs de indruk dat die corona overal gedaan gaat zijn en in ons land nog maanden gaat aanslepen.

jerryke

Citaat van: Flurk op  2 januari 2021, 12:54:56De enige maatregel die enig effect kan hebben is alles 4 weken dichtgooien. Een gebroken been geneest niet door er een sparadra op te plakken, dat legt ge in de plaaster. Maar vermits de Belg lak heeft aan discipline en toch altijd naast de schreef gaat lopen is dat hier onbegonnen werk. Ik heb zelfs de indruk dat die corona overal gedaan gaat zijn en in ons land nog maanden gaat aanslepen.

dat zeg ik al een hele tijd, ook de grenzen dicht dan.... als ik zie hoeveel gele nummerplaten hier rond rijden waan ik mij soms in Nederland, terwijl het daar erger is dan hier (dus die brengen het ook weer mee naar hier).... en Maastricht loopt ook vol met Belgen, neen ik ga niet al is de markt van Maastricht maar 5 minuten van hier.

xofie

Den Danny is het jaar slecht begonnen, die ligt ziek in bed

jerryke

Citaat van: xofie op  2 januari 2021, 16:59:24Den Danny is het jaar slecht begonnen, die ligt ziek in bed
heb jij hem aangestoken ?

Micmac

Citaat van: xofie op  2 januari 2021, 16:59:24Den Danny is het jaar slecht begonnen, die ligt ziek in bed

Soigneer da ventje maar goe.

stevens-willy

2 januari 2021, 20:52:36 #14 Laatste wijziging: 2 januari 2021, 20:56:04 door stevens-willy
We wensen jullie
Een jaar zonder zorgen tegemoet
Met vriendschap in overvloed
En elke dag een dosis geluk
Zo kan het nieuwe jaar al niet meer stuk.
Een gelukkig en gezond 2021! :Big-Kiss:  :Big-Kiss:  :Big-Kiss:

Mariette & Willy